Ooooooohquote:Op woensdag 10 december 2014 19:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Het ging over dat ik sex had om mijn eerste date…
Ja inderdaad. je beschouwt mensen minder als object dan.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, als je een relatie hebt denk je daar minder snel aan. Dat is althans mijn ervaring.
quote:
Nee, inderdaad goede aanvulling maar ik denk wel dat een verschil is dat mannen er meer naar zullen handelen en dat een onaantrekkelijke man voor een vrouw eerder naar aantrekkelijk kan 'wisselen'. Een man zal bijvoorbeeld een onaantrekkelijke vrouw harder negeren dan een vrouw een onaantrekkelijke man, omdat een man meer bezig is met het 'einddoel'.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat bij vrouwen heel anders dan? Ik denk dat vrouwen een man ook snel in het hokje neukbaar of friendzone stoppen (bij gebrek aan een beter woord).
Wel mooi aangezien je in een relatie zat.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer echt gelet daarop eigenlijk
In mindere mate, ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, als je een relatie hebt denk je daar minder snel aan. Dat is althans mijn ervaring.
Nepfoksterquote:Op woensdag 10 december 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
Nog nooit seks gehad op de eerste date. #frigide
Precies mijn punt. Als je iemand ontmoet in een blauwe trui dan weet je dat het een blauwe trui is zonder er echt over na te denken. Dat niveau een beetje, je staat er niet echt bij stil en je hoeft er zeker niets mee te doen, maar als je erbij stilstaat dan weet je het wel degelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mindere mate, ja.
Ik had wel altijd van: zou ik het op kunnen, zou ik het op kunnen, zou ik het niet op kunnen.
Sorry.quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
Het einddoel kan alleen wel van persoon tot persoon verschillenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, inderdaad goede aanvulling maar ik denk wel dat een verschil is dat mannen er meer naar zullen handelen en dat een onaantrekkelijke man voor een vrouw eerder naar aantrekkelijk kan 'wisselen'. Een man zal bijvoorbeeld een onaantrekkelijke vrouw harder negeren dan een vrouw een onaantrekkelijke man, omdat een man meer bezig is met het 'einddoel'.
Uiteindelijk kun je het op iedereen wel. Afhankelijk van de omstandigheden, maar onder de juiste (extreme, Stockholmsyndroom en zo) kun je het op iedereen denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mindere mate, ja.
Ik had wel altijd van: zou ik het op kunnen, zou ik het op kunnen, zou ik het niet op kunnen.
Ik welquote:Op woensdag 10 december 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
Hmm, zo had ik er nog niet over gedacht.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je het op iedereen wel. Afhankelijk van de omstandigheden, maar onder de juiste (extreme, Stockholmsyndroom en zo) kun je het op iedereen denk ik.
Door deze gedachte voel ik me altijd veel minder perv.
Mwah, dat had ik eigenlijk zelden. Natuurlijk keek ik wel naar andere vrouwen, keek ik of ik ze aantrekkelijk vond en dacht ik soms ook weleens na of ik seks met haar zou kunnen hebben. Al was ik met dat laatste nooit zo bezig, ik had genoeg aan mijn ex en dat wist zij zelf ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mindere mate, ja.
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je het op iedereen wel. Afhankelijk van de omstandigheden, maar onder de juiste (extreme, Stockholmsyndroom en zo) kun je het op iedereen denk ik.
Door deze gedachte voel ik me altijd veel minder perv.
Hee! Jij hier?!quote:
Hoe ist eigenlijk met jou op date gebied? Al wat meer geluk?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dat had ik eigenlijk zelden. Natuurlijk keek ik wel naar andere vrouwen, keek ik of ik ze aantrekkelijk vond en dacht ik soms ook weleens na of ik seks met haar zou kunnen hebben. Al was ik met dat laatste nooit zo bezig, ik had genoeg aan mijn ex en dat wist zij zelf ook.
Ehm...volgende vraag graagquote:Op woensdag 10 december 2014 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe ist eigenlijk met jou op date gebied? Al wat meer geluk?
Ik post zo heel af en toe even mee als ik even niks te doen hebquote:
Mag ik een klinker kopen?quote:
Ik neem aan dat als iemand aan je vroeg of je seks wilde hebben (los van relatie en wenselijkheid) met vrouw X of Y dat je dan niet een time-out moest nemen van een kwartier en een hulplijn moest bellen? Je weet toch wie je wel of niet aantrekkelijk vind of ben ik nou gekke henkie?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dat had ik eigenlijk zelden. Natuurlijk keek ik wel naar andere vrouwen, keek ik of ik ze aantrekkelijk vond en dacht ik soms ook weleens na of ik seks met haar zou kunnen hebben. Al was ik met dat laatste nooit zo bezig, ik had genoeg aan mijn ex en dat wist zij zelf ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |