Door station Ede-Wageningen? Was het zoiets?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:33 schreef derLudolf het volgende:
Grr heb mijn reis verkeerd geplandArnhem - Zwolle in n VIRM6.
Reed rond 14:23 ook 'n goederentrein van zo ik telde 40 wagons met zwarte loc ervoor. Wat zal daar in zitten? Ga even uit van zeker 25 ton laadvermogen per wagon... 1000 ton alleen aan lading, die diesel brulde ook mooi
Gewoon een copy pasta ja van een Novum berichtquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Facepalm het volgende:
FOK! besteed aandacht aan het opheffen van nachttreinen: Laatste rit nabij voor Duitse nachttreinen
Toch wel jammer.
Ha, daar heb je Jon Worth weer. Die zie je ook overal en nergens opduiken als het over politiek en rail gaatquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Facepalm het volgende:
FOK! besteed aandacht aan het opheffen van nachttreinen: Laatste rit nabij voor Duitse nachttreinen
Toch wel jammer.
Via Somda:quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Door station Ede-Wageningen? Was het zoiets?
[ afbeelding ]
Als die richting Arnhem reed, was het een beladen kolentrein uit Amsterdam Westhaven richting het Duitse Möllen. In tegenrichting is het een lege kolentrein.
He nu zie ik het ook ja, niet verwacht van zo'n stuk. Meestal komen daar alleen karige berichtjes vandaan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Gewoon een copy pasta ja van een Novum bericht
Ja die was het inderdaad, mint groene en bordeaux rode wagons. Reed vol, want ging richting Duitse grens. (Was trouwens door station Arnhem. Stond even stil en trok toen weer op. Lekkere diesel sound+lucht, alleen dikke rookwolken ontbrakenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Door station Ede-Wageningen? Was het zoiets?
[ afbeelding ]
Als die richting Arnhem reed, was het een beladen kolentrein uit Amsterdam Westhaven richting het Duitse Möllen. In tegenrichting is het een lege kolentrein.
Omdat het goedkoper is en minder storingsgevoelig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef James1988 het volgende:
Waarom rijdt dat ding met een dieselloc?
Dat ding helemaal qua brandstof. De EMD JT42 heeft een tweetakt V12. Oftewel dat ding stookt ook nog deels lekker olie op. Ongelofelijk eigenlijk voor iets dat 10, maximaal 15 jaar oud is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Omdat het goedkoper is en minder storingsgevoelig.
Omdat Rheincargo alleen maar Class66'en en Dieseltraxx'en inzet. En met een Class66 ervoor wil je niet vol tractie geven uit stilstand, want dan zit je erg diep in het "rode" gebied qua toerental. Dat moet nog bet beleid ook dus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef James1988 het volgende:
Waarom rijdt dat ding met een dieselloc?
Ja, heb ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:07 schreef b2py het volgende:
Hé James, had je nog een foto van dat BES toegangspasje van Innotrans?
Oh dat waren gewoon legitiem gekochte entree bewijzen maar bij bedrijf is gewoon BES ingevoerd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, heb ik
Maar dan met m'n echte naam natuurlijk
Die weet ik heus welquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, heb ik
Maar dan met m'n echte naam natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |