"oehoehoehoe"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Wat een klootviool die kuipers. Wat een eikel
Alba😀quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef L3gend het volgende:
Die groep is dan ook wel heel triest. Ajax was daar ook groepswinnaar geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zometeen haxball? mijn 1e game ging goed en ik hield de 0quote:
Pics van je katquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kat wordt helemaal wild omdat er iets tegen het raam zit aan te tikken. Maar dit even terzijde.. Dit nieuwsfeitje is net zo boeiend als deze avond vol CL voetbal
Elshoff moet bij de PVDA gaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik het nu ook terecht rood.
Als Elsgod het vindt, moet ik het ook vinden.
Prima scheids.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Wat een klootviool die kuipers. Wat een eikel
Pics van je poes dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu wordt je wel heel erg intiem
Ik zal het zeggen tegen ze de volgende keerquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Weinig kools deze CL-ronde.. als die clubs miljoenen krijgen van de UEFA mogen ze ons wel een beetje vermaken voor dat geld.
geen in zin in haksbalquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zometeen haxball? mijn 1e game ging goed en ik hield de 0alleen kreeg ik lagg en in de laatste minuut 1-0 verloren maar die telt niet
![]()
GGMM was motm overigens.
Heb je misschien foto's van je kat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kat wordt helemaal wild omdat er iets tegen het raam zit aan te tikken. Maar dit even terzijde.. Dit nieuwsfeitje is net zo boeiend als deze avond vol CL voetbal
Mwah in de Eredivisie fluit hij altijd matig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ondanks het gezeik op scheidsrechters vaak is die Kuijpers wel echt heel goed.
Ja, heb ik.. maar geen zin om op fok te gooienquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je misschien foto's van je kat?
DM?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heb ik.. maar geen zin om op fok te gooien
nou nou nouquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Embolo? Broertje van Ebola ofzo?
pics van je poes? --> DM ik stuur het doorquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heb ik.. maar geen zin om op fok te gooien
Ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie zulke katten liefhebbers?
maakt niks uitquote:
Vanavond fluit hij toch wel erg goed. Verder was het niet geven van die penalty wel heel lastig aangezien de druk wel erg groot was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah in de Eredivisie fluit hij altijd matig.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Honden zijn veel leuker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Want katten![]()
Leukste dieren die er zijn
Basel speelt veel sluwer en geslepener. Dat verklaart al het een en het ander.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best wel treurig dat Basel wel gewoon kan overwinteren de laatste jaren en Ajax niet
Allicht. Katten hebben zoveel schijt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
xdquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Coutinho is ook een veelzijdig speler trouwens... stond afgelopen weekend nog onder de lat bij excelsior...
Dat ontken ik niet. In Europa lijkt hij altijd een stukje beter te fluiten dan normaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vanavond fluit hij toch wel erg goed. Verder was het niet geven van die penalty wel heel lastig aangezien de druk wel erg groot was.
Da's zn broer..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Coutinho is ook een veelzijdig speler trouwens... stond afgelopen weekend nog onder de lat bij excelsior...
Basel haalt dan ook geen prutsersquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best wel treurig dat Basel wel gewoon kan overwinteren de laatste jaren en Ajax niet
Meer ervaring hè.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Basel speelt veel sluwer en geslepener. Dat verklaart al het een en het ander.
En hij heeft nog een hobbyquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die zullen vast ook wel een miskoop dan. Maar die krijgen niet nog 86x de kans dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Basel haalt dan ook geen prutsers
Dit bedoel je toch niet racistisch he?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dit mij niet bepaald verrast.
Spreek eens in volzinnen.quote:
Dat ook , maar ze teren op een uitstekende scouting en spelopvattingquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen vast ook wel een miskoop dan. Maar die krijgen niet nog 86x de kans dan.
Beetje zelfde als Ajax eigenlijk. Die spelen in de CL ook beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. In Europa lijkt hij altijd een stukje beter te fluiten dan normaal.
Ook naar Co geluisterd?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ook , maar ze teren op een uitstekende scouting en spelopvatting
Daar staan ze nu dan ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dat is op de tweede plaats belangrijk inderdaad.
En ze krijgen dan mazzel met de loting door tegen eerder een slecht United en nu tegen een slecht Liverpool te mogen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ook , maar ze teren op een uitstekende scouting en spelopvatting
Hahahahquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze krijgen dan mazzel met de loting door tegen eerder een slecht United en nu tegen een slecht Liverpool te mogen.
Een van m'n favo gifs, ook de psychedelische variant hierop.quote:
Jullie mochten tegen een slecht Lyon en een slecht Milan, en jullie maken het niet af.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze krijgen dan mazzel met de loting door tegen eerder een slecht United en nu tegen een slecht Liverpool te mogen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een van m'n favo gifs, ook de psychedelische variant hierop.
Wat dus komt door dat gebrek aan ervaring wat ik ook al aanstipte.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie mochten tegen een slecht Lyon en een slecht Milan, en jullie maken het niet af.
Wij ook tegen Milan en Celtic , Lyon, Zagrebquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ajax ging er uit in de el tegen dat United.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan dat moeilijk ontkennen, Hans.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef Zipportal het volgende:
Hansie Hansie straks bij Humberto Tan.
Hitler had altijd respect voor Engelandquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
IS DUITSLAND TOCH GEVESTIGD IN ENGELAND?
Speel jij dan als Raheem?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
Leuk voor de teamgenoten van Gerrard.Nu weet ik hoe mensen die bij mij in het Haxball-team zitten zich doorgaans voelen.
Peter de Mönnink en Hans Kraay jr.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Anfield klinkt wel een beetje Duits.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
IS DUITSLAND TOCH GEVESTIGD IN ENGELAND?
okquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers
Vind het echt mooi voor Hansie dat ie straks CL mag doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Peter de Mönnink en Hans Kraay jr.
Een feestelijke dag voor SBS en Sanoma: de uitzendrechten van de UEFA Champions League 2015-2018 zijn definitief 'in the pocket'. Hans Kraay jr. is hét voetbalgezicht van SBS, wat staat hem te wachten nu dit nieuws naar buiten komt? Met Peter de Mönnink, CEO van SBS en Sanoma, bespreken we waarom hij ervan overtuigd is dat het voetbal een boost kan geven aan beide bedrijven. Want ook online kunnen we straks niet meer om de Champions League heen...
haten op upcquote:
Goeie close up.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers
dat kan ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wengerout##FreeHat
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:26 schreef Nober het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Geweldige trap ook, maar dat wilde niemand zienquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Materazzi vieze tering baas was dat zeg.
Je bedoelt zn lowkick?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geweldige trap ook, maar dat wilde niemand zien
Wat was dat een brute houthakker zeg, genadeloos.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Materazzi vieze tering baas was dat zeg.
twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 22:27:19Björn Kuipers is de eerste scheidsrechter ooit die Liverpool rood geeft in een CL-thuisduel (via @OptaJohan). #livbas reageer retweet
Eens moet de eerste zijn...quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:29 schreef L3gend het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 22:27:19Björn Kuipers is de eerste scheidsrechter ooit die Liverpool rood geeft in een CL-thuisduel (via @OptaJohan). #livbas reageer retweet
Handelingssnelheidjequote:
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens moet de eerste zijn...
Beter dan die prutsers wat er nu staanquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij hebt de pic van mijn poes gemistquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet over dartsen hebben, ik kijk een sport.
waar dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt de pic van mijn poes gemist... Klinkt heerlijk vulgair
dognegnuolrewopquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |