quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:06 schreef BasEnAad het volgende:
Dat kanker is ook alleen maar leuk omdat je anderen kwetst.
En hoe ga JIJ je daarvoor inzetten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
Jongens met alle respect maar in plaats van hier terechte klacht te roepen. Kunnen jullie je beter massaal inzetten om de verhuftering van de samenleving te stoppen. Dit is namelijk het gevolg hiervan...
Kreeg hetzelfde bericht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Deze pagina is niet verwijderd
Details
Bedankt dat je de tijd hebt genomen iets te rapporteren waarvan jij denkt dat het wellicht in strijd is met de richtlijnen voor de Facebook-community. Rapporten zoals die van jou zijn belangrijk om Facebook een veilige en prettige omgeving te maken. We hebben de pagina gecontroleerd die je hebt gerapporteerd vanwege haatdragende taal of symbolen, maar zijn niet van mening dat de inhoud in strijd is met onze Richtlijnen voor de community.
Opmerking: als je problemen hebt met iets op de pagina, moet je de inhoud rapporteren (bijvoorbeeld een foto), niet de hele pagina. Op deze manier kunnen we je rapport beter beoordelen.
We begrijpen dat je de pagina misschien nog steeds niet wilt zien. Dit zijn een paar dingen die je kunt doen: Kankerpatiëntjes be like vragen deze pagina te verwijderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door kinderen erop aan te spreken. In plaats van hier terechte klacht neer te zetten. Niet aanspreken over het gebruik van het woord kanker, maar over alles wat verhuftering is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En hoe ga JIJ je daarvoor inzetten?
Je in vreemde bochten wringen om deze onzin goed te pratenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Je begrijpt de essentie van een bijvoeglijk naamwoord niet.
Goedzo. Succes!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Door kinderen erop aan te spreken. In plaats van hier terechte klacht neer te zetten. Niet aanspreken over het gebruik van het woord kanker, maar over alles wat verhuftering is.
Ik ookquote:
Kijk typisch gedrag, je roept hier terechte klacht roep ik je aan je kennissenkring of andere op hun gedrag aan te spreken. Dan zeg je goedzo, succes. En dit bedoel ik je roept enkel terechte klacht maar je veranderd er niets aan.quote:
Dit. Degene die deze pagina heeft gemaakt spoort kennelijk niet..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ook even die pagina gerapporteerd bij Facebook. Kleine moeite lijkt me.
Ik dacht heel even dat die vent rechts op de foto Geert Glas wasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:20 schreef Fok-it het volgende:
Die Jessiewat een kamper ook als je haar Facebookfoto ziet
Heb ik net ook gedaan, het stomme is dat je alleen aan kunt vinken of het geweld of schadelijk gedrag is, seksueel getint etc. Dat is het allemaal niet. Ik denk dat Facebook alleen daar naar kijkt..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Details
Bedankt dat je de tijd hebt genomen iets te rapporteren waarvan jij denkt dat het wellicht in strijd is met de richtlijnen voor de Facebook-community. Rapporten zoals die van jou zijn belangrijk om Facebook een veilige en prettige omgeving te maken. We hebben de pagina gecontroleerd die je hebt gerapporteerd vanwege haatdragende taal of symbolen, maar zijn niet van mening dat de inhoud in strijd is met onze Richtlijnen voor de community.
Opmerking: als je problemen hebt met iets op de pagina, moet je de inhoud rapporteren (bijvoorbeeld een foto), niet de hele pagina. Op deze manier kunnen we je rapport beter beoordelen.
We begrijpen dat je de pagina misschien nog steeds niet wilt zien. Dit zijn een paar dingen die je kunt doen: Kankerpatiëntjes be like vragen deze pagina te verwijderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht facebook!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Details
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoger opgeleide meisjes van de roeivereniging met rijke ouders uit een villawijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben altijd wel benieuwd wat voor volk dit soort pagina's aan maakt.
Ik heb wel een vermoeden, maar toch.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:27 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoger opgeleide meisjes van de roeivereniging met rijke ouders uit een villawijk?
Ging dat maar zo makkelijk jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
Jongens met alle respect maar in plaats van hier terechte klacht te roepen. Kunnen jullie je beter massaal inzetten om de verhuftering van de samenleving te stoppen. Dit is namelijk het gevolg hiervan...
Dat topicquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:10 schreef ShevaJB het volgende:
Was er niet ooit eens een topic van een generaal grafkanker oid? Met allemaal creatieve kanker poëtische zinspelingen enzo.
Met deze mentaliteit ga je nooit wat bereiken.quote:
Klopt, ik doe er ook geen moeite meer voorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Met deze mentaliteit ga je nooit wat bereiken.
Dat is dus mijn klacht dat hier lui terechte klacht gaan roepen. Maar zo hypocriet zijn dat als je ze op de man afvraagt of ze er wat tegen willen doen ze liever binnen blijven want boer zoekt vrouw is op tv.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:31 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klopt, ik doe er ook geen moeite meer voor
Godverdomme jij wordt steeds vervelender.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is dus mijn klacht dat hier lui terechte klacht gaan roepen. Maar zo hypocriet zijn dat als je ze op de man afvraagt of ze er wat tegen willen doen ze liever binnen blijven want boer zoekt vrouw is op tv.
kinderen drugs geven is niet grappigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:31 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nu sarcastisch aan het doen bent?
Nee ik zeg je waar het op staat. Als je echt hier tegen bent maak dan een report bij de facebook pagina, doe er dan wat tegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Godverdomme jij wordt steeds vervelender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |