Die kerst filmquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ties02, Paxcon en Slobeend herkennen dit.
Ik heb de nieuwe cd van Danny Vera 'gekocht'.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even wat muziek opgezet van Birdy.
Kingstown weet niet wat dit is.
Ik ken het meer van de afleveringen gewoon, wist niet eens dat er een film van was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die kerst film
Ik ken wel alleen de Nederlandse versie
"Spuug uit spuug uit spuug uit"
Ben je weer illegaal aan het doen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe cd van Danny Vera 'gekocht'.
Danny Vera is je daar erg 'dankbaar' voorquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe cd van Danny Vera 'gekocht'.
Een beetje wel jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ben je weer illegaal aan het doen?
Ik ga wel naar zijn nieuwe tour. Dus hij verdient wel wat aan me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny Vera is je daar erg 'dankbaar' voor
Paxcon en ik zijn niet zo blij dat hij niet gewoon in Groningen optreedt. Danny herinnert zich mij ongetwijfeld nog als die jongen met baret die vorige juni met hem op de foto is geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Een beetje wel ja
[..]
Ik ga wel naar zijn nieuwe tour. Dus hij verdient wel wat aan me.
Dan komen jullie gewoon naar Amsterdam, of misschien ga ik naar zijn show in Leiden dat is ook niet zo ver weg voor mij. Voor jullie is denk ik Borger het dichtstbij in Drenthe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en ik zijn niet zo blij dat hij niet gewoon in Groningen optreedt. Danny herinnert zich mij ongetwijfeld nog als die jongen met baret die vorige juni met hem op de foto is geweest.
Je zal vast een onuitwisbare indruk hebben gemaakt, Cnor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij mij herkendHeb toen bij VI wel even met hem gesproken, maar ja hij ziet natuurlijk heel veel mensen.
Nee dat past niet in het thema. Maar als ik onvoldoende verzoekjes heb dan draai ik hem wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg ik nog te horen of de door mij voorgestelde artiest binnen het space thema past?
Die Amsterdamse tongval herkent hij uit duizenden. Als je nu ook nog zijn CD echt zou kopen in plaats van illegaal zou downloaden was je helemaal uniek.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan komen jullie gewoon naar Amsterdam, of misschien ga ik naar zijn show in Leiden dat is ook niet zo ver weg voor mij. Voor jullie is denk ik Borger het dichtstbij in Drenthe.
Ik vraag me af of hij mij herkendHeb toen bij VI wel even met hem gesproken, maar ja hij ziet natuurlijk heel veel mensen.
Vast wel. Vooral het goeie accent is hij vast niet vergeten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zal vast een onuitwisbare indruk hebben gemaakt, Cnor.
Ik was het wel van plan maar er staan maar 7 nummers op, dat vond ik een beetje zonde eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je nu ook nog zijn CD echt zou kopen in plaats van illegaal zou downloaden was je helemaal uniek.
Ik vond mijn redenatie waterdicht, erg jammer dit. Gelukkig had ik nog een ander verzoekje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat past niet in het thema. Maar als ik onvoldoende verzoekjes heb dan draai ik hem wel.
Voor de 2e artiest kan ik wel wat verzinnenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond mijn redenatie waterdicht, erg jammer dit. Gelukkig had ik nog een ander verzoekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |