Trusten beeb.quote:
Daar staat een heel treffend stripje over in....quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Wait whut?Wat heeft dat met een micropenis en oefenen te maken?
Welterusten Caliquote:
Alleen 's nachtsquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
Toevallig iemand hier die leggings draagt?
Thermo-ondergoed soms als ik op de motor zit en het is eigenlijk te koud om te rijdenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
Jep. Als ze maar vrolijk gekleurd zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
Beloof je niet te lachen als ik ja zeg?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
Te laat!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beloof je niet te lachen als ik ja zeg?
Alleen als het is omdat jij 's nachts de straten van rotterdam veilig moet houden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet jij een goede winkel voor leggings die fijn zitten? Met leuke print of kleur is een bonus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jep. Als ze maar vrolijk gekleurd zijn
Nee hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou smurfquote:
Dat andere heeft ook wel wat, als je de schipbreuk er bij fantaseert.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera vond mijn baard leuker nu ik er niet meer uitzie alsof ik 6 maanden schipbreuk heb geleden.
Hmm, tegenwoordig niet echt meer. Hoezoo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
doodverwensing!! BAN!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat andere heeft ook wel wat, als je de schipbreuk er bij fantaseert.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, tegenwoordig niet echt meer. Hoezoo?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet jij een goede winkel voor leggings die fijn zitten? Met leuke print of kleur is een bonus.En niet te duur als het kan.
Pantyshoppen.nl heeft nu volgens mij sale.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet jij een goede winkel voor leggings die fijn zitten? Met leuke print of kleur is een bonus.En niet te duur als het kan.
[..]
Nee hoor.Waarom zou ik lachen?
Moet alleen nog een voetbal met handafdruk bijquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat andere heeft ook wel wat, als je de schipbreuk er bij fantaseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |