Ik vermoed dat het te maken heeft met risicospreiding tussen concessies.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken naar Netinera (onderdeel van FS, voorheen Arriva Deutschland), die hebben er ook zo veel. Met al die verschillende namen kweekt men wat meer het gevoel van regionale betrokkenheid, "want vlexx rijdt alleen bij ons"
Zomaar een gedachtenspinsel, ik weet het ook niet.
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:13 schreef greavy het volgende:
Ik hedde hier 1 powerbank van 10400mAh, voor ¤16,98 uit China via DealExtreme. Heb der destijds 9 in 1x besteld, kreeg ik kwantum-korting. Paar vrienden wilden er ook hebben.
Dat sowieso, daarom hebben Arriva en NS ook allerlei bedrijfjes waar ze dingen in onderbrengen. greavy's opmerking ging volgens mij meer om het hebben van een aparte naam voor ieder bedrijf dat een concessie uitvoert (NOB, NWB, BOB, enz.) ook al zijn ze allemaal onderdeel van Veolia.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:12 schreef Viezze het volgende:
Ik vermoed dat het te maken heeft met risicospreiding tussen concessies.
http://www.dx.com/p/xiaom(...)-silver-white-311565quote:
Nope.... Wel dat ding, maar ik bestel altijd via dealextreme. Die is erg betrouwbaar, heeft ook een distributiecentrum in de EU voor het transport naar de EU.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef dennistd het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)Silver-p-923637.html vermoed ik
code acc75a zou nog 3 dollar korting extra moeten geven
Hebbun zu ook un kurzes Neejderlans?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef greavy het volgende:
als je daar 3 of meer stuks van hetzelfde product besteld, krijg je kwantumkorting.
Godverdommequote:Op woensdag 10 december 2014 23:48 schreef dennistd het volgende:
DX heeft geen EU-magazijn, maar verstuurd tegenwoordig veel
Je weet dat er morgen gestaakt wordt in dat derdewereldland?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef greavy het volgende:
Ik ga slapen ja. Morgen rond 07:45 weer in de auto stappen voor een dagje België. Jacht maken op een paar ballasttreinen van- en naar de steengroeve van Quenast.
En reken er maar op dat er dan een paar seinhuizen bezet gaan worden, want zo zijn de lui in dat land wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je weet dat er morgen gestaakt wordt in dat derdewereldland?
Moet jij niet eens een keer werken of zo?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef greavy het volgende:
Ik ga slapen ja. Morgen rond 07:45 weer in de auto stappen voor een dagje België. Jacht maken op een paar ballasttreinen van- en naar de steengroeve van Quenast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |