Jazeker, en de tweede is een trio met Danny en de derde met Yvonne.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dus zij FOK!t ook. Ik heb vernomen dat FOK!kers die daten met andere FOK!kers altijd seks hebben op de eerste date, klopt dit?
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterker nog het is een Fok!ster?
Klopt het is via fok!quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dus zij FOK!t ook. Ik heb vernomen dat FOK!kers die daten met andere FOK!kers altijd seks hebben op de eerste date, klopt dit?
Single zijn heeft wel voordelen Lokaquote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat wel, hopelijk wordt het weer snel lente, kan ik weer wat groeves langs enzo.
Maar wel weer single dus
Oh jammerquote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat wel, hopelijk wordt het weer snel lente, kan ik weer wat groeves langs enzo.
Maar wel weer single dus
Welke dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Single zijn heeft wel voordelen Loka
Alleen jammer om te horen dat het op die manier voor je gegaan is, dat komt me zoo bekend voor ook
Je hoeft lekker met niemand rekening te houden enzoquote:Op woensdag 10 december 2014 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke dan?
Ja het is erg zonde. Was niet de enige reden, maarja.
Ik kwam ze allemaal min of meer toevallig tegen (soms op de gekste plekkenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ik kwam mijn vriend ook toevallig tegen. Grappig os
is dat.
Owshitowshitowshitowshitquote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jazeker, en de tweede is een trio met Danny en de derde met Yvonne.
De hoogte in neuken dus?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jazeker, en de tweede is een trio met Danny en de derde met Yvonne.
Je hebt wel minder om je druk om te maken, dat wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hoeft lekker met niemand rekening te houden enzo
Maar ik ben dan ook een einzelgänger enzo
Dat kan in principe ook met vrienden en familie (alleen dan zonder dat "intieme" erbij enzo)quote:Op woensdag 10 december 2014 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt wel minder om je druk om te maken, dat wel.
Maar samen leuke dingen doen enzo is zo fijn
Ja, maar het is toch heel anders.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan in principe ook met vrienden en familie (alleen dan zonder dat "intieme" erbij enzo)
Hoe gaat dat nu dan? Botst het niet dat je af en toe ruimte nodig hebt, of is je vriendin een beetje hetzelfde?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hoeft lekker met niemand rekening te houden enzo
Maar ik ben dan ook een einzelgänger enzo
Zeker, met een partner bouw je een toekomst en een leven op. Met vrienden en familie kun je veel delen, maar opbouwen in mijn ogen veel minder.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch heel anders.
Me too. Nooit actief op zoek geweest. Maar ik schijn mensen aan te trekken, dus ze komen naar mij toe.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kwam ze allemaal min of meer toevallig tegen (soms op de gekste plekken), ik heb nog nooit via een datingsite gedate enzo
Daar geef ik je ook gelijk in, dat klopt. Misschien dat ik gewoon goed tegen een intiemloos leven kan ofzo?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar het is toch heel anders.
Goed punt. Ik heb idd best veel ruimte nodig maar die geeft ze me ookquote:Op woensdag 10 december 2014 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nu dan? Botst het niet dat je af en toe ruimte nodig hebt, of is je vriendin een beetje hetzelfde?
Hoelang ben jij alweer onder de plak?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
Ik moet er nog steeds aan wennen om een relatie te hebben.
Maar jij hebt dan ook teh brainz & teh looksquote:Op woensdag 10 december 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Me too. Nooit actief op zoek geweest. Maar ik schijn mensen aan te trekken, dus ze komen naar mij toe.
Half jaartje ongeveerquote:Op woensdag 10 december 2014 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoelang ben jij alweer onder de plak?
Wel grappigquote:Op woensdag 10 december 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Me too. Nooit actief op zoek geweest. Maar ik schijn mensen aan te trekken, dus ze komen naar mij toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |