Zodat ik zoveel mogelijk awards mee kan nemen hahahaha.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Netjes gedaan Stijn, maar waarom zijn de meeste awards allemaal negatief?
Je moet ook niet op awards stemmen, je moet op personen stemmen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:37 schreef Caland het volgende:
Ik stem niet op awards. En al helemaal niet als deze bijna allemaal negatief zijn.
Zo...
Oh. Dat verandert de zaak niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet ook niet op awards stemmen, je moet op personen stemmen.
Je weet net zo goed als ik dat je me een geweldige moderator vond. Ik snap niet waarom je deze act opvoert.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Dat verandert de zaak niet.
Al wil ik je best voordragen voor de Higler award als je dat heel lief vraagt.
Je was een betere mod dan geen mod, dat staat vast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat je me een geweldige moderator vond. Ik snap niet waarom je deze act opvoert.
Uh, ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:40 schreef Brammess het volgende:
Kunnen we op GGMM stemmen voor de Björn Kuipers award?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Een VBL-jaar zou een VBL-jaar niet zijn als je awards aan elkaar kunt uitreiken op een positieve of negatieve manier. Nu de standaardorganisatie afscheid heeft genomen, werp ik me op als nieuwe spil in de organisatie.
Wie vinden jullie een ontzettende lul? Welke gozer verdient een standbeeld op De Dam? Wie mag met voeten gegoten in beton in de Maas worden gegooid? Per award graag 1 stem.
De awards
Rene van der Gijp Award - Voor het grootste geilen op de GROTE, STERKE, KRACHTIGE speler
• Ajacied422
Co Adriaanse Award - Voor de user die iedereen de les denkt te lezen met zijn kennis. Eigenlijk wordt deze niet serieus genomen.
• Ajacied422
Jan Mulder Award - Voor de user die alleen respect voor zijn eigen mening heeft.
• Ajacied422
Dries Mertens Award - Vroegtijdig in het seizoen al weten hoe het allemaal gaat verlopen maar deze uitspraken falen hard aan het einde van het seizoen.
• Ajacied422
Frank de Boer Award - Voor de user met de meest koppige mening over een speler
• Ajacied422
Rik Elfrink Award - De user die in elke post zijn eigen club wil betrekken
• Ajacied422
Jan Boskamp Award - De TV gaat 's ochtends aan en 's avonds pas uit. De user die echt al het voetbal kijkt. Zelfs als het kan Azerbeijdjaans voetbal.
• Ajacied422
Krabby Krabbendam Award - De user die zoveel zinnen typt zonder daarin iets zinnigs te melden
• Ajacied422
Sierd de Vos Award - De user die je echt altijd een glimlach op het gezicht weet te bezorgen
• Ajacied422
Cristiano Ronaldo Award - De user die van de grootste kwaliteit is in dit subforum
• Ajacied422
KNJB Award - De user die al snel de Calimero in zich toont.
• Ajacied422
Lionel Messi Award - De user waarbij zijn relatie met Paint/Gifs/Avatars altijd geweldig is.
• Ajacied422
Zlatan Ibrahimovic Award - Goeie user met een gekke tic
• Ajacied422
Sepp Blatter Award - User die 't meest corrupt is
• Ajacied422
Willem van Hanegem Award - De user die altijd zuur is
• Ajacied422
Wilfred Genee Award - De meest zuigende user
• Ajacied422
Johan Cruijff Award - De meest seniele user
• Ajacied422
Johan Derksen Award - De user die een mening over voetbal heeft waarvan je eigenlijk uit kunt gaan dat deze zelden naar voetbal kijkt
• Ajacied422
Dennis Higler Award - De meest dramatische moderator in 2014
• LittleRabit
Björn Kuipers Award - De meest geweldige moderator in 2014
• Karina
Peter R. de Vries Award - De user die eigenlijk niet te missen is. Elk topic waar je komt, zit deze vogel
• Ajacied422
Luis Suarez Award - De user die het meest de regels van FOK! niet naleeft
• Ajacied422
Emile Schelvis Award - De user met de grootste kennis over het buitenlandse voetbal
• Ajacied422
Wim Kieft Award - De user die waarschijnlijk drugsverslaafd is
• Ajacied422
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inzenden kan tot 25 December 2014.
Huh?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Dries Mertens Award - Vroegtijdig in het seizoen al weten hoe het allemaal gaat verlopen maar deze uitspraken falen hard aan het einde van het seizoen.
• Drizzt
Doe zelf ook mee dan.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:33 schreef tong80 het volgende:
Na de overweldige deelneming aan ronde één terecht al snel ronde twee.
Wie ben jij nou weer.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stem overal op die kleine flikker genaamd Stijn
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is de schoonmaker, hij heet Mendez en werkt bij T-Mobile hoofdkantoor.
Wel een beetje waar bij mij jaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Jan Boskamp Award - De TV gaat 's ochtends aan en 's avonds pas uit. De user die echt al het voetbal kijkt. Zelfs als het kan Azerbeijdjaans voetbal.
Dan kan je Stijn ook daarvoor nominerenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een beetje waar bij mij jaAlleen dat beperkt zich vaak wel tot NL voetbal.
Ik ruik een beetje frustratie..quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:58 schreef tong80 het volgende:
De awards
Rene van der Gijp Award - Voor het grootste geilen op de GROTE, STERKE, KRACHTIGE speler
•
Doublepain
Co Adriaanse Award - Voor de user die iedereen de les denkt te lezen met zijn kennis. Eigenlijk wordt deze niet serieus genomen.
•
Doublepain
Jan Mulder Award - Voor de user die alleen respect voor zijn eigen mening heeft.
•
Doublepain
•
Doublepain
•
Doublepain
•
Doublepain
•
Doublepain
Krabby Krabbendam Award - De user die zoveel zinnen typt zonder daarin iets zinnigs te melden
•
Doublepain
Sierd de Vos Award - De user die je echt altijd een glimlach op het gezicht weet te bezorgen
•
Caland
Cristiano Ronaldo Award - De user die van de grootste kwaliteit is in dit subforum
•
Je mag jezelf niet nomineren.
•
Dubbelpaint
Lionel Messi Award - De user waarbij zijn relatie met Paint/Gifs/Avatars altijd geweldig is.
•
Berry van Aerle
•
Roelf Jan Tik Tak
•
Danny
•
Willem Suurbier
•
Kim Holland Suk
•
Golfer
Johan Derksen Award - De user die een mening over voetbal heeft waarvan je eigenlijk uit kunt gaan dat deze zelden naar voetbal kijkt
•
Vincent Bijlo
•
Die ene met de onuitspreekbare naam
•
GGMM
Peter R. de Vries Award - De user die eigenlijk niet te missen is. Elk topic waar je komt, zit deze vogel
•
Larry Bird
•
Lik m'n reetje
Emile Schelvis Award - De user met de grootste kennis over het buitenlandse voetbal
•
Theo Reitsma
Happel
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ruik een beetje frustratie..
De man die als eerste zag dat het hands was.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Theo Reitsma, de man die alle negers doorelkaar haalt.. Sarcasme much?
Dit is de mooiste verkiezing ooit in FOK!quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:16 schreef DonRaja het volgende:
Vanwege de volledig misplaatste Van Hanegem award, stem ik niet.
Hoezo misplaatst? Die man is seniel en altijd zuur.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:16 schreef DonRaja het volgende:
Vanwege de volledig misplaatste Van Hanegem award, stem ik niet.
Ik zie nu dat Cruijff de meest seniele award is. Tja...quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is de mooiste verkiezing ooit in FOK!
Waar opzich wel kern van waarheid in zit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie nu dat Cruijff de meest seniele award is. Tja...
Ben benieuwd of je met een voorbeeld kan komen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
De awards
• davy
• davy
Of je bent boos of je bent geīrriteerd.quote:Op maandag 22 december 2014 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je met een voorbeeld kan komen.
Wat heeft dit er mee te maken? Overigens ben ik dat nooitquote:Op maandag 22 december 2014 03:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Of je bent boos of je bent geīrriteerd.
Zo komt het op mij over als je om drie uur 's nachts voorbeelden gaat vragen waarom iemand je een negatieve award geeft.quote:Op maandag 22 december 2014 03:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft dit er mee te maken? Overigens ben ik dat nooit
Davy is altijd rustug.quote:Op maandag 22 december 2014 03:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Of je bent boos of je bent geīrriteerd.
Ik heb vakantiequote:Op maandag 22 december 2014 03:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo komt het op mij over als je om drie uur 's nachts voorbeelden gaat vragen waarom iemand je een negatieve award geeft.
Kerstvakantie is de op twee na beste vakantiequote:Op maandag 22 december 2014 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb vakantie
Bijna klaar met invullen.
quote:Op maandag 22 december 2014 03:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
• Drizzt_DoUrden
bedankt stevenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
• insomia
waar is mijn nominatie debielquote:Op maandag 22 december 2014 10:12 schreef Dven het volgende:
De awards
• LangeLans
• Syntix
• Syntix
• Ajacied422
• Shreyas
• Drizzt_DoUrden
• Ajacied422
• tong80
• johannes_vermeer
• opperkleurder
• sunri5e
• Tarado
• johannes_vermeer
• Danny
• Syntix, met eervolle vermelding voor Shreyas
• Syntix
• tong80
• GGMM
• Drizzt-DoUrden
• GGMM en LittleRabbit
• Ajacied422
• Danny
• KingRoland
• JanCees
Er is geen Tommaso - Award, sorryquote:
Was grapjequote:
Van de 30 opties zijn er zo'n 5 positief.quote:Op maandag 22 december 2014 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Was grapjeProbleem is dat meeste awards negatief zijn. Dus je moet blij zijn dat je geen nominatie hebt.
Ik had er dus best 4-5 kunnen krijgen van Dven.quote:Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de 30 opties zijn er zo'n 5 positief.
beetje jammer dat niet meerdere mensen categorieën mochten verzinnen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de 30 opties zijn er zo'n 5 positief.
Ik ben het negativisme in VBL al jaren gewend. Trek het je niet aan. lach er om en schud het van je af, als een Romario die lak had aan John de Wolf.quote:Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had er dus best 4-5 kunnen krijgen van Dven.
Jammer hoe dat gaat in VBL.
Ik moet idd minder lange teksten plaatsen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Tarado het volgende:
• Dj_Day-V
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik moet idd minder lange teksten plaatsen.
Gewoon eenletterige posts plaatsen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik moet idd minder lange teksten plaatsen.
Ik zie het als iets positiefsquote:
Waarom is dat positief?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie het als iets positiefs
Drugs verrijken je levenquote:
Jij ziet werkloosheid ook als iets positiefs.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie het als iets positiefs
Die had een nog hoger postgemiddelde dan mij toen hij werkeloos was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ziet werkloosheid ook als iets positiefs.
Ehh nee. Werk gewoonquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ziet werkloosheid ook als iets positiefs.
Ja, we waren een keer om 5 uur sochtends aan het dmen. Toen stuurde ik hem een linkje van een reeks van zo'n 10 topics achter de schermen. Moet je amar even lezen als je een keer tijd hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had een nog hoger postgemiddelde dan mij toen hij werkeloos was.
Haha hij gaat er serieus op inquote:
Weet nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we waren een keer om 5 uur sochtends aan het dmen. Toen stuurde ik hem een linkje van een reeks van zo'n 10 topics achter de schermen. Moet je amar even lezen als je een keer tijd hebt.
Word ik de volgende dag wakker, zie ik een dm van Steven om 7 uur : Zo dat was interessant inderdaad
[..]
Haha hij gaat er serieus op in
Waar is de steven gebleven die ik ken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |