DeviantART he, hmmm. Ik geloof het wel als ik het ook echt ziequote:
Zonde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik er laatst twee gekocht, maar die zitten voor geen meter.Die ga ik dus waarschijnlijk terugbrengen.
Dat ziet er wel echt raar uit ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zakken bij mij vaak af..... akelig en raar als je ze onder net niet lang genoege jurk draagt... of je moet zo'n schooluniform achtige outfit aantrekken dan vind ik het wel grappig
Shit, ik zag die 15 jarige blonde natuurlijk weer voor mequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Niet bij mij. Ik heb lelijke bleke blubberbenen.
PS4.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
Al twijfel ik nog steeds tussen een xbox one en de ps4
[ afbeelding ]
Ik neem later beide. Heb nu ook een 360 en een PS3.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
Al twijfel ik nog steeds tussen een xbox one en de ps4
[ afbeelding ]
Die is cute.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fera kijk nou.
http://www.hm.com/nl/product/63759?article=63759-A
Die had dat ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef rival het volgende:
[..]
Shit, ik zag die 15 jarige blonde natuurlijk weer voor me
vrees.... als het waait is het gewoon zoquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ziet er wel echt raar uit ja.
Maar dan trek ik die sowieso niet aan, uit vrees voor tocht enzo
Daarom altijd een LBD.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nadeel van designtjes dat ik ze dan supertof vind, maar ze nooit passen bij het jurkje dat ik aan wil.
ja ik uiteindelijk ook wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik neem later beide. Heb nu ook een 360 en een PS3.
designtjes kunnen prima bij een effen jurk.... maar dat is mijn ideequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nadeel van designtjes dat ik ze dan supertof vind, maar ze nooit passen bij het jurkje dat ik aan wil.
Ik draag ze bij kledingstukken die op zichzelf eigenlijk best saai zijn, lange shirts in een egale donkere kleur ofzo, dan kan het wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef Myraela het volgende:
O ja want de Xbox One heeft zoveel exclusives.quote:
Ik neig naar een XB1 omdat ik een gruwelijk fan ben van Killer Instinct. En een vriend van me die in Oostenrijk woont en waar ik regelmatig mee game heeft hem al. En ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Gears.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja ik uiteindelijk ook wel.
Maar welke als eerste Thijs?
ze hebben wel Forzaquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja want de Xbox One heeft zoveel exclusives.
Die ziet er wel schattig uit jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fera kijk nou.
http://www.hm.com/nl/product/63759?article=63759-A
Ik moet minimaal 3 of 4 games leuk vinden straks op de PS4 wil ik er eentje kopen.. GTA V en Assasins Creed Unity zijn er 2.. Heel misschien The Crew als 3e..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
DeviantART he, hmmm. Ik geloof het wel als ik het ook echt zie
Dragon Age.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet minimaal 3 of 4 games leuk vinden straks op de PS4 wil ik er eentje kopen.. GTA V en Assasins Creed Unity zijn er 2.. Heel misschien The Crew als 3e..
Forza > GT.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja want de Xbox One heeft zoveel exclusives.
Nee en nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef rival het volgende:
[..]
Forza > GT.
Forza horizon 2.
Reden genoeg.
AC Unity zit nog vol met bugs en glitches, dan kan je beter Far Cry 4 nemen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet minimaal 3 of 4 games leuk vinden straks op de PS4 wil ik er eentje kopen.. GTA V en Assasins Creed Unity zijn er 2.. Heel misschien The Crew als 3e..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |