Dat is best wel scherp gezien.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:18 schreef tigah het volgende:
Is het jullie bij vraag 13 opgevallen dat de koppeltekens soms langer zijn, en soms dichter op de getallen staan? Ik vraag me af of dit gewoon 'slordig' is of dat dit een betekenis heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For each contact, there is a solution!
The person most likely stopping you, is you.
Ik denk slordig. Er waren natuurlijk al 2 fouten geslopen in andere vragen, en dit lijkt op een simpele Word 'autocorrectie'. Als je namelijk in Word een min-teken intypt en daarna een spatie, dan wordt het een en-dash. Dus soms zijn ze wat slordig geweest met hun invoer lijkt het, en daardoor krijg je verschillende lengtes qua streepjes.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:18 schreef tigah het volgende:
Is het jullie bij vraag 13 opgevallen dat de koppeltekens soms langer zijn, en soms dichter op de getallen staan? Ik vraag me af of dit gewoon 'slordig' is of dat dit een betekenis heeft.
quote:Op donderdag 25 december 2014 08:12 schreef xABCx het volgende:
Tjerk de Vries, vraag 7: de hele breuk 1/... is het tonnage van de letter. Dus ook het deel na de /.
Inderdaad mag er maar 1 ton op een wagon komen, dus 2 a's kunnen niet samen op 1 wagon. Maar de C bijvoorbeeld weegt 1/3, dus daarvan zouden er (in theorie) 3 op 1 wagon geladen kunnen worden tot hij "vol" is.
In het voorbeeld zoek je drie letters x,y en z, zodanig dat 1/x + 1/y + 1/z = 59/210.
Er is al gegeven welke letters dat zijn, kijk maar eens of je dat kunt volgen.
Helpt dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank!For each contact, there is a solution!
The person most likely stopping you, is you.
Je moet 59/210 zien als het getal 0.28095238...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nog verder zoeken of ik hem verder kan verklaren.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
Bedankt voor de tip, heb nu 19c ook.quote:Goed gevonden DieuwkeL.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:47 schreef nasibal65 het volgende:
Goed gevonden DieuwkeL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:41 schreef JddMan het volgende:
Dan missen we nog 19a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:45 schreef Renderclippur het volgende:
Bij vraag 13 heb ik denk ik een aantal ideeën:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef JddMan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit topic sluit automatisch over 2 posts. Komt er een vervolg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben voorstander van een deel II topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |