Mooi. Nog wat leuks gedaan van de week? Of iets in de planning?quote:
Hiquote:Op woensdag 10 december 2014 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee Engel
Jou ook lang niet meer gezien
ow... wat was het?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vond het laatste onderwerp gewoon ruk![]()
Ja, sinterklaas gevierd, iets met vriendin + familie ontmoeten enzo dus dat was wel spannendquote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mooi. Nog wat leuks gedaan van de week? Of iets in de planning?
Heb tijdelijk de krantenwijk van mn broertje overgenomen, kom ik tenminste mn bed uit
Dat kan.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken deze zaak niet, maar je formulering van deze post is wel een stuk onderbuikeriger dan je voorgaande posts.
Dat is inderdaad slechts een deel van de straf.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is. En ik ken ook de details van zijn zaak niet.
Je straft niet enkel om vergelding, vergelding geeft slachtoffers en nabestaanden geen voldoening.
En hoe wordt de maatschappij beter van (in mijn ogen) lage straffen voor moordenaars?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Punt is dus dat het draait om wat voor de maatschappij als geheel het best is. Als ons strafsysteem was ingericht op vergelding voor de slachtoffers lieten we die de dader wel kapot slaan of castreren ofzo
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan eerder het gebrek eraan... gok ik zo
Nu je er toch over begint, hoest met jou in het liefdesleven?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe was je schoonfamilie?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, sinterklaas gevierd, iets met vriendin + familie ontmoeten enzo dus dat was wel spannend
Geen.....quote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu je er toch over begint, hoest met jou in het liefdesleven?
Rukzooi!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik was sneller.... ik heb de onge-edited te post nog
Nou, zij heeft mijn familie ontmoet en ze was supernerveus!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe was je schoonfamilie?
M'n zus is net terug uit Hawaii en de VS met d'r nieuwe vriend waarmee ze net een paar weekjes mee had. Moet je ook maar durven
Ja, zag pas achteraf dat de post ge-edit was. Dacht dat ik hem wel te pakken hadquote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik was sneller.... ik heb de onge-edited te post nog
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we voor Elvi hopen van niet té snel
Alles heeft voor- en nadelen....quote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja preciesIk zei nog tegen Loka dat het ook voordelen heeft
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi dat het goed is verlopen. Is ook nog altijd afwachten.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, zij heeft mijn familie ontmoet en ze was supernerveus!
Maar het is allemaal toch wel goedgekomen (had ook niet anders verwacht)
Haha, dat had ik dus noooit gedaan idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |