En programmeren is leuk en leerzaam.quote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik heb hem uiteindelijk toch maar geprogrammeerd. Handmatig werd me toch te veel werk.
Ik moet wel zeggen dat het aardig wat werk was om die kubus er goed in te krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:39 schreef Montov het volgende:
[..]
En programmeren is leuk en leerzaam.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:40 schreef JddMan het volgende:
Hey mensen! Ik ben terug. Gisteren zonder te spieken het lange treintje opgelost. Nondeju. Wat een puzzel.
[..]
Dat was ook mijn gedachte. 21 woorden, oftewel 7 groepjes van 3. De drie onderstreepten zouden dan een hint kunnen zijn voor het eerste groepje (analoog aan de vraag over de detectives van vorig jaar).
Echter, er staat geen enkel woord in het woordenboek dat bestaat uit de letters "BOCHT + REL + UIT".
Edit: Er bestaat ook geen plaatsnaam in Nederland met die letter combinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:36 schreef Montov het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef Stranger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik heb hem uiteindelijk toch maar geprogrammeerd. Handmatig werd me toch te veel werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:15 schreef banaanenappel het volgende:
Is iemand al op een goede gedachte gekomen bij vraag 13?
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:15 schreef banaanenappel het volgende:
Geen concrete dingen, maar een aantal thema's die bij mij opkomen:quote:Op woensdag 24 december 2014 10:15 schreef banaanenappel het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door Montov op 24-12-2014 19:35:37 ]Géén kloon van tvlxd!
Dat is best wel scherp gezien.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:18 schreef tigah het volgende:
Is het jullie bij vraag 13 opgevallen dat de koppeltekens soms langer zijn, en soms dichter op de getallen staan? Ik vraag me af of dit gewoon 'slordig' is of dat dit een betekenis heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For each contact, there is a solution!
The person most likely stopping you, is you.
Ik denk slordig. Er waren natuurlijk al 2 fouten geslopen in andere vragen, en dit lijkt op een simpele Word 'autocorrectie'. Als je namelijk in Word een min-teken intypt en daarna een spatie, dan wordt het een en-dash. Dus soms zijn ze wat slordig geweest met hun invoer lijkt het, en daardoor krijg je verschillende lengtes qua streepjes.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:18 schreef tigah het volgende:
Is het jullie bij vraag 13 opgevallen dat de koppeltekens soms langer zijn, en soms dichter op de getallen staan? Ik vraag me af of dit gewoon 'slordig' is of dat dit een betekenis heeft.
quote:Op donderdag 25 december 2014 08:12 schreef xABCx het volgende:
Tjerk de Vries, vraag 7: de hele breuk 1/... is het tonnage van de letter. Dus ook het deel na de /.
Inderdaad mag er maar 1 ton op een wagon komen, dus 2 a's kunnen niet samen op 1 wagon. Maar de C bijvoorbeeld weegt 1/3, dus daarvan zouden er (in theorie) 3 op 1 wagon geladen kunnen worden tot hij "vol" is.
In het voorbeeld zoek je drie letters x,y en z, zodanig dat 1/x + 1/y + 1/z = 59/210.
Er is al gegeven welke letters dat zijn, kijk maar eens of je dat kunt volgen.
Helpt dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank!For each contact, there is a solution!
The person most likely stopping you, is you.
Je moet 59/210 zien als het getal 0.28095238...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |