quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:58 schreef Mill61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:41 schreef DieuwkeL het volgende:
Bij vraag 8 heb ik al 2 keer alle mogelijkheden geprobeerd, maar elke keer komt het niet uit.
Heeft iemand nog een extra tip?Vraag 8, tip 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag 8, tip 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag 8, tip 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het goed opletten qua richting van de randen en de connecties van de kubus.Géén kloon van tvlxd!![]()
Volgens mij heb ik dat allemaal ook gedaan. Bij bijv. A4, begin je dan van links naar rechts of bij het vakje van A4?quote:Vraag 8, tip 1:
Vraag 8, tip 2:
Vraag 8, tip 3:Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41![]()
In een kubus kan je niet echt spreken van links en rechts.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef DieuwkeL het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat allemaal ook gedaan. Bij bijv. A4, begin je dan van links naar rechts of bij het vakje van A4?Dus A4 begint bij het vakje waar A4 in staat.
Géén kloon van tvlxd!![]()
Dan ga ik het nog 1x proberen...Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41![]()
12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edit: even een correctie van de term: technisch gesproken doe ik een dictionary attack, niet een brute-force attack.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:35 schreef xABCx het volgende:
12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Vraag 8, tip 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag 8, tip 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag 8, tip 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het goed opletten qua richting van de randen en de connecties van de kubus.![]()
@DieuwkeL: wij zijn ook uren bezig geweest met 8b, maar steeds hadden we toch weer een denkfout gemaakt. Nu toch de oplossing gevonden, dus geef het niet op!![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:24 schreef Faux. het volgende:
Hij is er weer!
https://www.aivd.nl/onder(...)nbv-kerstpuzzel-2014omg wat is dit. belastinggeld teveel blijkbaar
![]()
![]()
13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tigah heb jij misschien ook al ideeën over een richting?![]()
Ik ben ook 8b aan het doen, maar kreeg het handmatig niet voor elkaar (geen idee waar te beginnen)
Heb nu alle mogelijkheden geprogrammeerd, maar dat helpt niet veel (ik krijg ~60 oplossingen, maar ze bevatten allemaal enkele dubbelingen). Begin nu een beetje af te vragen of mijn startpunt kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 14:40 schreef blor het volgende:
Ik ben ook 8b aan het doen, maar kreeg het handmatig niet voor elkaar (geen idee waar te beginnen)
Heb nu alle mogelijkheden geprogrammeerd, maar dat helpt niet veel (ik krijg ~60 oplossingen, maar ze bevatten allemaal enkele dubbelingen). Begin nu een beetje af te vragen of mijn startpunt kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb eerst ook een beetje wat handmatig geprobeerd, en daarbij kreeg ik:quote:Op maandag 22 december 2014 13:01 schreef Ensemble het volgende:
Heeft er iemand 8b opgelost zonder iets te programmeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 14:40 schreef blor het volgende:
Heb nu alle mogelijkheden geprogrammeerd, maar dat helpt niet veel (ik krijg ~60 oplossingen, maar ze bevatten allemaal enkele dubbelingen). Begin nu een beetje af te vragen of mijn startpunt kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem uiteindelijk toch maar geprogrammeerd. Handmatig werd me toch te veel werk.quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef banaanenappel het volgende:
8b is handmatig te doen hoor. Wel netjes en nauwkeurig werken en volhouden.....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: