Klopt, moest in Europa met robots om een of andere vage reden. Gameplay was wel enorm vet trouwens. De beste is nog steeds Contra 3/Super Probotector op de SNES IMO.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
klopt, probotector was de naam in Europa, Amerika kende de games als Contra
H&M oja... dat kan ook nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van de H&M vind ik ook altijd prima dingen ja.
Er gaan geruchten voor een Probotector remake op de PS4..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, moest in Europa met robots om een of andere vage reden. Gameplay was wel enorm vet trouwens. De beste is nog steeds Contra 3/Super Probotector op de SNES IMO.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar staat een heel treffend stripje over in....
Nee, niet zo mijn ding.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
Toevallig iemand hier die leggings draagt?
Ja, ik had dus contra 3 voor de SNES, was echt tof. Met die vlammenwerperquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, moest in Europa met robots om een of andere vage reden. Gameplay was wel enorm vet trouwens. De beste is nog steeds Contra 3/Super Probotector op de SNES IMO.
En altijd de Primark natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook al gekeken, maar het aanbod sprak me niet aan.
[..]
H&M had wel goeie volgens mij. Ook eentje met een high waist. Wel zo fijn.
Zakken bij mij vaak af..... akelig en raar als je ze onder net niet lang genoege jurk draagt... of je moet zo'n schooluniform achtige outfit aantrekken dan vind ik het wel grappigquote:
Ik denk dat ik er van de week 1 ga halen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er gaan geruchten voor een Probotector remake op de PS4..
Zou tof zijn. De laatste goede was Contra 4 op de DS. En als unlocks zaten daar via een emu Contra en Super C bij. Erg tof gedaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er gaan geruchten voor een Probotector remake op de PS4..
Dan zie je nog een stukje bovenbeen bij sommige jurkjes.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou tof zijn. De laatste goede was Contra 4 op de DS. En als unlocks zaten daar via een emu Contra en Super C bij. Erg tof gedaan
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zie je nog een stukje bovenbeen bij sommige jurkjes.
Daar heb ik er laatst twee gekocht, maar die zitten voor geen meter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En altijd de Primark natuurlijk.
Das juist leukquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Yup, in combo met de Spread of Homing, alles neerknallen wat je tegenkwam. Heb hem op een emu uitgespeeld ooitquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik had dus contra 3 voor de SNES, was echt tof. Met die vlammenwerper
Is dat erg?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Niet bij mij. Ik heb lelijke bleke blubberbenen.quote:
DeviantART he, hmmm. Ik geloof het wel als ik het ook echt ziequote:
Zonde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik er laatst twee gekocht, maar die zitten voor geen meter.Die ga ik dus waarschijnlijk terugbrengen.
Dat ziet er wel echt raar uit ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zakken bij mij vaak af..... akelig en raar als je ze onder net niet lang genoege jurk draagt... of je moet zo'n schooluniform achtige outfit aantrekken dan vind ik het wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |