Je smaakt zelf heerlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, zo had ik het vlees vorige keer van te voren gemarineerd met ketjap en sambal
Smaakte heerlijk.
Met zo'n aanhang als die van GAE ben je altijd kansloos.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs Go Ahead Eagles zou niet kansloos zijn.
Zelfs PEC Zwolle zou dit soort goals maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede goal trouwens, maar hij stond dan ook wel goed Frei
PEC Zwolle heeft dan ook een prima ploegje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs PEC Zwolle zou dit soort goals maken.
Zelfs Manolev is nog beter dan Johnson.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef Caland het volgende:
Serieus. Wilkshire is beter dan Johnson.
Suarezgod, pareltje voor het voetbalquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle ballen op Sterling is minder effectief dan alle ballen op Suarez.
Ik weet dat je woordenschat niet al te ver reikt, maar kun je niet eens een keer een zin van meer dan twee woorden typen?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet dat je woordenschat niet al te ver reikt, maar kun je niet eens een keer een zin van meer dan twee woorden typen?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zouden jullie deze wedstrijd omschrijven? Ik zou het omschrijven als Ebola.
mad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet dat je woordenschat niet al te ver reikt, maar kun je niet eens een keer een zin van meer dan twee woorden typen?
#HamzaogluOutquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
voorstelling
Met Sneijder als hoofdrolspeler.
En Barca - PSGquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Wat een aids zeg. Ik kan niet wachten op Ajax, Bayern en City morgen.
Je moet hier toch in zo weinig mogelijk woorden zoveel mogelijk posts maken?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moet hier toch in zo weinig mogelijk woorden zoveel mogelijk posts maken?
Moeten er wel goalen gaan vallen, ik wil weer juichen richting m´n laptop scherm.quote:
Ja halloquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De krentenbol smaakt lekker.
[ afbeelding ]
Bammmmquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:18 schreef Morendo het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)c3kyec_qQQbJiCfavDWa
Geil. Promise.
Dat doet iedereen al, hij wil graag uniek zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
Je kan ook gewoon mijn posts negeren en er niet op reageren.
Holy smokin´ toledosquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:18 schreef Morendo het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)c3kyec_qQQbJiCfavDWa
Geil. Promise.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moeten er wel goalen gaan vallen, ik wil weer juichen richting m´n laptop scherm.
Lieve hontquote:
Dit moet goed komenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]Zijn wel veel sterker. Gaan winnen
Dit is geen Frank Snoeks, dus dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij denkt dat die commentator uit zichzelf 10 seconden zijn mond houdt?
Sturridge niet te vergetenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Rodgers leek vorig jaar door Suarez een goede trainer.
Salah Edin, zijn vrouwtje is een bitch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:21 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Salah verpietert op de bank bij Chelsea.
Hoho, hij is in alle divisies van het Engelse betaalde voetbal uitgekomen. En dat zijn er wat,quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Lambert kan er he-le-maal niets van.
Mandzukic heeft zich snel aangepast bij Atleticoquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
Mandzukic blijft een jankende poepsnorder.
Het is niet te ver Liverpolen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat loopt die commentator allemaal te Baselen joh
Hoornvlieskanker?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ebola is inmiddels niet meer de juiste omschrijving voor deze wedstrijd.
Ik zei het nog, i.p.v een topshow zie je nu Lambertquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Ludogorets nog door kunnen?
doe effe in een spoiler volgende keer ja of post in het algemene CL topicquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Ludogorets nog door kunnen?
Kijkt prima weg eerlijk gezegd, door Basel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Was aan het gamen dus vloog de tijd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doe je zo laat hier man kom op tijd jezus
Overschatte scheidsrechter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:31 schreef Nober het volgende:
Waarom krijgt Kuipers niet Barcelona - PSG, hij is toch de beste scheids van de wereld en omstreken!?
Het spijt me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo bot tegen me te doen hoor, dat vind ik helemaal niet leuk.
Wedstrijd met het hoogste niveau is niet altijd de wedstrijd waar je de beste scheidsrechter nodig hebt. Deze wedstrijd staat de meeste druk op, dus voor de beste scheids.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:31 schreef Nober het volgende:
Waarom krijgt Kuipers niet Barcelona - PSG, hij is toch de beste scheids van de wereld en omstreken!?
Misschien omdat Liverpool - Basel ook ergens om gaat..quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:31 schreef Nober het volgende:
Tosti is gezonderquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal ik zo een Turkse pizza of een tosti maken?
Ik neig ernaar om de frituur aan te zettenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal ik zo een Turkse pizza of een tosti maken?
Wat ga je erin knallen dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neig ernaar om de frituur aan te zetten
Wat wil je dan in die Turkse Pizza doen ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er allemaal opgooit.
Veel saus en sla en tomaat en uiquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat wil je dan in die Turkse Pizza doen ?
knoflook?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel saus en sla en tomaat en ui
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker spul man. Niks mis mee.
Iets tegen Liverpool hebbenquote:
vies dikquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Satésaus, knoflooksaus, shoarmasaus, sambal.
Dat kan eigenlijk bijna niet he, wat kun je nou tegen een club hebben die elk jaar weer een hele sloot spelers haalt en daarna keihard faalt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets tegen Liverpool hebben
Halloooooo... Is deze wedstrijd wat? Anders schakel ik over naar Dortmund..quote:
Dat is niet gezondquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog lichter dan Sterling en Serero.
Als ik de reacties hier zo lees niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Halloooooo... Is deze wedstrijd wat? Anders schakel ik over naar Dortmund..
Ja, daarom heeft ook niemand iets tegen Arsenal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk bijna niet he, wat kun je nou tegen een club hebben die elk jaar weer een hele sloot spelers haalt en daarna keihard faalt?
Dan ga ik lekker Dortmund kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik de reacties hier zo lees niet.
Liverpool speelt niet best maar ik vind het wel de meest interessante wedstrijd van de avond.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Halloooooo... Is deze wedstrijd wat? Anders schakel ik over naar Dortmund..
Groot gelijk. Alleen al om de sfeer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker Dortmund kijken.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Groot gelijk. Alleen al om de sfeer.
Gaat wel gebeuren als ze zo spelen als in de 1e helft. Kwaliteitsarm zooitje dat Liverpoolquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
Basel, gooi dat walgelijke Lollerpool eruit bitte.
Die doen dat pas sinds dit jaar. Slechte tactiek idd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daarom heeft ook niemand iets tegen Arsenal.
Ze missen inderdaad de absolute Kampfgeist. Maar Lollerpool mist nog wel meer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Liverpool. Missen ze die kampfgeist?
De enige Braziliaan die er uit ziet als trailer trash uit de achterbuurten van Sheffieldquote:
Lekker ventje man..quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:55 schreef vluggejapie99 het volgende:
Die Sterling hè, die kan er echt he-le-maal niets van.
Lekker man, lahmaunnetje, niks mis meequote:Op dinsdag 9 december 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een Turkse pizza's
Zijn er al wissels geweest?
Best knap, 2x winnen met 1-0, 2x gelijk met 0-0 en 1x verliezen met 1-0quote:
Ja wat is het nou?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
1 maar als je het in stukjes snijdt zijn het meerdere pizza'squote:Op dinsdag 9 december 2014 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat is het nou?
1 of meerdere pizza's?
Zo'n ding moet je niet in stukken snijden man. Lekker toch, gewoon een volle bek!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 maar als je het in stukjes snijdt zijn het meerdere pizza's
Ik ben bezig met patatten in de combi en een hamburger op t vuur.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
100% terecht. Wat wilde die Marienkovietsj?quote:
Zich afzetten? Dom, ja, maar geen rood.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
100% terecht. Wat wilde die Marienkovietsj?
Eens. Hij kijkt gewoon twee keer om waar hij moet slaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Scorpie het volgende:
Terecht. Hij kijkt om, deelt een tik uit en denkt door te lopen
Afzetten? Op iemand z'n gezicht?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zich afzetten? Dom, ja, maar geen rood.
Afzetten? Met een slap handje op iemand's lip?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zich afzetten? Dom, ja, maar geen rood.
Bij een schouderduw heeft men ook niet de intentie om de bal te spelen, dus complete nonsens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef Nober het volgende:
Totaal geen intentie om de bal te spelen dus rood.
Laten we hopen dat die tijden weer zullen herleven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Jammer dat Oostenrijk die landen niet meer in zijn greep heeft.
Bedank Ome Wilhelm maarquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Jammer dat Oostenrijk die landen niet meer in zijn greep heeft.
Bij een schouderduw is er sprake van een duel. Dit was een slaande beweging.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Bij een schouderduw heeft men ook niet de intentie om de bal te spelen, dus complete nonsens.
Zich afhouden/afzetten. Verwacht gewoon dat die Basel speler in zijn rug loopt, en ik betwijfel of hij daadwerkelijk een slaande beweging richting zijn gezicht wilt maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Afzetten? Op iemand z'n gezicht?
Uithalen met een arm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tokkie gespot.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gelul hier zeg... als ik mijn vriendin sla dan krijg ik toch ook geen rood....
Kijk de herhaling nog maar eens dadelijk.mquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zich afhouden/afzetten. Verwacht gewoon dat die Basel speler in zijn rug loopt, en ik betwijfel of hij daadwerkelijk een slaande beweging richting zijn gezicht wilt maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |