Google zegt tussen 1.55 en 1.59. Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zij is wel heel klein, 1,50 ofzo maar.
Te makkelijk, sorryquote:
Trusten Artquote:
Dacht dat ik dat ergens gelezen hadquote:Op woensdag 10 december 2014 19:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Google zegt tussen 1.55 en 1.59. Valt wel mee toch.
Ik duim voor je, kerel!quote:Op woensdag 10 december 2014 19:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk best goed. Heb er een gemixt gevoel over, maar ik ben voorzichtig positiefEn vandaag even gebeld met een recruiter die in de eerste instantie een vacature had, maar tijdens het gesprek kwam een andere functie naar voren waar ik begin dit jaar (april) op gesprek ben geweest. Toen werd ik het niet helaas en kozen ze voor een ander, maar die is nu weg vermoed ik. Dus we zullen het zien
Nee, maar ik dacht ik probeer het eens. Straks weer overstappen op spelt en als ik dan weer verstopt raak ga ik het laten testen.quote:
Uh-huhquote:
Wat was het?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Teveel gegeten. Ik knap uit elkaar.
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het zoveelste voorbeeld dat ik vrouwenfattys niet begrijp
quote:
Nouja, is verder ook totaal niet boeiend. Maar mannen zijn behoorlijk simpel: iedere keer als ze een vrouw voor het eerst zien/ontmoeten weten ze direct of ze haar zien als sekspartner of niet. Dit is typisch een vrouw waarvan veel mannen dat zullen vinden. Het is nogal lastig omdat in woorden uit te drukken.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht dat ik dat ergens gelezen had
Maar dan was ik in de war met iemand anders denk ik.
Rijstwafels, beschuitjes en kaakjes, vanaf een uur of 2.quote:
Dat had ik laatst ook na een eetwedstrijd met groene pannenkoekenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijstwafels, beschuitjes en kaakjes, vanaf een uur of 2.
Ik was te lui.
En ik wil even geen groenten omdat mijn poep groen is.
Is dat bij vrouwen heel anders dan? Ik denk dat vrouwen een man ook snel in het hokje neukbaar of friendzone stoppen (bij gebrek aan een beter woord).quote:Op woensdag 10 december 2014 19:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nouja, is verder ook totaal niet boeiend. Maar mannen zijn behoorlijk simpel: iedere keer als ze een vrouw voor het eerst zien/ontmoeten weten ze direct of ze haar zien als sekspartner of niet. Dit is typisch een vrouw waarvan veel mannen dat zullen vinden. Het is nogal lastig omdat in woorden uit te drukken.
Bij kalfjes betekent groene poep dat ze ernstige diarree hebben en meestal zijn ze op dat punt al ernstig ziek, met vaak de dood tot gevolg. RIPquote:Op woensdag 10 december 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijstwafels, beschuitjes en kaakjes, vanaf een uur of 2.
Ik was te lui.
En ik wil even geen groenten omdat mijn poep groen is.
Het ging over dat ik sex had om mijn eerste date…quote:Op woensdag 10 december 2014 19:33 schreef Barbusse het volgende:
Trouwens, misschien een beetje laat na zoveel posts, maarre....waddup met de TT?
Vrouwen zijn discreter, ik zou het nooit zo ongenuanceerd formuleren, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat bij vrouwen heel anders dan? Ik denk dat vrouwen een man ook snel in het hokje neukbaar of friendzone stoppen (bij gebrek aan een beter woord).
Ik heb al jaren niet meer echt gelet daarop eigenlijkquote:Op woensdag 10 december 2014 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat bij vrouwen heel anders dan? Ik denk dat vrouwen een man ook snel in het hokje neukbaar of friendzone stoppen (bij gebrek aan een beter woord).
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehehehe, dat snap ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook na een eetwedstrijd met groene pannenkoeken
Schrok me dood toen.
Dank je.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij kalfjes betekent groene poep dat ze ernstige diarree hebben en meestal zijn ze op dat punt al ernstig ziek, met vaak de dood tot gevolg. RIP
Logisch, als je een relatie hebt denk je daar minder snel aan. Dat is althans mijn ervaring.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer echt gelet daarop eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |