Welkom!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef Sethiwe het volgende:
Coccinelle gefeliciteerd![]()
Ik wil hier ook weer meekletsen. Sinds september de knoop doorgehakt en willen graag een tweede. Zoontje is nu net 1 jaar.
Cyclus is onregelmatig (pcos), eerste keer zwanger geworden dankzij clomid. Nu maar afwachten of het ook zonder clomid lukt.
Kan me voorstellen dat het super spannend is! Je zal wel stralen!quote:Op donderdag 18 december 2014 06:38 schreef coccinelle het volgende:
Dankje! ik vind alle felicitaties zo fijn he!Het gevoel dat ik het toch kwijt kan.
Mijn man wil het pas na de eerste echo aan de ouders vertellen, terwijl ik kerst een mooie gelegenheid vind.
Zo voor het eerst werken sinds ik weet dat ik zwanger ben. Hopelijk kan ik mijn mond houden!
Lekker bezig Cygne!quote:Op donderdag 18 december 2014 10:54 schreef Cygne het volgende:
Welkom Sethiwe!
Wow, die baan geeft wel afleiding. Vandaag derde dag van de training, ik moest oefenen met ticketafhandeling. Ik dacht dat ik supertraag was, maar blijkbaar was ik sneller dan andere trainees.
Nou bedankt voor de tip!quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja hoor! Verwacht van de kerstmarkt niet al te veel, deze is voor Duitse begrippen vrij klein. Aan de andere kant zijn de kraampjes vaak toch veel van hetzelfde dus zo erg is dat nietGa in ieder geval op zoek naar Nobis (heeft meerdere filialen en ook een kraam op de markt), deze verkoopt de zogenaamde "Akense Printen", een lekkere peperkoek met kaneel
Ze delen ook stukjes uit dus dan kan je alvast voorproeven.
Naast de Markt is vooral de Dom een aanrader, die is erg mooi van binnen! Als je foto's wil zien kunnen we Facebookvriendjes worden, daar staan wat foto's opAls je dat wil DM je naam dan even.
Gefeliciteerd Deadly! Wat goed dat je zus zwanger is geraakt na haar 2e poging ivf!quote:Op donderdag 18 december 2014 13:21 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Nou bedankt voor de tip!
Kerstmarkt was om te janken hahahade dom was indd erg mooi!
prachtige fotos gemaakt!
Ik heb echt gemengde gevoelens...
ergens eind van deze week moet ik ongesteld worden...
Ik hoop niet dat ik net zoveel bloed ga verliezen als afgelopen maand want dan kan ik gerust alle feestjes afzeggen met de feestdagen
![]()
Anderzijds.... mijn zus heeft vorige week positief getest na de 2e poging ivf ben echt blij voor haar![]()
Hele rare afsluiting van dit jaar dus,
Of ik raak niet zwanger en ga in januari aan de bel trekken na 1jaar proberen..
Of het is wel raak en ik ben samen met mijn zus zwanger dat lijkt me echt zo leuk!
Ook al voelt een jaar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang.. dat is het nietquote:Op donderdag 18 december 2014 13:21 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Nou bedankt voor de tip!
prachtige fotos gemaakt!
Ik hoop niet dat ik net zoveel bloed ga verliezen als afgelopen maand want dan kan ik gerust alle feestjes afzeggen met de feestdagen
![]()
Anderzijds.... mijn zus heeft vorige week positief getest na de 2e poging ivf ben echt blij voor haar![]()
Of het is wel raak en ik ben samen met mijn zus zwanger dat lijkt me echt zo leuk!
Je moet ook geheel naar je eigen grens denken hoor.. als je het niet vertrouwd en je denkt het nodig te hebben nagekeken te worden zou ik al om een doorverwijzing aanvraag bellen bij de huisarts.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:02 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik houd sinds augustus alles via een app bij en met sticks inderdaad![]()
Dat ben ik gaan doen omdat ik vanaf juli tot nu 2x niet ongesteld ben geweest, tussendoor bleef bloeden en de laatste keer zelfs niet van huis weg durfde door een bloedbadtevens heb ik afgelopen mand geen eisprong streepje gezien so whatsupp met dat
![]()
Ik bekijk het gewoon per maand ik weet het ook niet... maar een jaar vind ik wel mooi geweest
Hehe told you soquote:Op donderdag 18 december 2014 13:21 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Nou bedankt voor de tip!
prachtige fotos gemaakt!
![]()
Ik gebruik period tracker, bevalt goed!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:20 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hallo Sethiwe!
En gefeliciteerd met je zus deadly_kiss!
Welke app(s) gebruiken jullie eigenlijk om je cyclus in bij te houden? Ik zocht op ovulatie app en kreeg een hele bult resultaten, maar een idee welke eigenlijk goed/handig is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |