En ook wat erin zat en wat er nu in zitquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef Moppert het volgende:
Ik doe al mee, en ik weet nu dus hoe je doos er uit ziet
Echt een heerlijk idee eigenlijk.. Maar ook wel spannend en gek dat dit misschien de laatste keer is op deze manier!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:14 schreef Daui het volgende:
Vinden jullie het geen gek idee dat er volgend jaar met kerst misschien een kleine frummel bij is
nog niet verder gelezen.... maar hier moest ik gelijk op reageren!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:13 schreef coccinelle het volgende:
Vanochtend om 8 uur had ik zo'n trek in een zoute haring!
Mijn temperatuur bleef hoog en het bloed bleef weg, dus heb ik een test gedaan. En nog een, en nog een!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!! Wat tof!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:13 schreef coccinelle het volgende:
Mijn temperatuur bleef hoog en het bloed bleef weg, dus heb ik een test gedaan. En nog een, en nog een!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja thuis heb ik alleen maar thee zonder cafeïne. Maar op werk hebben ze of pickwick of liptonquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef Gevalletje het volgende:
Cocci!! Gefeliciteerd!![]()
Wat fijn zeg, na dat gedoe met het ziekenhuis over de Clomid gewoon ineens zwanger!
Oh en nog over die leverworst, ik weet dat het met mate mag hoor. Ben alleen bang dat ik óf de smaak te pakken krijg en teveel ga eten óf het voor de zekerheid maar af en toe ga eten. In dat geval kan ik de halve leverworst dan weer weggooien aangezien vriend het niet lust.. Dus heb ik ervoor gekozen maar even af te wachten
. Thee drink ik ook nog wel, die 3 bekertjes per week op m'n werk doen niks. En anders heb je nog rooibosthee of anderen zonder cafeïne die je volop mag drinken!
Mijn app zegt "41 dagen later"quote:Op woensdag 17 december 2014 07:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
Gisteren op kraamvisite geweest. Wat een klein droppie!
Mijn app zegt "2 days late"![]()
Mijn lichaam zegt:![]()
Ik voel echt gewoon 0,0. Ik hoop niet dat ik nu ineens weer een mega lange cyclus heb...
Oja en drop mag je ook maar beperkt als je zwanger bent.![]()
Er is toch ook niks mis met thee? Behalve venkel en anijs thee
Omdat ik eergisteren getest heb.. En die was negatief.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:56 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Gestreeptestoel, ik hou het bijna niet meer van de spanning! Hoe doe jij dat?
Daui, ik wil ook een theezaak met Welcome Little Baby thee! Ik drink ook gewoon nog mijn bakkie cappuccino, en mijn theetjes.. Ik ga van de week wel even zoeken naar een alternatief voor pickwick inderdaad..
Ja dat is veel!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:08 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Mijn app zegt "41 dagen later"![]()
En lopen al weken met de 'He ik word ongesteld-kwaaltjes' rond, maar nog niets, nada, noppes.
![]()
Cocci!![]()
Streepjes
Gefeliciteerd!
Maar ik hoop dat je stiekem gewoon iets te vroeg getest hebt!quote:
Ik vrees dat t niet gelukt is...quote:Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Maar ik hoop dat je stiekem gewoon iets te vroeg getest hebt!
Haha, herkenbaar motto!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik vrees dat t niet gelukt is...
Mijn man zei: We seksen gewoon verder... Misschien duurt deze cyclus wel een stuk langer, dus we gaan gewoon verder!
Wat een fijn nieuws, het is je zo gegund!quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:13 schreef coccinelle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel succes.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef Sethiwe het volgende:
Coccinelle gefeliciteerd![]()
Ik wil hier ook weer meekletsen. Sinds september de knoop doorgehakt en willen graag een tweede. Zoontje is nu net 1 jaar.
Cyclus is onregelmatig (pcos), eerste keer zwanger geworden dankzij clomid. Nu maar afwachten of het ook zonder clomid lukt.
In sommige thee zit cafeïne en daar moet je niet te veel van binnen krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
Gisteren op kraamvisite geweest. Wat een klein droppie!
Mijn app zegt "2 days late"![]()
Mijn lichaam zegt:![]()
Ik voel echt gewoon 0,0. Ik hoop niet dat ik nu ineens weer een mega lange cyclus heb...
Oja en drop mag je ook maar beperkt als je zwanger bent.![]()
Er is toch ook niks mis met thee? Behalve venkel en anijs thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |