Je bedoelt wat je zelf niet kan doen maar waar de ander voor nodig is?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me maar moeilijk voorstellen hoe je je eigen libido niet goed genoeg kunt bevredigen zonder een ander
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Je bedoelt wat je zelf niet kan doen maar waar de ander voor nodig is?
Ik ook, maar heb wel van andere mensen gehoord dat ze er gek van konden worden.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me maar moeilijk voorstellen hoe je je eigen libido niet goed genoeg kunt bevredigen zonder een ander
Gaat masturbatie je niet vervelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoenen, strelen, knuffelen, aanraken, voorspel, de ander die je bevredigd wat het toch echt anders maaktquote:
Maar dat is meer dan een geile behoefte, dat is behoefte aan intimiteit.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoenen, strelen, knuffelen, aanraken, voorspel, de ander die je bevredigd wat het toch echt anders maakt? Vind je het niet saai worden in je eentje?
Ik vind het nog steeds de meest bevredigende manier van een orgasme.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaat masturbatie je niet vervelen?
Vooral de aanrakingen en het knuffelen is wel iets wat mijns inziens een enorm gemis is. Qua gevoel van ontlading zit er verder geen verschil in.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoenen, strelen, knuffelen, aanraken, voorspel, de ander die je bevredigd wat het toch echt anders maakt? Vind je het niet saai worden in je eentje?
Maar het grootste gedeelte daarvan heeft niet echt met libido te makenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik word er altijd erg geil van als ik word gestreeld op sommige plekken, of als iemand aan mijn borsten likt ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is meer dan een geile behoefte, dat is behoefte aan intimiteit.
Ik noteer dit eventjes.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik word er altijd erg geil van als ik word gestreeld op sommige plekken, of als iemand aan mijn borsten likt ofzo
Voor mij wel!quote:Op woensdag 10 december 2014 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het grootste gedeelte daarvan heeft niet echt met libido te maken
Wow. Keiharde pener hier. Tafel kwam omhoog.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik word er altijd erg geil van als ik word gestreeld op sommige plekken, of als iemand aan mijn borsten likt ofzo
For science.quote:
Ik ben mijn gifje van "let me touch your boobs for science" even kwijtquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2014 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze liepen ook graag stuk door FOK!![]()
15. dus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |