Ik ga nu koken voordat moeder de vrouw thuis is.quote:
Post het op je tumblr, dan lees ik het straks wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga nu koken voordat moeder de vrouw thuis is.
#feminazis
Goed bezig. Daarna maar even flink die pussy eten, ja toch.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga nu koken voordat moeder de vrouw thuis is.
#feminazis
Seksdates tellen nietquote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel eens seks gehad op de eerste date.
Maar alleen met FOK!sters
Ik met één FOK!ker. Dat is serieus de enige keer.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij mijn eerste kende ik haar al een behoorlijke tijd. Al een tijd vriendje en vriendinnetje. We durfden niet zo goed. En het faalde de eerste 2 keer dat we het probeerden.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 10 december 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
Wat maakt het nou uit of je seks op een eerste date hebt? Je bent heus niet minderwaardig als persoon.
Ik vraag me oprecht af hoe zoiets in zijn werk gaat.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen zijn er kennelijk voldoende vrouwen die toch "ja" zeggen, getuige de vele verslagen op FOK! en irl.
Beetje hard to get spelen.
Dat is me 1x gebeurd, mag ik dan nog mee praten?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had geen seksdate met Feer.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik met één FOK!ker. Dat is serieus de enige keer.
Op de een of andere manier vond ik dat het haast had omdat ik mezelf al zo oud vondquote:Op woensdag 10 december 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mijn eerste kende ik haar al een behoorlijke tijd. Al een tijd vriendje en vriendinnetje. We durfden niet zo goed. En het faalde de eerste 2 keer dat we het probeerden.
O nee, laat maar. Ik vergeet iemand.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had geen seksdate met Feer.
Gewoon lief en braaf zoals wij zijn.
[..]![]()
Arme faxquote:Op woensdag 10 december 2014 18:39 schreef Faxie het volgende:
Ach ik ben al blij als ik een date heb
Ow boefjesquote:Op woensdag 10 december 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had geen seksdate met Feer.
Gewoon lief en braaf zoals wij zijn.
[..]![]()
Hoe oud was je dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vond ik dat het haast had omdat ik mezelf al zo oud vond
Geen idee. Voor mij is mijn eerste indruk meestal leidend.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe zoiets in zijn werk gaat.
[..]
Dat is me 1x gebeurd, mag ik dan nog mee praten?
Ach, kan best. Kennelijk vond je dat je er klaar voor was. Een maand wachten had het niet beter gemaakt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vond ik dat het haast had omdat ik mezelf al zo oud vond
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
O nee, laat maar. Ik vergeet iemand.
Iedereen naait elkaar ook op. Volgens mij zijn er best veel mensen nog maagd op die leeftijd.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog maar 18. Ik weet niet waarom ik dat toen dacht
Ik was gewoon serieus iemand als persoon helemaal vergeten. Ik voel me wel slecht nu.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Voor mij is mijn eerste indruk meestal leidend.
[..]
Ach, kan best. Kennelijk vond je dat je er klaar voor was. Een maand wachten had het niet beter gemaakt waarschijnlijk.
[..]
Klopt ja. Je wilt er dan gewoon bijhoren enzoquote:Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen naait elkaar ook op. Volgens mij zijn er best veel mensen nog maagd op die leeftijd.
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog maar 18. Ik weet niet waarom ik dat toen dacht
Ik zet vooral de stap niet als ik niet het idee heb dat de vrouw het graag wil.quote:
Ik laat zoiets eigenlijk altijd spontaan gebeuren, als ik me er goed bij voel. Ik ga dat niet van tevoren plannen of er over nadenken.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:43 schreef Californium het volgende:
Ik vind sex eigenlijk best belangrijk genoeg om aan het begin van je dates te doen want als dat niet goed is dan is het sowieso einde
Zat.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen naait elkaar ook op. Volgens mij zijn er best veel mensen nog maagd op die leeftijd.
Terecht.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was gewoon serieus iemand als persoon helemaal vergeten. Ik voel me wel slecht nu.
Je weet waarschijnlijk niet eens wie.quote:
Dat dus, al word van een man de eerste stap verwacht, wat het soms wat lastiger maakt, zelfs als je het zelf best wil.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik laat zoiets eigenlijk altijd spontaan gebeuren, als ik me er goed bij voel. Ik ga dat niet van tevoren plannen of er over nadenken.
Klopt. Bij mij was het zo dat ik deze persoon eigenlijk had gevraagd om gewoon een keer te komen neuken omdat ik echt een beurt moestquote:Op woensdag 10 december 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik laat zoiets eigenlijk altijd spontaan gebeuren, als ik me er goed bij voel. Ik ga dat niet van tevoren plannen of er over nadenken.
Ik vind dit wel een beetje zielig.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt. Bij mij was het zo dat ik deze persoon eigenlijk had gevraagd om gewoon een keer te komen neuken omdat ik echt een beurt moestEn toen bleek ik m eigenlijk veel leuker te vinden dan gedacht!
Ik wilde zeggen: 50% kans qua aantallen. Al kan ik me niet voorstellen dat je een van die zou vergeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet waarschijnlijk niet eens wie.
Ik zet ook wel eens zelf de eerste stap.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, al word van een man de eerste stap verwacht, wat het soms wat lastiger maakt, zelfs als je het zelf best wil.
O, met zo'n intentie heb ik eigenlijk nooit seks.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt. Bij mij was het zo dat ik deze persoon eigenlijk had gevraagd om gewoon een keer te komen neuken omdat ik echt een beurt moestEn toen bleek ik m eigenlijk veel leuker te vinden dan gedacht!
Je was in ieder geval duidelijk. Jammer dat veel vrouwen dat niet zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:45 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje zielig.
Hoe kom je op 50% qua aantallen?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde zeggen: 50% kans qua aantallen. Al kan ik me niet voorstellen dat je een van die zou vergeten.
Dus waarschijnlijk weet ik het niet nee.
Ik ook niet. Maare ja, omstandigheden enzoquote:Op woensdag 10 december 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O, met zo'n intentie heb ik eigenlijk nooit seks.
hahaha. Primaquote:Op woensdag 10 december 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te laat. Ik heb mijn oordeel al geveld.
Wat voor omstandigheden?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maare ja, omstandigheden enzo
Mijn hele vriendinnengroep was nog maagd op die leeftijd.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is daar zielig aan? Dan zul je mijn gescharrel afgelopen zomer met een bekende van je ook wel zo omschrijven. Dat was ook vooral omdat het veeeel te lang geleden was.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde zeggen: 50% kans qua aantallen. Al kan ik me niet voorstellen dat je een van die zou vergeten.
Dus waarschijnlijk weet ik het niet nee.
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
Seks op eerste dategeen gentleman zijn
En bedankt...quote:
Ik was gewoon vastbesloten dat ik het toen snel wildequote:Op woensdag 10 december 2014 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn hele vriendinnengroep was nog maagd op die leeftijd.Mensen moeten zich niet zo druk maken om het wanneer.
Stoerdoenerijquote:Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, zeggen dat je ging neuken omdat je nodig een beurt moest klinkt wel een beetje treurig.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:49 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daar zielig aan? Dan zul je mijn gescharrel afgelopen zomer met een bekende van je ook wel zo omschrijven. Dat was ook vooral omdat het veeeel te lang geleden was.
Bij mij ook. Voelde me een alien.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stoerdoenerijhet knaagde wel aan me dat ik er laat bij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |