Dat was me nog niet eens opgevallen door al die druktequote:Op donderdag 14 mei 2015 18:38 schreef Cyan9 het volgende:
De bomen zijn terug!
Verder vind ik het nog steeds best een lekker nummer.
Ja ze waren regelmatig het eerste land dat hun lied selecteerdequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
Dat valt me nog wel mee, ze zijn wel eens vroeger geweest met de finale.
Vanavond weer een lied erbij.quote:Op maandag 7 december 2015 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
Zwitserland heeft na een zogenoemde "expert check" laten weten welke zes artiesten er in de finale staan van hun nationale voorronde. Zoals altijd mochten drie Zwitserse omroepen kandidaten aandragen, waardoor alle groeperingen (duits, frans en italiaans sprekend) aan bod zouden kunnen komen. De finalisten zijn:
1. Bella C - Another World
2. Vincent Gross - Half A Smile
3. Stanley Miller - Feel The Love
4. Stéphanie Palazzo - Perché mi guardi cosi?
5. Rykka - The Last Of Our Kind
6. Theo - Because Of You
Op 13 februari is de finale en zullen we weten wie er op het podium in Stockholm komt te staan.
Same here. Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Vanavond weer een lied erbij.
Ik laat me maar verrassen, want heb nog geen enkel lied uit deze voorronde beluisterd.
Ja het meiske kon gewoon echt niet zingen, en dan die rook uit die oksels en dat wipkippen on stage helpt ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:16 schreef Redefine het volgende:
Het is al een zeer onopvallend nummer. Als je dan ook nog eens heel erg live zingt, tsja dan is de minimale kans om de finale te halen natuurlijk wel vervlogen. De zangeres vond ik overigens wel leuk, ondanks dat haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |