Ach, het knaagde soms ook aan mij dat ik er vroeg bij was.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stoerdoenerijhet knaagde wel aan me dat ik er laat bij was.
Waarom is dat zielig? Sommige mensen hebben nou eenmaal een wat sterkere behoefte aan seks.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje zielig.
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, zeggen dat je ging neuken omdat je nodig een beurt moest klinkt wel een beetje treurig.Alsof je auto een beurt moest.
Een bekende van me? Wat?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:49 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daar zielig aan? Dan zul je mijn gescharrel afgelopen zomer met een bekende van je ook wel zo omschrijven. Dat was ook vooral omdat het veeeel te lang geleden was.
Denk je dat het fijner of beter zou zijn geweest als je nog even gewacht had?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was gewoon vastbesloten dat ik het toen snel wilde
Terwijl ik eigenlijk ook geen vriendinnen had die al seks hadden gehad toen.
En dat pakte uiteindelijk best prima uit. Achteraf vind ik het wel een beetje jammer dat ik me zo door mezelf heb laten opjagen.
Ik zou het anders omschrijven, maar ik was wel blij dat het toen na bijna twee jaar weer gebeurde.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, zeggen dat je ging neuken omdat je nodig een beurt moest klinkt wel een beetje treurig.Alsof je auto een beurt moest.
Idd, je kan je erg abnormaal gaan voelen... maakt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij ook. Voelde me een alien.
Het is denk ik meer de manier waarop je het zei dan het scharrelen zelf.quote:
Omdat het zo dierlijk klinkt.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is dat zielig? Sommige mensen hebben nou eenmaal een wat sterkere behoefte aan seks.
Tis ook niet dat ik dat tegen hem zo zeiquote:Op woensdag 10 december 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is denk ik meer de manier waarop je het zei dan het scharrelen zelf.Scharrelen zelf is op zich niets mis mee, denk ik. Alleen voel ik me er zelf niet zo prettig bij heb ik gemerkt.
En achteraf denk je: och, waar maakte ik me druk om, he.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd, je kan je erg abnormaal gaan voelen... maakt het alleen maar erger.
Nee, dat weet ik. Ik doelde puur op je post net.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis ook niet dat ik dat tegen hem zo zeitis nu even de bewoording enzo
Erg afhankelijk van je omgeving natuurlijk. In verkeer over het algemeen in een vrij aseksuele omgeving waardoor die druk er nooit is geweest en niemand raar opkeek.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd, je kan je erg abnormaal gaan voelen... maakt het alleen maar erger.
Dat dusquote:Op woensdag 10 december 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Ik doelde puur op je post net.
Een een hoog libido kan inderdaad erg frustrerend zijn.
Een item op je 'to do' lijstje.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het zo dierlijk klinkt.
Alsof je je hond naar de trimmer moet brengen
Nee, dat niet. Maar het had natuurlijk heel makkelijk anders kunnen lopen, als er geen relatie uit was gekomen had ik toen denk ik wel spijt gehad. En achteraf ben ik wel een beetje verbaasd dat ik het daar maar gewoon op gegokt heb.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een bekende van me? Wat?
Je weet hoe ik denk over seks en absoluut niet snap hoe iemand zo'n dringende behoefte aan seks kan hebben.
[..]
Denk je dat het fijner of beter zou zijn geweest als je nog even gewacht had?
Ik kan weleens lomp overkomen, ik weet hetquote:Op woensdag 10 december 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
To do:quote:
Bogie moet naar de trimmer?quote:
I see what you did there.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
To do:
Tanken
Kinderen ophalen van voetbal
Vlees voor vanavond
Uitgewoond worden door Mark
Leer lezen. Of betere grappen maken.quote:
Echt ja, maar het is toch makkelijker praten als je het eenmaal hebt mogen ervaren.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
En achteraf denk je: och, waar maakte ik me druk om, he.
Het hielp denk ik in dat geval ook wel dat hij ook geen ervaring had. Dan lijkt het over het algemeen toch iets minder vaak een eenmalig iets te zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het had natuurlijk heel makkelijk anders kunnen lopen, als er geen relatie uit was gekomen had ik toen denk ik wel spijt gehad. En achteraf ben ik wel een beetje verbaasd dat ik het daar maar gewoon op gegokt heb.
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Leer lezen. Of betere grappen maken.
Ik kan me maar moeilijk voorstellen hoe je je eigen libido niet goed genoeg kunt bevredigen zonder een anderquote:Op woensdag 10 december 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |