"oehoehoehoe"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Wat een klootviool die kuipers. Wat een eikel
Alba😀quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef L3gend het volgende:
Die groep is dan ook wel heel triest. Ajax was daar ook groepswinnaar geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zometeen haxball? mijn 1e game ging goed en ik hield de 0quote:
Pics van je katquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kat wordt helemaal wild omdat er iets tegen het raam zit aan te tikken. Maar dit even terzijde.. Dit nieuwsfeitje is net zo boeiend als deze avond vol CL voetbal
Elshoff moet bij de PVDA gaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik het nu ook terecht rood.
Als Elsgod het vindt, moet ik het ook vinden.
Prima scheids.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Wat een klootviool die kuipers. Wat een eikel
Pics van je poes dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu wordt je wel heel erg intiem
Ik zal het zeggen tegen ze de volgende keerquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Weinig kools deze CL-ronde.. als die clubs miljoenen krijgen van de UEFA mogen ze ons wel een beetje vermaken voor dat geld.
geen in zin in haksbalquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zometeen haxball? mijn 1e game ging goed en ik hield de 0alleen kreeg ik lagg en in de laatste minuut 1-0 verloren maar die telt niet
![]()
GGMM was motm overigens.
Heb je misschien foto's van je kat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kat wordt helemaal wild omdat er iets tegen het raam zit aan te tikken. Maar dit even terzijde.. Dit nieuwsfeitje is net zo boeiend als deze avond vol CL voetbal
Mwah in de Eredivisie fluit hij altijd matig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ondanks het gezeik op scheidsrechters vaak is die Kuijpers wel echt heel goed.
Ja, heb ik.. maar geen zin om op fok te gooienquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je misschien foto's van je kat?
DM?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heb ik.. maar geen zin om op fok te gooien
nou nou nouquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Embolo? Broertje van Ebola ofzo?
pics van je poes? --> DM ik stuur het doorquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heb ik.. maar geen zin om op fok te gooien
Ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie zulke katten liefhebbers?
maakt niks uitquote:
Vanavond fluit hij toch wel erg goed. Verder was het niet geven van die penalty wel heel lastig aangezien de druk wel erg groot was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah in de Eredivisie fluit hij altijd matig.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Honden zijn veel leuker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Want katten![]()
Leukste dieren die er zijn
Basel speelt veel sluwer en geslepener. Dat verklaart al het een en het ander.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best wel treurig dat Basel wel gewoon kan overwinteren de laatste jaren en Ajax niet
Allicht. Katten hebben zoveel schijt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
xdquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Coutinho is ook een veelzijdig speler trouwens... stond afgelopen weekend nog onder de lat bij excelsior...
Dat ontken ik niet. In Europa lijkt hij altijd een stukje beter te fluiten dan normaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vanavond fluit hij toch wel erg goed. Verder was het niet geven van die penalty wel heel lastig aangezien de druk wel erg groot was.
Da's zn broer..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Coutinho is ook een veelzijdig speler trouwens... stond afgelopen weekend nog onder de lat bij excelsior...
Basel haalt dan ook geen prutsersquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best wel treurig dat Basel wel gewoon kan overwinteren de laatste jaren en Ajax niet
Meer ervaring hè.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Basel speelt veel sluwer en geslepener. Dat verklaart al het een en het ander.
En hij heeft nog een hobbyquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die zullen vast ook wel een miskoop dan. Maar die krijgen niet nog 86x de kans dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Basel haalt dan ook geen prutsers
Dit bedoel je toch niet racistisch he?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dit mij niet bepaald verrast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |