quote:Op zondag 21 december 2014 19:19 schreef bikey1990 het volgende:
kwam er te laat achter toen ik het al had getypt
Je loopt achter met lezen Hugo.quote:Op zondag 21 december 2014 19:17 schreef hugecooll het volgende:
Uiteraard. Je grap valt niet in goede aarde en dan heeft een ander het gedaan. Ik geloof er geen fuck van en het interesseert me verder ook niet. Het is jouw account.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef deadprez het volgende:
Je maakt het echt alleen maar erger kerel, beter stop je nu gewoon.
Nahquote:
Ja, heel vervelend allemaalquote:Op zondag 21 december 2014 19:19 schreef bikey1990 het volgende:
kwam er te laat achter toen ik het al had getypt
Dat lijkt me kut voor huge.quote:Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
Laten we wat positiviteit aan dit topic geven:
Ik ben verliefd op Huge.
Daar heb ik hem nu een handje mee geholpen. De discussie is hier dus wel klaar.quote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef deadprez het volgende:
Je maakt het echt alleen maar erger kerel, beter stop je nu gewoon.
Afgelopen week slechts 2 keer over je geroddeld: Klik en klik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef -supergirl- het volgende:
Sherlock nog steeds in onderhoud? Schiet es op man.(aub) Ik moet toch kijken wie er over me roddelt!?
Was jouw vagijn maar eens in onderhoud, dan zou die ook eens rust hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef -supergirl- het volgende:
Sherlock nog steeds in onderhoud? Schiet es op man.(aub) Ik moet toch kijken wie er over me roddelt!?
Hallo ik ben pijltjegooien en ik ben 12 jaar. Ik zit op het speciaal onderwijs, daarom kom ik misschien een beetje dom over. En maak ik stomme grapjes. Over vagijntjes enzo. hihihihihiquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Was jouw vagijn maar eens in onderhoud, dan zou die ook eens rust hebben.
Madquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:05 schreef Fushia2 het volgende:
Hey Netsplitter, waarom sloot je net mijn topic man? Je bent echt fucking selectief in je slotjes man.
Je bent maar een moderator kerel, diep in en uit ademenen en leer wat relativeren
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:05 schreef Fushia2 het volgende:
Hey Netsplitter, waarom sloot je net mijn topic man? Je bent echt fucking selectief in je slotjes man.
Je bent maar een moderator kerel, diep in en uit ademenen en leer wat relativeren
Het is wat he meidquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:05 schreef Fushia2 het volgende:
Omdat je het zelf zat te verbaggeren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:05 schreef Fushia2 het volgende:
De baggerkleuters nemen in aantal toe tegenover afnemende kwaliteit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zitten al die kleuters hier toch ineens opstandig te doen tegenover Netsplitter? Serieus, die man kan nog geen slotje zetten of het is hier gejengel?
Aldus een 16 jarige met bijna 300.000 postsquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De baggerkleuters nemen in aantal toe tegenover afnemende kwaliteit.
BOEIEND.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aldus een 16 jarige met bijna 300.000 posts
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 07:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga hier zo eens naar kijken.
Waarschijnlijk is hij na het kijken tot een conclusie gekomen om het dicht te houden..quote:Op donderdag 25 december 2014 02:08 schreef renwan het volgende:
Zeg meneer Drebin, hoelang bent u van plan te gaan kijken?
[..]
Zo. Dat eventjes geleden, geen flauw idee meer, zal wel een reden voor zijn geweest om het dicht te houden.quote:Op donderdag 25 december 2014 02:08 schreef renwan het volgende:
Zeg meneer Drebin, hoelang bent u van plan te gaan kijken?
[..]
Tsuh, zulke kwaliteit negerenquote:Op donderdag 25 december 2014 09:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo. Dat eventjes geleden, geen flauw idee meer, zal wel een reden voor zijn geweest om het dicht te houden.
Die gaan jou met de kuttopics laten verdwijnen als je zulke kritiek uit.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een schande, al die kuttopics, waar is het streng beleid van de mods gebleven
Frankie is teut.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Succes met opruimen Frankie #respect
quote:
Wil je een vingermassage?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef hugecooll het volgende:
Gvd een kwartier die topics zitten ruimen
Sorry maar moet echt hardop lachenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef hugecooll het volgende:
Je kerstdiner duurde langerquote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef hugecooll het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |