Heel goed voorbeeld jaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:31 schreef DeeBee het volgende:
Barcelona is ook hét voorbeeldin mijn ogen, heel deel van de stad herontwikkeld.
Erg zuur voor de hele Olympische Spelen wel en sowieso zou het erg zuur zijn als een grote favoriet om zo'n belachelijke reden niet om de medailles kan strijden..quote:Op zondag 17 januari 2016 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal er geen traan om laten als het zo ver komt. Erg zuur natuurlijk voor die Iraniër, niet iets wat je op een toernooi wilt zien, maar net zoals bij alles in de wereld wordt er pas wat aan gedaan als het te laat is.
Maar echt nieuw is het niet. Volgens mij is het op de laatste 3 zomerspelen telkens gebeurd dat Iran sporters terugtrok toen ze Israelische tegenstanders troffen.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Erg zuur voor de hele Olympische Spelen wel en sowieso zou het erg zuur zijn als een grote favoriet om zo'n belachelijke reden niet om de medailles kan strijden..
quote:De namen van Nederlandse vedettes Epke Zonderland en Ranomi Kromowidjojo - nog niet geplaatst - zullen door de bookmakers al met potlood zijn ingevuld voor een medaille.
Klopt, ik erger me er alleen aan als bijvoorbeeld Kromowidjojo weer als dé favoriet neergezet wordt terwijl dat gewoon niet kloptquote:Op maandag 18 januari 2016 13:34 schreef DeeBee het volgende:
Neem het niet zo serieus, niet iedereen weet zoveel van sport als jij.
En Infostrada moet wat, al is het wel gemakzuchtig om sommige atleten eruit te laten omdat ze er tijdelijk uit lagen. Op basis daarvan zou Zonderland nu juist ook geen favoriet moeten zijn... Ach, het gaat om een indicatie, sla alle lijstjes op en we kunnen achteraf kijken hoe dicht ze in de buurt zaten!
Het gaat niet zozeer om Infostrada, maar om het artikel. Dat staat namelijk bol van de fouten. Tom Dumoulin al geplaatst voor Rio? Volgens mij moet de bondscoach zijn selectie van vier man nog bepalen? Kimmann al zeker van de Spelen? Helemaal niet, als het goed is, mogen er drie mannen naar de OS bij het BMX'en, maar de top in Nederland is zó breed, dat het helemaal niet vaststaat dat Kimmann mag.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:34 schreef DeeBee het volgende:
Neem het niet zo serieus, niet iedereen weet zoveel van sport als jij.
En Infostrada moet wat, al is het wel gemakzuchtig om sommige atleten eruit te laten omdat ze er tijdelijk uit lagen. Op basis daarvan zou Zonderland nu juist ook geen favoriet moeten zijn... Ach, het gaat om een indicatie, sla alle lijstjes op en we kunnen achteraf kijken hoe dicht ze in de buurt zaten!
En dan komt het ook nog over alsof Kimmann moet stunten om goud te pakken, terwijl hij gewoon echt een van de topfavorieten isquote:Op maandag 18 januari 2016 14:29 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om Infostrada, maar om het artikel. Dat staat namelijk bol van de fouten. Tom Dumoulin al geplaatst voor Rio? Volgens mij moet de bondscoach zijn selectie van vier man nog bepalen? Kimmann al zeker van de Spelen? Helemaal niet, als het goed is, mogen er drie mannen naar de OS bij het BMX'en, maar de top in Nederland is zó breed, dat het helemaal niet vaststaat dat Kimmann mag.
Als schrijver van zo'n artikel kun je beter eerst even gedegen onderzoek doen, in plaats van maar wat te roepen.
Wat moet ik me voorstellen bij een tripartite-deelnemer?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Aantal startbewijzen per land voor de wegwedstrijden (wielrennen, mannen):
https://www.dropbox.com/s(...)3%A9s_final.pdf?dl=0
3 voor Marokko, 1 voor Eritrea. Africa Tour
Die worden aangewezen door een speciale commissie als ik me niet vergis, vergelijkbaar met wild cardsquote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een tripartite-deelnemer?
Die plaatsen gaan meestal naar van dat soort kleinere sportlanden zodat die ook mee kunnen doen aan de Spelen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een tripartite-deelnemer?
Dat vond ik toen ook onzin, ik vind dat je niet voor landen zou moeten mogen gaan die ergens een echte favoriet voor een medaille hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Fiji is een absolute favoriet voor goud in de rugby sevens, maar is dat zo'n criterium?
Grenada werd bij de vorige zomerspelen ook geclaimd, ondanks Kirini James die toen al regerend wereldkampioen was.
Nee, 4 goud, 11 zilver, 15 bronsquote:
2 goud zou wel heel schraal zijnquote:
Lekker uitgebreide pagina wel in het Nederlandsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Mijn oog valt net hier op:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Olympische_Zomerspelen_2016
Die evaluatiescore voor Rio
We kunnen dus nauwelijks verbaasd zijn dat het zo'n puinhoop lijkt te worden
twitter:martynziegler twitterde op maandag 22-02-2016 om 09:44:55Non-Olympics sponsors banned from wishing their British athletes good luck at Rio 2016 Games. Banned tweets include: https://t.co/TJqUuaAXZo reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |