Wie zegt dat hij dood gaat?quote:
Even kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pantyshoppen.nl heeft nu volgens mij sale.
Hehe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet alleen nog een voetbal met handafdruk bij
Dat doe ik Mecha-style..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen als het is omdat jij 's nachts de straten van rotterdam veilig moet houden.
HEMA, Blokker (soms), Wibra en Zeeman...... al hebben die laatste 2 meestal gewoon de mindere spetterende kleuren.....quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet jij een goede winkel voor leggings die fijn zitten? Met leuke print of kleur is een bonus.En niet te duur als het kan.
Ik vind ze vaak fijner zitten dan maillots of panty's. En ik maak panty's altijd stuk.quote:
Echte mannen speelden Contraquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doe ik Mecha-style..
[ afbeelding ]
Oh die ken ik nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doe ik Mecha-style..
[ afbeelding ]
Het is mijn fantasie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoeveel ken jij er die het overleven?
Dat was dat ook ja. Super C in de VS volgens mij.quote:
ik ook.... leggings gaan inderdaad langer meequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak fijner zitten dan maillots of panty's. En ik maak panty's altijd stuk.
HEMA al gekeken, was niet echt wat. Wibra en Zeeman heb ik ook slechte ervaringen mee. Bij de Blokker heb ik nog nooit een legging gezien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
HEMA, Blokker (soms), Wibra en Zeeman...... al hebben die laatste 2 meestal gewoon de mindere spetterende kleuren.....
klopt, probotector was de naam in Europa, Amerika kende de games als Contraquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat was dat ook ja. Super C in de VS volgens mij.
Ja, ik vind het ook allemaal niet fijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak fijner zitten dan maillots of panty's. En ik maak panty's altijd stuk.
C&A? Haal ik ook vaak ondershirts ed.. Goede kwaliteitquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
HEMA al gekeken, was niet echt wat. Wibra en Zeeman heb ik ook slechte ervaringen mee. Bij de Blokker heb ik nog nooit een legging gezien.
Degene die ik heb komen allemaal bij de H&M vandaan. 1tje bij de CoolCat volgens mij, die hebben wat gekkere printjes vaak.quote:
Maar ik vind jurkjes dragen wel fijn. En blote benen zijn geen optie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook allemaal niet fijn.
Die hebben ze soms....quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
HEMA al gekeken, was niet echt wat. Wibra en Zeeman heb ik ook slechte ervaringen mee. Bij de Blokker heb ik nog nooit een legging gezien.
Ik vond de Probotector (Dus EU) uitvoering tofferquote:
Die van de H&M vind ik ook altijd prima dingen ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Degene die ik heb komen allemaal bij de H&M vandaan. 1tje bij de CoolCat volgens mij, die hebben wat gekkere printjes vaak.
Oja dat zou ook nog kunnen.... ik haal ze daar zelf nooitquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef rival het volgende:
[..]
C&A? Haal ik ook vaak ondershirts ed.. Goede kwaliteit
Ook al gekeken, maar het aanbod sprak me niet aan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef rival het volgende:
[..]
C&A? Haal ik ook vaak ondershirts ed.. Goede kwaliteit
H&M had wel goeie volgens mij. Ook eentje met een high waist. Wel zo fijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Degene die ik heb komen allemaal bij de H&M vandaan. 1tje bij de CoolCat volgens mij, die hebben wat gekkere printjes vaak.
Knie hoge sokken?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik vind jurkjes dragen wel fijn. En blote benen zijn geen optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |