quote:Op woensdag 10 december 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik post zo heel af en toe even mee als ik even niks te doen heb
Wel leuk je eens "onder andere omstandigheden" te zien posten
Hij post al een jaar lang 24/7 over niks anders, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe ist eigenlijk met jou op date gebied? Al wat meer geluk?
Volgens mij werkt dat voor alle mannen wel zo. Al snap ik ergens niet zo goed waarom.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dat had ik eigenlijk zelden. Natuurlijk keek ik wel naar andere vrouwen, keek ik of ik ze aantrekkelijk vond en dacht ik soms ook weleens na of ik seks met haar zou kunnen hebben. Al was ik met dat laatste nooit zo bezig, ik had genoeg aan mijn ex en dat wist zij zelf ook.
Ik kan echt niet op commando sex hebbenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als iemand aan je vroeg of je seks wilde hebben (los van relatie en wenselijkheid) met vrouw X of Y dat je dan niet een time-out moest nemen van een kwartier en een hulplijn moest bellen? Je weet toch wie je wel of niet aantrekkelijk vind of ben ik nou gekke henkie?
Ik zie dat voor me: "GA SEKS HEBBEN, NU!"quote:Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan echt niet op commando sex hebben
Ik moet daar wel voor in de mood zijn#verwijfd
Had ik ook niet echt, ik had wel genoeg zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dat had ik eigenlijk zelden. Natuurlijk keek ik wel naar andere vrouwen, keek ik of ik ze aantrekkelijk vond en dacht ik soms ook weleens na of ik seks met haar zou kunnen hebben. Al was ik met dat laatste nooit zo bezig, ik had genoeg aan mijn ex en dat wist zij zelf ook.
Ik dacht "misschien zit ik ernaast"quote:Op woensdag 10 december 2014 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij post al een jaar lang 24/7 over niks anders, wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik ook niet echt, ik had wel genoeg zo.
Was helaas niet wederzijds
Sexay hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie dat voor me: "GA SEKS HEBBEN, NU!"
Interessant, dat hoor je niet vaak van mannen. Het onderscheid je in ieder geval wel en ik denk ten positieve.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan echt niet op commando sex hebben
Ik moet daar wel voor in de mood zijn#verwijfd
Dat magquote:
Dat voorstel heb ik weleens gehad,en zonder nadenken altijd direct nee gezegd.Niet omdat het geen knappe vrouw was,maar gewoon omdat ik als ik een relatie heb enorm trouw ben,mede omdat ik de 'andere kant' meegemaakt heb.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als iemand aan je vroeg of je seks wilde hebben (los van relatie en wenselijkheid) met vrouw X of Y dat je dan niet een time-out moest nemen van een kwartier en een hulplijn moest bellen? Je weet toch wie je wel of niet aantrekkelijk vind of ben ik nou gekke henkie?
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ehh..wat is je lieflingskleur (ogen)
Ach,ben ik jouw volgende 'slachtoffer'? Wat lief van je.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij post al een jaar lang 24/7 over niks anders, wat denk je zelf?
Heb je een vriendinnetje?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sexay hoor![]()
Nee maar als een leuke vrouw me zou vragen of ik sex met haar zou willen hebben, dan zou ik echt een dag bedenktijd nodig hebben ofzo(even afgezien van het feit dat ik niet meer single ben he?
)
Shit als dat zo gaatquote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Thanks broquote:
[..]
*knuffel voor jou*quote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ja, al een hele poosquote:Op woensdag 10 december 2014 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je een vriendinnetje?
Wat leuk voor je.
Sterker nog het is een Fok!ster?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, al een hele pooswe hebben het eerst een hele poos stil gehouden op fok
Hoe gaat het met jou ondertussen??Nog steeds aan het graven naar fossielen enzo?
![]()
Ah dus zij FOK!t ook. Ik heb vernomen dat FOK!kers die daten met andere FOK!kers altijd seks hebben op de eerste date, klopt dit?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou ondertussen??Nog steeds aan het graven naar fossielen enzo?
![]()
[..]
Ja dat wel, hopelijk wordt het weer snel lente, kan ik weer wat groeves langs enzo.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
![]()
Niet altijd.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dus zij FOK!t ook. Ik heb vernomen dat FOK!kers die daten met andere FOK!kers altijd seks hebben op de eerste date, klopt dit?
Wat?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag
[..]
Dat voorstel heb ik weleens gehad,en zonder nadenken altijd direct nee gezegd.Niet omdat het geen knappe vrouw was,maar gewoon omdat ik als ik een relatie heb enorm trouw ben,mede omdat ik de 'andere kant' meegemaakt heb.
[..]Bruin
[..]
Ach,ben ik jouw volgende 'slachtoffer'? Wat lief van je.
Nee maar wel verdacht vaakquote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dus zij FOK!t ook. Ik heb vernomen dat FOK!kers die daten met andere FOK!kers altijd seks hebben op de eerste date, klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |