quote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Precies. Toch handig; je zou maar met de trap naar het invalidentoilet moeten.
Neequote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
Is jullie ook opgevallen dat zodra je een tekst geselecteerd hebt, je geen PI kan kiezen?
Als je je tekst selecteert, en dan probeert een PI te kiezen, dan kan je 'm niet selecteren. Radio-button selecteert 'ie niet.quote:
Appeltaart, zelfgemaakt mag ik hopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En heer Ro-ald
[..]
Prima prima, druk en alles, maar voldaan. Ofzotevens appeltaart.
Tekst van een post of tekst in het invoervak?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je je tekst selecteert, en dan probeert een PI te kiezen, dan kan je 'm niet selecteren. Radio-button selecteert 'ie niet.
Tekst in het invoervak.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tekst van een post of tekst in het invoervak?
Nee, supermarkt, ik ben megaluiquote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Appeltaart, zelfgemaakt mag ik hopen.
Ik heb speculaas
Je browser is stuk.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
Tekst van een post werkt ook niet trouwens.
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
Tekst van een post werkt ook niet trouwens.
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gek.En ik had nog wel zoveel vertrouwen in Chrome.
Maar even wat extensies uitschakelen.
Ik heb er 22.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]rip.
Mijn Chrome doet wel alles gewoon, het enige wat ik aan plugins heb is een adblocker en een imgur plugin.
Staan er een stuk of 5 van uit, maar heel veel handige tooltjes / verbeteringen van sites etc.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar heb je die shit allemaal voor nodig
20 hierquote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Staan er een stuk of 5 van uit, maar heel veel handige tooltjes / verbeteringen van sites etc.
Ik gebruik er 15 actief, de anderen staan uit, of zijn verouderde versies waar ik iets anders voor gevonden heb.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Chrome can't handle your swag!
adblock, alientube, screenshot dingetje wat de hele pagina screenshot, colorzilla, google docs, hola, hola nog iets, momentumquote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Staan er een stuk of 5 van uit, maar heel veel handige tooltjes / verbeteringen van sites etc.
Momentum is oud joh, je moet nu Embark hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
adblock, alientube, screenshot dingetje wat de hele pagina screenshot, colorzilla, google docs, hola, hola nog iets, momentum, pagespeed insights, print friendly, RES, Stylebot, Tampermonkey, en user agent switcher
Jij bent oudquote:Op woensdag 10 december 2014 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Momentum is oud joh, je moet nu Embark hebben.
Precies.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef d4v1d het volgende:
Embark ziet er wel tof uit.
En je hoeft niet in te vullen wat je die dag je doel is wat je toch nooit doet
Mooie username, mooie UI. Welkom.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef gvemailsontvangen het volgende:
Echt fantastisch dat dit kan in Nederland
ja doeiquote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef gvemailsontvangen het volgende:
Echt fantastisch dat dit kan in Nederland
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er dus achter dat ik twee colorpickers had, en drie new tab extensies.
Ik ook niet. Scriptje staat nog wel in de code;quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <script type='text/javascript'> (function(){ var loc = window.location.href; var dd = document.createElement('script'); dd.type = 'text/javascript'; dd.src = '//forum-fok.digidip.net/js?loc=' + loc; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(dd, s); })(); </script> |
Oh, ik dacht dat er iets op Google was.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet. Scriptje staat nog wel in de code;
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er iets op Google was.
Ik heb heel digidip-js geblokkeerd
Ja, volledig onterecht. Probeert 'ie het allemaal zo goed te doen, en wat krijgt 'ie er voor terug?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies, maar ik voel me rot om hoe ze tegen hem doen! Bitches!
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, volledig onterecht. Probeert 'ie het allemaal zo goed te doen, en wat krijgt 'ie er voor terug?
Gewoon shit...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, volledig onterecht. Probeert 'ie het allemaal zo goed te doen, en wat krijgt 'ie er voor terug?
haten op kattenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
Kutkatten in de achtertuin. Dat gejank telkens
RIP.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:08 schreef Crip het volgende:
Net de laatste ep van BB gezien. Ik heb gehuild ;c
Ik voel me empty
True maar alsnog... sad.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
RIP.
Bazenserie was dat. Mis het ook wel een beetje. Maar het had niet veel langer moeten duren, dan zou het te langdradig geweest zijn.
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort geen opleiding meer heb. Hmpf. Teveel afwezig geweest en voel mij de laatste 2 a 3 weken ook te kut om heen te gaan
waarom ben je zo veel afwezig geweest dan?quote:
beter dan gister ochtend.quote:
Het regent hier aan één stuk doorquote:Op donderdag 11 december 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dan gister ochtend.
gistermiddag was nog wel mooi
Oh verschillende redenenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom ben je zo veel afwezig geweest dan?
dat was hier gisterenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het regent hier aan één stuk door
maar had je kunnen gaan?quote:
dan soms eigen schuld dikke bult, soms nietquote:
Yup. Ik wacht het telefoontje wel af van school vandaagquote:Op donderdag 11 december 2014 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan soms eigen schuld dikke bult, soms niet
Wat is er dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:32 schreef Amarantha het volgende:
Mentor net gesproken. Wat een lief mens is dat toch. Morgen ga ik met haar in gesprek op school en gaan we kijken wat ze vanuit school kunnen betekenen voor mij. Ik zit nu gewoon te huilen van soort blijdschap. Ik mag gewoon nog naar school en mijn mentor is niet boos maar wilt me juist helpen.
Ik had gewoon buikpijn van de zenuwen
Oh teveel afwezig geweest en nu ook alweer 2 dagen niet op school geweest. Voel mij gewoon best depressief en was bang dat school nu zoiets zou hebben van blijf maar weg. Maar in tegendeel..quote:
gelukkigquote:Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh teveel afwezig geweest en nu ook alweer 2 dagen niet op school geweest. Voel mij gewoon best depressief en was bang dat school nu zoiets zou hebben van blijf maar weg. Maar in tegendeel..
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:32 schreef Amarantha het volgende:
Mentor net gesproken. Wat een lief mens is dat toch. Morgen ga ik met haar in gesprek op school en gaan we kijken wat ze vanuit school kunnen betekenen voor mij. Ik zit nu gewoon te huilen van soort blijdschap. Ik mag gewoon nog naar school en mijn mentor is niet boos maar wilt me juist helpen.
Ik had gewoon buikpijn van de zenuwen
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Succes. Ik wacht wel even met naar de winkel lopen![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef richolio het volgende:
heheh, nice![]()
Als mijn instructeur niet een paar keer had geremd zou ik denk ik ondertussen als echt iets/iemand hebben aangereden
paraplu een optie?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Wil ik zo naar de winkel gaan, regent het weer!
in de paraplubak rechts bij de voordeur staan er 3quote:Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar die ligt![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de paraplubak rechts bij de voordeur staan er 3
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik reed dus eergister bij een T splitsing en ik stond op een helling.. Nog nooit hellingproef of iets gedaan. Instructeur legde snel uit dat ik koppelingspedaal half moest laten opkomen en rem nog indrukken. En dan rem los en gas geven..
Iets te overmoedig liet ik het rempedaal en koppelingspedaal direct los, en drukte ik perrongeluk gaspedaal helemaal naar de bodemSlippende banden de bocht door
ja, doe maarquote:Op donderdag 11 december 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Let it snow, let it snow, let it snow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
Geoeimorgehh! Tijd voor brunch!hier is het gewoon lunchtijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Sneeuw?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Let it snow, let it snow, let it snow
Moet nietquote:Op donderdag 11 december 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Kerstkaarten schrijvenZo'n ding waar je weinig zin in hebt maar wat wel moet.
nee, dat moet helemaal nietquote:Op donderdag 11 december 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Kerstkaarten schrijvenZo'n ding waar je weinig zin in hebt maar wat wel moet.
quote:
Jawel. Anders heb ik een teleurgestelde vader, moeder en omaquote:
Oooooooh dat zijn maar 2 of 3 kaartenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jawel. Anders heb ik een teleurgestelde vader, moeder en oma
En heb voor al mijn klasgenoten één geschreven (was toch bezig), voor mijn mentor en ga voor nog een paar vrienden schrijven. Stuk of 20 in totaalquote:Op donderdag 11 december 2014 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oooooooh dat zijn maar 2 of 3 kaartenno biggie
Volgend jaar maar eens digitaal doen?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En heb voor al mijn klasgenoten één geschreven (was toch bezig), voor mijn mentor en ga voor nog een paar vrienden schrijven. Stuk of 20 in totaal
mijn ouders zie ik toch wel met kerst en mn oma is te dement om te weten wie ik benquote:Op donderdag 11 december 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jawel. Anders heb ik een teleurgestelde vader, moeder en oma
zal je mijn adres dm'enquote:Op donderdag 11 december 2014 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En heb voor al mijn klasgenoten één geschreven (was toch bezig), voor mijn mentor en ga voor nog een paar vrienden schrijven. Stuk of 20 in totaal
hoi, jouw ui is engquote:
Geen boompje gepakt?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik reed dus eergister bij een T splitsing en ik stond op een helling.. Nog nooit hellingproef of iets gedaan. Instructeur legde snel uit dat ik koppelingspedaal half moest laten opkomen en rem nog indrukken. En dan rem los en gas geven..
Iets te overmoedig liet ik het rempedaal en koppelingspedaal direct los, en drukte ik perrongeluk gaspedaal helemaal naar de bodemSlippende banden de bocht door
Zou me niets verbazen als dat zou gebeurenquote:
wiskunde is al vermaak genoegquote:
Nee, hamerhaaitjequote:
Oh wacht.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is iedereen zijn/haar UI nog niet in kerstsfeer
geen zin inquote:Op donderdag 11 december 2014 16:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is iedereen zijn/haar UI nog niet in kerstsfeer
Ohquote:
quote:
Kom ik geef je wel weekend gevoelquote:Op donderdag 11 december 2014 18:06 schreef Ro-ald het volgende:
Weekend hebben maar geen weekend gevoel
Dan houd ik hem juist.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef d4v1d het volgende:
Ro-ald, ik kan echt niet tegen jouw UI
Bah klonk echt nasty realiseer ik me net bedoelde ik gewoon heel netjes.quote:
Oh ik heb net frikandellen gegeten. Misschien ga ik vanavond ook wel even Netflix kijken.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Bah klonk echt nasty realiseer ik me net bedoelde ik gewoon heel netjes.
Netflix kijken en pizza eten.
Moest nooit dat plaatje postenquote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef d4v1d het volgende:
Ro-ald, ik kan echt niet tegen jouw UI
Nog bedanktquote:Op donderdag 11 december 2014 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moest nooit dat plaatje posten
Begon net met een film maar hijs echt saaiquote:Op donderdag 11 december 2014 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik heb net frikandellen gegeten. Misschien ga ik vanavond ook wel even Netflix kijken.
Oh welke film? Dan weet ik dat ik die niet moet kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Begon net met een film maar hijs echt saai
Zonde, die golf club had zoveel potentie. Pissen in de bosjes kan sowieso wel, kan je drank bewaren in de club.quote:
vullen met jenever ofzo. maar als mensen je er uit zien drinken is het ook wel apart.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zonde, die golf club had zoveel potentie. Pissen in de bosjes kan sowieso wel, kan je drank bewaren in de club.
Dit ziet er daarentegen volstrekt normaal uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
vullen met jenever ofzo. maar als mensen je er uit zien drinken is het ook wel apart.
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit ziet er daarentegen volstrekt normaal uit.
Kijk, zonder handenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Zit je pener weer vast in je golfclub of ben je blij om me te zien?"
Dit is echt foutquote:
Hey Broroquote:
Wanneer gaan jullie daten?quote:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie daten?
Prima prima, niet verwacht dat ik nog veel zou doen vandaag maar toch gedaanquote:
Nice. Ik heb ook weekend morgen naar SVquote:Op donderdag 11 december 2014 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima prima, niet verwacht dat ik nog veel zou doen vandaag maar toch gedaanen ik heb weekend
Vanavondquote:Op donderdag 11 december 2014 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie daten?
Nice nice. Ga dit weekend waarschijnlijk verhuizenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice. Ik heb ook weekend morgen naar SV
Tof, hoop dat je het leuk gaat vinden in Delft.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nice nice. Ga dit weekend waarschijnlijk verhuizenexcited en spannend
Denk welquote:Op donderdag 11 december 2014 20:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tof, hoop dat je het leuk gaat vinden in Delft.
Waar woon je?quote:
quote:
Oh, wel een eindje jaquote:
Nah, gelijk samenwonen tochquote:Op donderdag 11 december 2014 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan blijft crip toch een heel weekend hoeft ze de volgende niet meteen terug
Gaan we samenwonen?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nah, gelijk samenwonen toch
Nee, sorryquote:
Jouw gemis. Je weet hoe ik woon.quote:
Ben zo vroom als Theresa Roland, wil je mij echt een heel weekend bij je hebben?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan blijft crip toch een heel weekend hoeft ze de volgende niet meteen terug
Ik ben al iemand anders aan 't datenquote:
Ja, waarom niet. Gezellig Netflix kijken toch.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben zo vroom als Theresa Roland, wil je mij echt een heel weekend bij je hebben?
DrNick?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben al iemand anders aan 't daten
Nooitquote:
Mehhhh hele weekend mijn hoofddoek op moeten houden.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Gezellig Netflix kijken toch.
Gewoon lichten uitquote:Op donderdag 11 december 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Mehhhh hele weekend mijn hoofddoek op moeten houden.
Gewoon afdoen dan.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet als je moet douchenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaja.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klinkt lekkerquote:
I'm not kiddingquote:
Weet ik niet, misschien in de vakantie maar moet veel werken danquote:
Waarom kwets je me zoquote:
Sorryquote:
Ah, kom ik dit weekend wel daarheen ofzo. Mijn wilde-kersthee is op.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien in de vakantie maar moet veel werken dan
Speciaal voor thee komen?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, kom ik dit weekend wel daarheen ofzo. Mijn wilde-kersthee is op.
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Fylax het volgende:
ALARM ALARM
STEM ALLEN OP GUTTER FM IN
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ:
ONZ / De ONZ verkiezingen 2014 - Beta 2.1
Geo, luister dat nummer wat Ro-ald post eensquote:
Okequote:Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo, luister dat nummer wat Ro-ald post eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |