Nee... Hier. http://nl.wikipedia.org/wiki/Mentale_retardatie En leden van de jostiband vallen onder de mentale retardatie dus als jij mij een josti noemt dan.... Snap je het nu blauwetijger?quote:
Wat een passie en doorzettingsvermogenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen EHBO slechts losse reanimatie. Dat moest bij mijn opleiding ik zou het nooit gebruiken dat wel. EHBO ben ik voor gezakt trouwens, dat kon me geen zier schelen reanimeren is makkelijk dat kan je niet verkloten.
Dm'en kan, maar haat heb ik nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kom dan maar DM dan kunnen we samen onze haat voor alles bundelen.
Waarom zou ik dat hebben als niets uitmaakt? Geloof me maar alles is corrupt er is geen redding nergens. God is een fabeltje en mensen roeien elkaar uit. Waarom zou ik nog de moeite doen iets te betekenen voor zo'n maatschappij. Ik wil deze maatschappij niet ondersteunen hoe harder ik werk hoe meer belasting ik betaal hoe meer geld naar de corrupte lui gaan, die in Afrika oorlogen ondersteunen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat een passie en doorzettingsvermogen
Dat is wel een erg lang verhaal dat je daar typt om je luie, apathische, passieve houding te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat hebben als niets uitmaakt? Geloof me maar alles is corrupt er is geen redding nergens. God is een fabeltje en mensen roeien elkaar uit. Waarom zou ik nog de moeite doen iets te betekenen voor zo'n maatschappij. Ik wil deze maatschappij niet ondersteunen hoe harder ik werk hoe meer belasting ik betaal hoe meer geld naar de corrupte lui gaan, die in Afrika oorlogen ondersteunen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat hebben als niets uitmaakt? Geloof me maar alles is corrupt er is geen redding nergens. God is een fabeltje en mensen roeien elkaar uit. Waarom zou ik nog de moeite doen iets te betekenen voor zo'n maatschappij. Ik wil deze maatschappij niet ondersteunen hoe harder ik werk hoe meer belasting ik betaal hoe meer geld naar de corrupte lui gaan, die in Afrika oorlogen ondersteunen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef Crimyclown het volgende:
Ik moest er om lachen, maar vind het wel erg.![]()
Idd, komt die Spongeboss jankenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef renwan het volgende:
Iedereen die hier terechte klacht roept begrijpt dat de klacht over het commentaar op de pagina gaat en niet over de pagina zelf he
Nee het is niet lang, het zit in mijn hoofd ik adem het. De mens is een plaag. Een verdomde plaag die alles vernietigd. Alles wat ik zoek is gerechtigheid maar kunnen we het bloed dat aan onze handen plakt nog afbetalen? Natuurrampen en ziektes bestaan om de balans te houden. Tot ze alles vernietigd hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is wel een erg lang verhaal dat je daar typt om je luie, apathische, passieve houding te rechtvaardigen.
De kinderen moesten hard lachen toen ik deze rijmpjes voorlas op de bonte avond van het groep 8 kamp waar ik als stagair PABO mee was.quote:
Ben jij deze mening oprecht toegedaan? Of doe je gewoon stoer voor je FOK! peers.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee het is niet lang, het zit in mijn hoofd ik adem het. De mens is een plaag. Een verdomde plaag die alles vernietigd. Alles wat ik zoek is gerechtigheid maar kunnen we het bloed dat aan onze handen plakt nog afbetalen? Natuurrampen en ziektes bestaan om de balans te houden. Tot ze alles vernietigd hebben.
Misschien kun je dan beginnen met niet door te lopen alsof je neus bloedt wanneer een iemand ligt te creperen en reanimatie nodig heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee het is niet lang, het zit in mijn hoofd ik adem het. De mens is een plaag. Een verdomde plaag die alles vernietigd. Alles wat ik zoek is gerechtigheid maar kunnen we het bloed dat aan onze handen plakt nog afbetalen? Natuurrampen en ziektes bestaan om de balans te houden. Tot ze alles vernietigd hebben.
Deze mening is waar ik oprecht in geloof. Geloof me maar de ene dag zien we leed over een overstroming in een of ander arm land. Het ander moment financieren we rebellen in Afrika, willen we wapens aan terroristen geven of wat niet. Politieke leiders zijn allemaal een potje schaak aan het spelen we zijn die pionnen. En het is onze plicht, onze verdomde plicht om daar iets tegen te doen maar niemand doet wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij deze mening oprecht toegedaan? Of doe je gewoon stoer voor je FOK! peers.
Dat is geen gerechtigheid. De persoon die je doet redden kan misschien iemand zijn die andere pijn aandoet. Of mensen die andere kapot heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beginnen met niet door te lopen alsof je neus bloedt wanneer een iemand ligt te creperen en reanimatie nodig heeft
Ja, of een eerlijke hardwerkende ouder van 3 kinderen. Sukkelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Deze mening is waar ik oprecht in geloof. Geloof me maar de ene dag zien we leed over een overstroming in een of ander arm land. Het ander moment financieren we rebellen in Afrika, willen we wapens aan terroristen geven of wat niet. Politieke leiders zijn allemaal een potje schaak aan het spelen we zijn die pionnen. En het is onze plicht, onze verdomde plicht om daar iets tegen te doen maar niemand doet wat.
[..]
Dat is geen gerechtigheid. De persoon die je doet redden kan misschien iemand zijn die andere pijn aandoet. Of mensen die andere kapot heeft gemaakt.
Je zou kunnen beginnen met een hoop klachten te openen op een nationaal internetforum, dat is alvast een goed begin.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef Spongeboss het volgende:
En het is onze plicht, onze verdomde plicht om daar iets tegen te doen maar niemand doet wat.
Ik weet niet wat of wie hij is. Misschien heeft hij de vader van 3 kinderen wel ontslagen waardoor ze nu geen cent hebben om het mee te rooien. Als het de vader van 3 is krijgt de vrouw tenminste een uitkering.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, of een eerlijke hardwerkende ouder van 3 kinderen. SukkelDan is het dus opeens niet je verdomde plicht er iets tegen te doen. Spongeboss, ik denk dat je moraal kompas echt helemaal de weg kwijt is.
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:43 schreef Renmaestro het volgende:
Ria en Henk waren getrouwd, maar niet tevree.
Henk hield namelijk meer van de mannen, ach en wee.
Toen Ria borstkanker kreeg staakten ze met hun geween.
Zonder vrouwelijke vormen wilde Henk er namelijk wel overheen.
huilliequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ook even die pagina gerapporteerd bij Facebook. Kleine moeite lijkt me.
Dit!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:33 schreef Braddie het volgende:
Degene die deze pagina heeft aangemaakt mag van mij gaan bungeejumpen zonder touw..
Wat verschrikkelijk respectloos en zielig.
Ik kan wel tegen een stootje en een geintje, maar als je meerdere mensen bent verloren door die ziekte dan is dit wel het laatste wat je wilt zien, dat mensen er gewoon open en bloot geintjes over maken, serieus... Hoe laag ben je om over zo`n verschrikkelijk slopende ziekte zulke grappen te maken?
helemaal niet, jij opent voor iedere dode mier die je op straat vind een condelance topicquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:33 schreef Braddie het volgende:
Degene die deze pagina heeft aangemaakt mag van mij gaan bungeejumpen zonder touw..
Wat verschrikkelijk respectloos en zielig.
Ik kan wel tegen een stootje en een geintje, maar als je meerdere mensen bent verloren door die ziekte dan is dit wel het laatste wat je wilt zien, dat mensen er gewoon open en bloot geintjes over maken, serieus... Hoe laag ben je om over zo`n verschrikkelijk slopende ziekte zulke grappen te maken?
Ik zou voor iedere spelfout die jij maakt een topic moeten openen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
helemaal niet, jij opent voor iedere dode mier die je op straat vind een condelance topic
Bij mij is het wel geluktquote:
heb je eindelijk iets om over te klagen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zou voor iedere spelfout die jij maakt een topic moeten openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vertellen de kindjes in de kleuterklas al.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef MichaelScott het volgende:
Sommige zijn best afgezaagd.Dat vond ik nog de 'grappigste' afbeelding van die hele pagina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vertellen de kindjes in de kleuterklas al.ROBODEMONS..................|:(
Echt heh, best goed gevonden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat vond ik nog de 'grappigste' afbeelding van die hele pagina.
Toen ik keek maar 1quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
Toen ik keek toen dit topic net nieuw was, waren er maar 3 likes. Volgens bij is TS nauw betrokken.
TS heeft de pagina gewoon gemaakt om een topic te kunnen maken waarop mensen "Terechte klacht" zeggen en zijn imago te verbeteren qua terechte-/kwaliteitstopics.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ook even die pagina gerapporteerd bij Facebook. Kleine moeite lijkt me.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Deze pagina is niet verwijderd
Details
Bedankt dat je de tijd hebt genomen iets te rapporteren waarvan jij denkt dat het wellicht in strijd is met de richtlijnen voor de Facebook-community. Rapporten zoals die van jou zijn belangrijk om Facebook een veilige en prettige omgeving te maken. We hebben de pagina gecontroleerd die je hebt gerapporteerd vanwege haatdragende taal of symbolen, maar zijn niet van mening dat de inhoud in strijd is met onze Richtlijnen voor de community.
Opmerking: als je problemen hebt met iets op de pagina, moet je de inhoud rapporteren (bijvoorbeeld een foto), niet de hele pagina. Op deze manier kunnen we je rapport beter beoordelen.
We begrijpen dat je de pagina misschien nog steeds niet wilt zien. Dit zijn een paar dingen die je kunt doen: Kankerpatiëntjes be like vragen deze pagina te verwijderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Vivian W*******:
Het enige wat ik jullie wens is kanker, met het lef hebben zo'n site te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |