quote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Precies. Toch handig; je zou maar met de trap naar het invalidentoilet moeten.
Neequote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
Is jullie ook opgevallen dat zodra je een tekst geselecteerd hebt, je geen PI kan kiezen?
Als je je tekst selecteert, en dan probeert een PI te kiezen, dan kan je 'm niet selecteren. Radio-button selecteert 'ie niet.quote:
Appeltaart, zelfgemaakt mag ik hopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En heer Ro-ald
[..]
Prima prima, druk en alles, maar voldaan. Ofzotevens appeltaart.
Tekst van een post of tekst in het invoervak?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je je tekst selecteert, en dan probeert een PI te kiezen, dan kan je 'm niet selecteren. Radio-button selecteert 'ie niet.
Tekst in het invoervak.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tekst van een post of tekst in het invoervak?
Nee, supermarkt, ik ben megaluiquote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Appeltaart, zelfgemaakt mag ik hopen.
Ik heb speculaas
Je browser is stuk.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
Tekst van een post werkt ook niet trouwens.
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
Tekst van een post werkt ook niet trouwens.
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gek.En ik had nog wel zoveel vertrouwen in Chrome.
Maar even wat extensies uitschakelen.
Ik heb er 22.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]rip.
Mijn Chrome doet wel alles gewoon, het enige wat ik aan plugins heb is een adblocker en een imgur plugin.
Staan er een stuk of 5 van uit, maar heel veel handige tooltjes / verbeteringen van sites etc.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar heb je die shit allemaal voor nodig
20 hierquote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Staan er een stuk of 5 van uit, maar heel veel handige tooltjes / verbeteringen van sites etc.
Ik gebruik er 15 actief, de anderen staan uit, of zijn verouderde versies waar ik iets anders voor gevonden heb.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Chrome can't handle your swag!
adblock, alientube, screenshot dingetje wat de hele pagina screenshot, colorzilla, google docs, hola, hola nog iets, momentumquote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Staan er een stuk of 5 van uit, maar heel veel handige tooltjes / verbeteringen van sites etc.
Momentum is oud joh, je moet nu Embark hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
adblock, alientube, screenshot dingetje wat de hele pagina screenshot, colorzilla, google docs, hola, hola nog iets, momentum, pagespeed insights, print friendly, RES, Stylebot, Tampermonkey, en user agent switcher
Jij bent oudquote:Op woensdag 10 december 2014 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Momentum is oud joh, je moet nu Embark hebben.
Precies.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef d4v1d het volgende:
Embark ziet er wel tof uit.
En je hoeft niet in te vullen wat je die dag je doel is wat je toch nooit doet
Mooie username, mooie UI. Welkom.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef gvemailsontvangen het volgende:
Echt fantastisch dat dit kan in Nederland
ja doeiquote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef gvemailsontvangen het volgende:
Echt fantastisch dat dit kan in Nederland
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er dus achter dat ik twee colorpickers had, en drie new tab extensies.
Ik ook niet. Scriptje staat nog wel in de code;quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <script type='text/javascript'> (function(){ var loc = window.location.href; var dd = document.createElement('script'); dd.type = 'text/javascript'; dd.src = '//forum-fok.digidip.net/js?loc=' + loc; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(dd, s); })(); </script> |
Oh, ik dacht dat er iets op Google was.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet. Scriptje staat nog wel in de code;
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er iets op Google was.
Ik heb heel digidip-js geblokkeerd
Ja, volledig onterecht. Probeert 'ie het allemaal zo goed te doen, en wat krijgt 'ie er voor terug?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies, maar ik voel me rot om hoe ze tegen hem doen! Bitches!
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, volledig onterecht. Probeert 'ie het allemaal zo goed te doen, en wat krijgt 'ie er voor terug?
Gewoon shit...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, volledig onterecht. Probeert 'ie het allemaal zo goed te doen, en wat krijgt 'ie er voor terug?
haten op kattenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
Kutkatten in de achtertuin. Dat gejank telkens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |