abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147696023
Coccinell! Ik ga nog even najubelen hoor *O* Wat ongelooflijk fijn!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_147696608
Dankje! ik vind alle felicitaties zo fijn he!Het gevoel dat ik het toch kwijt kan.
Mijn man wil het pas na de eerste echo aan de ouders vertellen, terwijl ik kerst een mooie gelegenheid vind.
Zo voor het eerst werken sinds ik weet dat ik zwanger ben. Hopelijk kan ik mijn mond houden!
  donderdag 18 december 2014 @ 08:23:35 #278
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147697315
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef Sethiwe het volgende:
Coccinelle gefeliciteerd *O*

Ik wil hier ook weer meekletsen. Sinds september de knoop doorgehakt en willen graag een tweede. Zoontje is nu net 1 jaar.
Cyclus is onregelmatig (pcos), eerste keer zwanger geworden dankzij clomid. Nu maar afwachten of het ook zonder clomid lukt.
Welkom! :W
pi_147697800
Welkom Sethiwe :W
pi_147697910
Welkom Sethiwe! Wij hebben ook nog in Z&G gepost, toch? Heb je toen de naam van je zoontje verteld? Ik weet het niet meer... :@
pi_147699204
Hoi Sethiwe! Gezellig! Hoop dat je snel weer van het wachtbankje af bent :)
pi_147699211
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 06:38 schreef coccinelle het volgende:
Dankje! ik vind alle felicitaties zo fijn he!Het gevoel dat ik het toch kwijt kan.
Mijn man wil het pas na de eerste echo aan de ouders vertellen, terwijl ik kerst een mooie gelegenheid vind.
Zo voor het eerst werken sinds ik weet dat ik zwanger ben. Hopelijk kan ik mijn mond houden!
Kan me voorstellen dat het super spannend is! Je zal wel stralen! :*
pi_147700188
Welkom Sethiwe!

Wow, die baan geeft wel afleiding. Vandaag derde dag van de training, ik moest oefenen met ticketafhandeling. Ik dacht dat ik supertraag was, maar blijkbaar was ik sneller dan andere trainees. _O-
pi_147700283
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:54 schreef Cygne het volgende:
Welkom Sethiwe!

Wow, die baan geeft wel afleiding. Vandaag derde dag van de training, ik moest oefenen met ticketafhandeling. Ik dacht dat ik supertraag was, maar blijkbaar was ik sneller dan andere trainees. _O-
Lekker bezig Cygne!
pi_147702554
Bedankt voor het welkom heten.
Limone we hebben idd samengepost in Z&G. Volgens mij zit er niet veel verschil qua leeftijd tussen onze kids. Naam heb ik toen via dm doorgegeven dacht ik.

Cygne fijn dat het werken afleiding geeft en dat het zo goed gaat.

Coccinelle en is het gelukt om het stil te houden voor je collega's?
pi_147703827
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja hoor! Verwacht van de kerstmarkt niet al te veel, deze is voor Duitse begrippen vrij klein. Aan de andere kant zijn de kraampjes vaak toch veel van hetzelfde dus zo erg is dat niet ;) Ga in ieder geval op zoek naar Nobis (heeft meerdere filialen en ook een kraam op de markt), deze verkoopt de zogenaamde "Akense Printen", een lekkere peperkoek met kaneel :9 Ze delen ook stukjes uit dus dan kan je alvast voorproeven.
Naast de Markt is vooral de Dom een aanrader, die is erg mooi van binnen! Als je foto's wil zien kunnen we Facebookvriendjes worden, daar staan wat foto's op :) Als je dat wil DM je naam dan even.
Nou bedankt voor de tip!
Kerstmarkt was om te janken hahaha :'( de dom was indd erg mooi! ^O^ prachtige fotos gemaakt!

Ik heb echt gemengde gevoelens...
ergens eind van deze week moet ik ongesteld worden...
Ik hoop niet dat ik net zoveel bloed ga verliezen als afgelopen maand want dan kan ik gerust alle feestjes afzeggen met de feestdagen
:(

Anderzijds.... mijn zus heeft vorige week positief getest na de 2e poging ivf ben echt blij voor haar *;

Hele rare afsluiting van dit jaar dus,
Of ik raak niet zwanger en ga in januari aan de bel trekken na 1jaar proberen..
Of het is wel raak en ik ben samen met mijn zus zwanger dat lijkt me echt zo leuk! :D
pi_147704196
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:21 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Nou bedankt voor de tip!
Kerstmarkt was om te janken hahaha :'( de dom was indd erg mooi! ^O^ prachtige fotos gemaakt!

Ik hoop niet dat ik net zoveel bloed ga verliezen als afgelopen maand want dan kan ik gerust alle feestjes afzeggen met de feestdagen

Anderzijds.... mijn zus heeft vorige week positief getest na de 2e poging ivf ben echt blij voor haar *;

Of het is wel raak en ik ben samen met mijn zus zwanger dat lijkt me echt zo leuk! :D
Gefeliciteerd Deadly! Wat goed dat je zus zwanger is geraakt na haar 2e poging ivf!

Kan me jouw gemengde gevoelens wel goed voorstellen. Maar hoe dan ook, 2015 is het tijd voor een nieuwe start! Wie weet ervaar je het wel als een opluchting.. Als je ongesteld bent hoop ik wel dat het niet al te heftig is, zodat je goed de feestdagen kan doorkomen :*
pi_147706456
quote:

[..]

Nou bedankt voor de tip!

Ook al voelt een jaar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang.. dat is het niet :D
Heb je abnormaal lange of juist abnormaal korte cyclussen?
Heb je al eens geprobeerd bij te houden hoe je cyclus loopt?
Gebruik je bijvoorbeeld ovulatiesticks en/of temperaturen?
Het is handig om het van een poos bij houden mee te nemen naar je gesprek met de gezinsplanning in het ziekenhuis. Er staat eigenlijk 1,5 jaar zelf proberen als er geen problemen zijn of indicatie dat er wat aan de hand zou kunnen zijn voordat je daar eens aanbelt.

disclaimer: Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen ;)

OH! en voordat ik het vergeet: Gefeliciteerd met je zus! :*
Schudden voor gebruik
pi_147707159
Er stond eerder een jaar voor zelf proberen, is dat nu ineens langer geworden? Na wat op Google kijken zie ik ook overal een jaar en daarna verwijzing.
E.
pi_147707202
Mijn 'eigen' ziekenhuis zegt ook dat na 1 jaar verwijzing mogelijk is. Ik zou dus wel gewoon de huisarts bezoeken deadly kiss :*

https://gynaecologie.slin(...)m/Vruchtbaarheid/452
E.
pi_147708557
Ik houd sinds augustus alles via een app bij en met sticks inderdaad :)
Dat ben ik gaan doen omdat ik vanaf juli tot nu 2x niet ongesteld ben geweest, tussendoor bleef bloeden en de laatste keer zelfs niet van huis weg durfde door een bloedbad ;( tevens heb ik afgelopen mand geen eisprong streepje gezien so whatsupp met dat -O-
Ik bekijk het gewoon per maand ik weet het ook niet... maar een jaar vind ik wel mooi geweest :)
pi_147708653
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:02 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik houd sinds augustus alles via een app bij en met sticks inderdaad :)
Dat ben ik gaan doen omdat ik vanaf juli tot nu 2x niet ongesteld ben geweest, tussendoor bleef bloeden en de laatste keer zelfs niet van huis weg durfde door een bloedbad ;( tevens heb ik afgelopen mand geen eisprong streepje gezien so whatsupp met dat -O-
Ik bekijk het gewoon per maand ik weet het ook niet... maar een jaar vind ik wel mooi geweest :)
Je moet ook geheel naar je eigen grens denken hoor.. als je het niet vertrouwd en je denkt het nodig te hebben nagekeken te worden zou ik al om een doorverwijzing aanvraag bellen bij de huisarts.

:*
Goed dat je het bijhoud. Dat geeft je een soort van stapje "voor".
Schudden voor gebruik
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 16:16:59 #293
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147709045
quote:

[..]

Nou bedankt voor de tip!

Hehe told you so ;) Hoop dat je wel een gezellig dagje hebt gehad?

Gefeliciteerd met je zus! Zou gaaf zijn als jullie samen zwanger zijn inderdaad O+

Welkom Sethiwe!

Hier inmiddels dag 19 en last van jeukende tetten. Dat had ik vorige cycli rondom mijn eisprong dus verwacht dat het ei 1 dezer dagen springt.
Vriend en ik zijn niet zo van het "planmatig vrijen" maar had nu wel gezegd dat het misschien wel slim is om om de twee dagen te vrijen om de kans te vergroten. Zei hij vanochtend opeens "vanavond weer vrijen hè schatje" O+ Ik smolt helemaal *;
5 - 28 februari Thailand O+
  donderdag 18 december 2014 @ 16:20:32 #294
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_147709157
Hallo Sethiwe!

En gefeliciteerd met je zus deadly_kiss!

Welke app(s) gebruiken jullie eigenlijk om je cyclus in bij te houden? Ik zocht op ovulatie app en kreeg een hele bult resultaten, maar een idee welke eigenlijk goed/handig is...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 18 december 2014 @ 16:22:06 #295
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147709198
period tracker.

En welkom Sethiwe *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 16:22:17 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147709201
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:20 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hallo Sethiwe!

En gefeliciteerd met je zus deadly_kiss!

Welke app(s) gebruiken jullie eigenlijk om je cyclus in bij te houden? Ik zocht op ovulatie app en kreeg een hele bult resultaten, maar een idee welke eigenlijk goed/handig is...
Ik gebruik period tracker, bevalt goed!
5 - 28 februari Thailand O+
  donderdag 18 december 2014 @ 16:46:12 #297
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_147709882
Thnx Moppert & MaJo, ik heb net period tracker op m'n telefoon gezet :+

Ik erger me wel aan de slechte vertaling en enorm kromme zinnen in die app :@
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 18 december 2014 @ 16:50:08 #298
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147709987
Ik heb womanlog .. werkt voor mij prima.
Ik heb alleen een vrij stabiele cyclus en e i - sprong. . Ds weet niet of die geschikt is voor minder stabielere cycli. .
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 18 december 2014 @ 16:50:41 #299
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147710007
En piest er nog iemand het topic vol :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147710127
Ik heb ovuview. Heb vandaag mijn voorlopig laatste ovulatie test gepiestdus van mij moet je het niet hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')