Hoezo al snel? Niet alle petite dames lijken hierop.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:22 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als man op petite valt dan is dit al snel je type. Ze heeft een leuke kop, talent en een behoorlijke sexfactor. Prima toch.
Broccolislakken zijn itt wijnslakken geen delicatesse inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder ging eens broccoli koken en toen kwamen er allemaal slakken naar boven drijven. Ze durfde toen heel lang geen broccoli meer te eten.
Sorry, maar als dat het geval zou zijn had ik de vraag niet hoeven stellen. Sorry, bro.quote:
Wat?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder ging eens broccoli koken en toen kwamen er allemaal slakken naar boven drijven. Ze durfde toen heel lang geen broccoli meer te eten.
Barbquote:Op woensdag 10 december 2014 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar als dat het geval zou zijn had ik de vraag niet hoeven stellen. Sorry, bro.
Ben je wel eens getest?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik eet nu 4 dagen grotendeels glutenvrij en voor het eerst sinds 4 weken doen mijn darmen weer normaal. Toeval? Heb wel krampen.
Sukkel. Ik probeer mezelf er van te weerhouden donuts te kopen. Als ik echt wil zijn ze hier tegenover ook wel bij de Jumbo te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Om de hoek. Ik wil wel halen voor je,alleen weet ik niet of ik tijd heb om het langs te brengen
Hoe kun je die trouwens niet tegenkomen voor de broccoli in de pan gaat?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar op basis van 33 jaar man zijn maak ik de inschatting dat relatief veel mannen die op klein en mager vallen haar aantrekkelijk zullen vinden.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo al snel? Niet alle petite dames lijken hierop.
Klonk wel als een spookverhaal.quote:
Bro, hoe ging de sollicitatie?quote:
Het zoveelste voorbeeld dat ik vrouwen niet begrijpquote:Op woensdag 10 december 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Sukkel. Ik probeer mezelf er van te weerhouden donuts te kopen. Als ik echt wil zijn ze hier tegenover ook wel bij de Jumbo te krijgen.
Als ik krampen heb, ben ik altijd bang voor het glazuur in de potquote:Op woensdag 10 december 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik eet nu 4 dagen grotendeels glutenvrij en voor het eerst sinds 4 weken doen mijn darmen weer normaal. Toeval? Heb wel krampen.
Geen idee, ik was er niet bij. Ze zaten verstopt, denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kun je die trouwens niet tegenkomen voor de broccoli in de pan gaat?
Beetje kort door de bocht.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, maar op basis van 33 jaar man zijn maak ik de inschatting dat relatief veel mannen die op klein en mager vallen haar aantrekkelijk zullen vinden.
Maar ik kan verkeerd zitten want het is niet mijn smaak.
Betrek het nou niet daarop.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het zoveelste voorbeeld dat ik vrouwen niet begrijp
Zij is wel heel klein, 1,50 ofzo maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, maar op basis van 33 jaar man zijn maak ik de inschatting dat relatief veel mannen die op klein en mager vallen haar aantrekkelijk zullen vinden.
Maar ik kan verkeerd zitten want het is niet mijn smaak.
Nee, geen toeval.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
wat moet ik op tumblr zettenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post het op je tumblr, dan lees ik het straks wel.
Oh, c'monquote:Op woensdag 10 december 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het zoveelste voorbeeld dat ik vrouwen niet begrijp
Eigenlijk best goed. Heb er een gemixt gevoel over, maar ik ben voorzichtig positiefquote:
is gek jijquote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed bezig. Daarna maar even flink die pussy eten, ja toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |