Hopla. Verzacht de pijn van zomaar een uur te lang onderweg zijn toch een beetjequote:Op woensdag 10 december 2014 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn railcatering powerbank trouwenshad ik mooi tijd voor nadat mijn aansluitingweer eeens voor mijn neus wegreed
Het kan ook zijn dat beide stellen naar Onnen moeten, en op deze manier heb je maar één machinist nodig.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal wel weer iets defects afgesleept hebben moeten worden
en maar 1 keer infraheffing betalenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat beide stellen naar Onnen moeten, en op deze manier heb je maar één machinist nodig.
Gebeurt hier ook op grote schaal. Onder de paraplu van Arriva Nederland vallen bijvoorbeeld ook meerdere bedrijfjes. Voorbeeldje is Arriva Wadden BV dat niet alleen op de waddeneilanden rondkart maar ook bijvoorbeeld de HOV-lijnen Drachten - Groningen en Groningen - Emmen in handen heeft.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:07 schreef greavy het volgende:
Ik vraag mij toch eens af hè. Hoeveel volwaardige dochters heeft Veolia nou in Duitsland?
* Veolia Verkehr Sachsen-Anhalt
* HarzElbeExpress (HEX)
* NordWestBahn (NWB)
* Nord-Ostsee-Bahn (NOB)
* Bayerische Oberland Bahn (BOB)
* InterConnex
En vast nog wel stuk of 10![]()
Edit: Wikipedia heeft er een lijssie van online staan: http://nl.wikipedia.org/w(...)van_Veolia_Transport
Stuk of 22 dusElke concessie onder een andere bedrijfsnaam ofzo
![]()
dat zei ik alquote:Op woensdag 10 december 2014 19:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat beide stellen naar Onnen moeten, en op deze manier heb je maar één machinist nodig.
alleen voor reizigersbelangen is er niks zeker?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
Bijna iedere concessie is een andere BV en dan heb je nog bedrijfjes voor het materieel, etc
kan volgende week gewoon open dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef bork het volgende:
Foto's Utrecht Vaartse Rijn -> http://www.duic.nl/nieuws(...)che-rijn-in-wording/
Daar heb je de reizigersverenigingen, lokale en regionale overheden en dergelijke voorquote:Op woensdag 10 december 2014 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alleen voor reizigersbelangen is er niks zeker?
kan niet en mag niet, want DSSU is nog niet afquote:Op woensdag 10 december 2014 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan volgende week gewoon open dus.
Waar niemand naar luistert, alleen al OMDAT ze bestaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar heb je de reizigersverenigingen, lokale en regionale overheden en dergelijke voor
Daarom is het aan de opdrachtgever de taak om hierop toe te zien dat reizigersbelangen er ook toe doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar niemand naar luistert, alleen al OMDAT ze bestaan.
Vanwege die aids verworpen tracebesluit want verkeerde trillingsmetingen die uiteindelijk zelfde uitwezen als wat we al wisten..quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan niet en mag niet, want DSSU is nog niet af
Wat citeer je?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef James1988 het volgende:
Was dat niet vanwege één of ander conflicterend goederenpad dat 1x per dag wordt gebruikt om 23:37 's avonds, ofzo?
Ik ben zondag net zo brak als gisteren..quote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zondag wel naar Goffert. Er zijn vast wel bitterballen of zo
Daar hebben ze goed door geknutseld in juli was er nog niet veel te zien.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zondag wel naar Goffert. Er zijn vast wel bitterballen of zo
Wel 83% voor m'n foonquote:Op woensdag 10 december 2014 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2600 mAh dusShould be enough for anyone
Volgens een van de oorspronkelijke planningen had op Utrecht Centraal bijvoorbeeld spoor 21 deze maand in gebruik moeten worden genomen, waarna spoor 20 enkele maanden later zou volgen. Dat wordt nu eind volgend jaar wanneer beide sporen in dienst gaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Vanwege die aids verworpen tracebesluit want verkeerde trillingsmetingen die uiteindelijk zelfde uitwezen als wat we al wisten..
Ik vermoed dat het te maken heeft met risicospreiding tussen concessies.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken naar Netinera (onderdeel van FS, voorheen Arriva Deutschland), die hebben er ook zo veel. Met al die verschillende namen kweekt men wat meer het gevoel van regionale betrokkenheid, "want vlexx rijdt alleen bij ons"
Zomaar een gedachtenspinsel, ik weet het ook niet.
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:13 schreef greavy het volgende:
Ik hedde hier 1 powerbank van 10400mAh, voor ¤16,98 uit China via DealExtreme. Heb der destijds 9 in 1x besteld, kreeg ik kwantum-korting. Paar vrienden wilden er ook hebben.
Dat sowieso, daarom hebben Arriva en NS ook allerlei bedrijfjes waar ze dingen in onderbrengen. greavy's opmerking ging volgens mij meer om het hebben van een aparte naam voor ieder bedrijf dat een concessie uitvoert (NOB, NWB, BOB, enz.) ook al zijn ze allemaal onderdeel van Veolia.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:12 schreef Viezze het volgende:
Ik vermoed dat het te maken heeft met risicospreiding tussen concessies.
http://www.dx.com/p/xiaom(...)-silver-white-311565quote:
Nope.... Wel dat ding, maar ik bestel altijd via dealextreme. Die is erg betrouwbaar, heeft ook een distributiecentrum in de EU voor het transport naar de EU.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef dennistd het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)Silver-p-923637.html vermoed ik
code acc75a zou nog 3 dollar korting extra moeten geven
Hebbun zu ook un kurzes Neejderlans?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef greavy het volgende:
als je daar 3 of meer stuks van hetzelfde product besteld, krijg je kwantumkorting.
Godverdommequote:Op woensdag 10 december 2014 23:48 schreef dennistd het volgende:
DX heeft geen EU-magazijn, maar verstuurd tegenwoordig veel
Je weet dat er morgen gestaakt wordt in dat derdewereldland?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef greavy het volgende:
Ik ga slapen ja. Morgen rond 07:45 weer in de auto stappen voor een dagje België. Jacht maken op een paar ballasttreinen van- en naar de steengroeve van Quenast.
En reken er maar op dat er dan een paar seinhuizen bezet gaan worden, want zo zijn de lui in dat land wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je weet dat er morgen gestaakt wordt in dat derdewereldland?
Moet jij niet eens een keer werken of zo?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef greavy het volgende:
Ik ga slapen ja. Morgen rond 07:45 weer in de auto stappen voor een dagje België. Jacht maken op een paar ballasttreinen van- en naar de steengroeve van Quenast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |