Je smaakt zelf heerlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, zo had ik het vlees vorige keer van te voren gemarineerd met ketjap en sambal
Smaakte heerlijk.
Met zo'n aanhang als die van GAE ben je altijd kansloos.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs Go Ahead Eagles zou niet kansloos zijn.
Zelfs PEC Zwolle zou dit soort goals maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede goal trouwens, maar hij stond dan ook wel goed Frei
PEC Zwolle heeft dan ook een prima ploegje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs PEC Zwolle zou dit soort goals maken.
Zelfs Manolev is nog beter dan Johnson.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef Caland het volgende:
Serieus. Wilkshire is beter dan Johnson.
Suarezgod, pareltje voor het voetbalquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle ballen op Sterling is minder effectief dan alle ballen op Suarez.
Ik weet dat je woordenschat niet al te ver reikt, maar kun je niet eens een keer een zin van meer dan twee woorden typen?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet dat je woordenschat niet al te ver reikt, maar kun je niet eens een keer een zin van meer dan twee woorden typen?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zouden jullie deze wedstrijd omschrijven? Ik zou het omschrijven als Ebola.
mad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet dat je woordenschat niet al te ver reikt, maar kun je niet eens een keer een zin van meer dan twee woorden typen?
#HamzaogluOutquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
voorstelling
Met Sneijder als hoofdrolspeler.
En Barca - PSGquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Wat een aids zeg. Ik kan niet wachten op Ajax, Bayern en City morgen.
Je moet hier toch in zo weinig mogelijk woorden zoveel mogelijk posts maken?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moet hier toch in zo weinig mogelijk woorden zoveel mogelijk posts maken?
Moeten er wel goalen gaan vallen, ik wil weer juichen richting m´n laptop scherm.quote:
Ja halloquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De krentenbol smaakt lekker.
[ afbeelding ]
Bammmmquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:18 schreef Morendo het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)c3kyec_qQQbJiCfavDWa
Geil. Promise.
Dat doet iedereen al, hij wil graag uniek zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
Je kan ook gewoon mijn posts negeren en er niet op reageren.
Holy smokin´ toledosquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:18 schreef Morendo het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)c3kyec_qQQbJiCfavDWa
Geil. Promise.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moeten er wel goalen gaan vallen, ik wil weer juichen richting m´n laptop scherm.
Lieve hontquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |