abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2014 @ 15:27:34 #101
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147484437
quote:
6s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je weet dat 'wij' niet alle terroristen ter wereld in de gaten houden, toch?

Waarom zouden 'wij' bijvoorbeeld de facebook van een filipino die in de filipijnen een bedreiging is in de gaten gaan houden? Als 'wij' dus al intel verzamelen, dan is dat van mensen die voor of zelfs binnen Nederland een risico vormen. Dat is dus niet van Amerika.

Bovendien is dat ook niet nodig, want we hebben alle cijfers van Amerika. We weten waar Amerikaanse militairen zich bevinden als ze in Nederland zijn. We weten welke Amerikaanse militairen in Nederland zijn. We weten wat de militairen hier komen doen. etc.

Terroristen zijn een stuk minder happig op het delen van informatie :D

Dus, gechargeerd, het is inderdaad niet erg dat de VS buiten Nederland bombardeert, daar hebben wij met betrekking tot jouw bezwaren over privacy in Nederland geen zak mee te maken. Dat wilde je horen toch? :D

[..]

Jajaja. Dreigen dreigen dreigen. Vanaf 1950 is de NWO de wereld al aan het overnemen. _O- :')

Vlak voor 1940 was er ook een 'rijke elite' die zogenaamd aan de touwtjes trok. Dat eindigde alleen wat minder vrolijk. Voor die 'elite'.
-edit-. Het gaat helemaal niet over landsgrenzen mbt terroristen. Wat boeit het nou. Er is zowel geen gevaar van ISIS voor Nederland als van de USA voor Nederland. Maar door dat hele ISIS gebeuren word er opeens in Nederland door een heleboel mensen verkondigd dat het verschrikkelijk is en dat de overheid alles moet doen om dat gevaar te stoppen. Waaronder bv die ISIS aanhangers email bekijken, hun telefoongesprekken afluisteren. Of maw de rechten van burgers worden vrijwilliger ingeleverd omdat mensen zo pissed off zijn op ISIS. Als je dat niet ziet, dan kan ik je ook niet verder helpen....

En dat gelul over de NWO in 1950 is inhoudsloze retoriek. Ik heb het over keiharde feiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 11-12-2014 15:36:50 ]
Feyenoord!
  donderdag 11 december 2014 @ 15:28:18 #102
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147484456
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:24 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Data over jezelf moet je ook niet vragen, maar pakken.

Het is jouw data.

Anon out.
Ik ben geen scriptkiddie, beste wat ik in mijn zwart petje leven destijds heb bereikt was het overnemen van zowat alle fok kanalen op mirc. :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 11 december 2014 @ 15:31:50 #103
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147484535
quote:
5s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Maar iedereen doet dat toch min of meer onbewust. Ieder individu heeft een kring met vrienden en kennissen die min of meer op elkaar aansluiten en je houdt voor jezelf degenen op afstand waarvan je voelt dat je geen of minimale verbinding hebt. De wereld is niets meer dan grote groepen die de dienst uit maken, kleine groepen die een utopie hebben en als ze eenmaal op de top zijn dit utopie tot uitvoering brengen en dan pas denken 'shit.. nu hebben we de ene groep tevreden en hebben we de andere tegen ons'. De doos van pandora. En met een wereld van utopieën kom je op iets gemiddelde uit en het gemiddelde is vandaag de dag beter dan hoe het in de middeleeuwen was, dus ik denk dat hoe extreem de uitersten ook worden.. het gemiddelde wel redelijk vooruit gaat.

We kunnen bij de grote groep gaan zitten, dan zit je veilig, je kunt bij de groep die verandering wil gaan zitten, maar deze groepen kunnen ook een negatieve twist krijgen. We kunnen ook neutraal zijn en met de handen over elkaar gaan zitten en laat 't allemaal maar gebeuren maar dat maakt ons ook niet echt relevant. Tegen een gegeven als het opwarmen van de aarde kunnen we ons wapenen, we kunnen ons aanpassen met technologie. Het is geen gegeven waarvan je kunt zeggen.. kom maar.. we zien wel en achteraf 'ik wist dat het ging gebeuren'. Ja dat is ook wel mooi, maar wat koop je ervoor.
Je hebt 1 klein groepje wat gedurende de geschiedenis altijd de macht heeft gehad en heeft geprobeerd om alle andere groepen onder controle te houden. Daar heb ik het over. De elite, wat vroeger geestelijken en adel was. Dat is een compleet ander iets als een groep bv katholieken of wat dan ook.
Feyenoord!
pi_147484551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou dan geheel random gebeuren. Je ligt niet zomaar op een operatietafel.
Wat voor belang heeft welke arts dan ook om bij een willekeurige patient die bijv een blindedarmoperatie ondergaat een chip in te brengen? Slaat toch nergens op?
Dat zeg ik; lang niet alle operaties gebeuren netjes in een ziekenhuis op een operatietafel door kundige artsen.

Een of ander vaag hok ergens in Mexico, een halve keurslager met een klein beetje anatomische kennis en een klein chipje in iemands lichaam achterlaten is zo gebeurd.

Ik zeg niet dat het veel gebeurt, maar het kan makkelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147484595
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik ben geen scriptkiddie, beste wat ik in mijn zwart petje leven destijds heb bereikt was het overnemen van zowat alle fok kanalen op mirc. :')
Sciptkiddie :') :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de telefoon en pc van Ivo Opstelten monitoren en al die data publiceren, dat zou er moeten gebeuren.

Ohja, hoi Ivo :W
  donderdag 11 december 2014 @ 15:35:51 #106
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_147484635
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:27 schreef Japie77 het volgende:

Ik zit hier ook om verlicht te worden.
quote:
Het gaat helemaal niet over landsgrenzen mbt terroristen. Wat boeit het nou.
Excuus, waar gaat het dan over? Ik heb echt geen idee! :D

quote:
Er is zowel geen gevaar van ISIS voor Nederland als van de USA voor Nederland.
Gelukkig! Wat een fijn nieuws.
quote:
Maar door dat hele ISIS gebeuren word er opeens in Nederland door een heleboel mensen verkondigd dat het verschrikkelijk is en dat de overheid alles moet doen om dat gevaar te stoppen.
Wat is er verschrikkelijk? ISIS? Maar ISIS is toch ook verschrikkelijk? Tenzij je verlicht bent misschien, en weet dat ISIS niet bestaat. Dan loop je een stukje voor op de rest alleen.

Moeten we dan niet zoveel mogelijk doen om ISIS te stoppen?

Als het echt zou zijn geweest dan he? Even hypothetisch.
quote:
Waaronder bv die ISIS aanhangers email bekijken, hun telefoongesprekken afluisteren.
Lijkt me een top idee! :D ^O^ Als het binnen de kaders van de wet gebeurd? Vooral doen!

Maar ISIS bestaat toch niet? Dus ISIS aanhanger toch ook niet? Dus er word dan nu toch in niemands mail gekeken? :7 Waar maak je je druk om? :D

quote:
Of maw de rechten van burgers worden vrijwilliger ingeleverd omdat mensen zo pissed off zijn op ISIS. Als je dat niet ziet, dan kan ik je ook niet verder helpen....
Rechten van burgers worden helemaal niet zomaar ingeleverd. :D Als je dat niet ziet, dan kan ik je ook niet verder helpen... (Hint: Burgerrechten liggen vast in de wet. Dit kun je niet 'zomaar' even aanpassen bijvoorbeeld)
quote:
En dat gelul over de NWO in 1950 is inhoudsloze retoriek. Ik heb het over keiharde feiten.
Keiharde feiten over een rijke elite die 'ons' aanstuurt? Verlicht mij! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 11-12-2014 15:37:41 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_147484759
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je hebt 1 klein groepje wat gedurende de geschiedenis altijd de macht heeft gehad en heeft geprobeerd om alle andere groepen onder controle te houden. Daar heb ik het over. De elite, wat vroeger geestelijken en adel was. Dat is een compleet ander iets als een groep bv katholieken of wat dan ook.
Buiten al het negatieve om wat er in mee komt als personen de macht hebben. De adel was vaak ook wel goed onderwezen en met dat komt er veel meer tijd vrij om te puzzelen over hoe een land goed te besturen, hoe men iedereen tevreden kan houden want dat verwacht men. De matroos kan ook wel kapitein worden, maar dan moet hij die ambitie en 't talent hebben.

Als al 't geld morgen eerlijk wordt verdeeld gaan we toch weer langzaam naar 't zelfde systeem. Stammen hebben een stamhoofd, stamoudste, we wijzen toch altijd liever de mensen met kunde aan. Ik geef de voorkeur aan iemand die goed kan besturen boven iemand die bij wijze van spreken niet eens een bedrijfje op de rails kan houden. Ondernemen en besturen is een vak of een gave, en degenen die begaafd zijn gun ik de hoogste posities. Dat zijn de mensen die niet dichtklappen als 't moeilijk wordt en waar rijen bij voor de deur staan.

Iemand kan nog zulke mooie utopische idealen hebben, als hij niet fatsoenlijk een planning kan maken en mensen kan motiveren, wat moet je er dan mee.. die wil ik niet als leiders hebben. Dat is incompetentie voor 't vak. Maar deze mensen doen 't in andere opzichten vaak uitstekend, dus iedereen heeft z'n talenten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 11-12-2014 15:50:41 ]
pi_147484834
quote:
12s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zeg ik; lang niet alle operaties gebeuren netjes in een ziekenhuis op een operatietafel door kundige artsen.

Een of ander vaag hok ergens in Mexico, een halve keurslager met een klein beetje anatomische kennis en een klein chipje in iemands lichaam achterlaten is zo gebeurd.

Ik zeg niet dat het veel gebeurt, maar het kan makkelijk.
Het is helemaal niet meer nodig om dat te doen.
Als hier in het ziekenhuis een nieuwe patient wordt ingeschreven wordt er behalve alle denkbare gegevens zelfs een pasfoto gemaakt.
Als je in het dorp wilt parkeren moet je op sommige plekken je kenteken invoeren en met je pinpas betalen.

Dus die chip is helemaal niet nodig.
pi_147484881
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is helemaal niet meer nodig om dat te doen.
Als hier in het ziekenhuis een nieuwe patient wordt ingeschreven wordt er behalve alle denkbare gegevens zelfs een pasfoto gemaakt.
Als je in het dorp wilt parkeren moet je op sommige plekken je kenteken invoeren en met je pinpas betalen.

Dus die chip is helemaal niet nodig.
Hoe kan jij nou bepalen of iets "helemaal niet nodig" is? Degenen die zo immoreel zijn om in het geheim chips te implanteren, zijn geen mensen die zo netjes en eerlijk denken als jij.

Ik wilde het ook buiten de comfort zone van goed geoutilleerde Nederlandse ziekenhuizen trekken.

Op een schimmig tafeltje in Michoacan of een bedompt hokje in Kandahar kan iedereen met een scalpel (of kromzwaard) zo'n dingetje achterlaten.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147485107
quote:
19s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kan jij nou bepalen of iets "helemaal niet nodig" is
Is dat niet een beetje tegenstrijdig met hoe jij soms dingen verkondigt ?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 11 december 2014 @ 15:58:03 #111
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147485130
quote:
6s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zit hier ook om verlicht te worden.

[..]

Excuus, waar gaat het dan over? Ik heb echt geen idee! :D

[..]

Gelukkig! Wat een fijn nieuws.

[..]

Wat is er verschrikkelijk? ISIS? Maar ISIS is toch ook verschrikkelijk? Tenzij je verlicht bent misschien, en weet dat ISIS niet bestaat. Dan loop je een stukje voor op de rest alleen.

Moeten we dan niet zoveel mogelijk doen om ISIS te stoppen?

Als het echt zou zijn geweest dan he? Even hypothetisch.

[..]

Lijkt me een top idee! :D ^O^ Als het binnen de kaders van de wet gebeurd? Vooral doen!

Maar ISIS bestaat toch niet? Dus ISIS aanhanger toch ook niet? Dus er word dan nu toch in niemands mail gekeken? :7 Waar maak je je druk om? :D

[..]

Rechten van burgers worden helemaal niet zomaar ingeleverd. :D Als je dat niet ziet, dan kan ik je ook niet verder helpen... (Hint: Burgerrechten liggen vast in de wet. Dit kun je niet 'zomaar' even aanpassen bijvoorbeeld)

[..]

Keiharde feiten over een rijke elite die 'ons' aanstuurt? Verlicht mij! :D
Ok whatever. Zal er alleen dit nog over zeggen. Ik heb nooit gezegd dat ISIS niet bestaat maar dat het (net als bv Al Qaida) gesponsord wordt door mensen die belang hebben bij oorlog en chaos. Als je dit al niet eens gelooft dan heeft het weinig zin om sowieso verder te discussieren. Dit is nl iets wat constant gebeurt. Zo sponsorde opa Bush bv de nazi's.

Dus jij bent een perfect voorbeeld van hoe de mind control technieken werken. Jij gelooft nu dat ISIS verschrikkelijke enge terroristen zijn die koste wat kost bestreden moeten worden. Zonder verder te kijken naar waar ISIS vandaan komt, wie er echt achter zitten, wat de motivatie daarvoor is etc etc. En je ziet zelfs niet dat burgerrechten (onze privacy) onder druk komen te staan door zoiets. Dus perfect materiaal om te misleiden.
Feyenoord!
pi_147485158
quote:
19s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kan jij nou bepalen of iets "helemaal niet nodig" is? Degenen die zo immoreel zijn om in het geheim chips te implanteren, zijn geen mensen die zo netjes en eerlijk denken als jij.

Ik wilde het ook buiten de comfort zone van goed geoutilleerde Nederlandse ziekenhuizen trekken.

Op een schimmig tafeltje in Michoacan of een bedompt hokje in Kandahar kan iedereen met een scalpel (of kromzwaard) zo'n dingetje achterlaten.
En wat doet zo'n kromzwaardfiguur er dan verder mee? Want we wonen hier (nee, jij niet dus jij moet op je tellen passen) en iedereen is hier een soort van 'in kaart gebracht'.
pi_147485220
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En wat doet zo'n kromzwaardfiguur er dan verder mee?
Geen idee. De VSAmerikanen zitten in Afghanistan (ja, nog steeds), die zullen wel allerlei motieven hebben
quote:
Want we wonen hier
Niet iedereen. (niet alleen ik, ook Fogel en zo nog veel meer FOK!kers) En de wereld is veul groter dan Nederland.

quote:
en iedereen is hier een soort van 'in kaart gebracht'.
Jij en ik vinden dat men genoeg "in kaart is gebracht" inderdaad. Die 1984-freaks vinden dat wellicht niet. Zij experimenteren liever een stap verder...

donderdag 11 december 2014 @ 16:02:44 #114
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147485240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Buiten al het negatieve om wat er in mee komt als personen de macht hebben. De adel was vaak ook wel goed onderwezen en met dat komt er veel meer tijd vrij om te puzzelen over hoe een land goed te besturen, hoe men iedereen tevreden kan houden want dat verwacht men. De matroos kan ook wel kapitein worden, maar dan moet hij die ambitie en 't talent hebben.

Als al 't geld morgen eerlijk wordt verdeeld gaan we toch weer langzaam naar 't zelfde systeem. Stammen hebben een stamhoofd, stamoudste, we wijzen toch altijd liever de mensen met kunde aan. Ik geef de voorkeur aan iemand die goed kan besturen boven iemand die bij wijze van spreken niet eens een bedrijfje op de rails kan houden. Ondernemen en besturen is een vak of een gave, en degenen die begaafd zijn gun ik de hoogste posities. Dat zijn de mensen die niet dichtklappen als 't moeilijk wordt en waar rijen bij voor de deur staan.

Iemand kan nog zulke mooie utopische idealen hebben, als hij niet fatsoenlijk een planning kan maken en mensen kan motiveren, wat moet je er dan mee.. die wil ik niet als leiders hebben. Dat is incompetentie voor 't vak. Maar deze mensen doen 't in andere opzichten vaak uitstekend, dus iedereen heeft z'n talenten.
Dus jij gelooft werkelijk dat de mensen die het beste zijn in besturen bovenaan zitten in de politiek bv? Werkelijk waar???

Degene die bovenaan zitten zijn degene die graag bovenaan willen zitten omdat ze kicken op macht, een carriere etc. Net zoals in het bedrijfsleven de mensen die geld erg belangrijk vinden aan de top kunt vinden. Je kunt toch werkelijkwaar de meeste politici toch geen goed voorbeeld vinden voor andere mensen? Liegen en bedriegen is daar de normaalste zaak van de wereld. En tuurlijk zijn er uitzonderingen, mensen die echt om hun idealisme in de politiek zitten maar die worden mee gesleurd door de rest.

Maar goed politiek is natuurlijk ook geen elite. Dat zijn loopjongens voor de mensen die de boel echt besturen, de adel, geestelijkheid en bepaalde uberrijke families.
Feyenoord!
pi_147485316
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok whatever. Zal er alleen dit nog over zeggen. Ik heb nooit gezegd dat ISIS niet bestaat maar dat het (net als bv Al Qaida) gesponsord wordt door mensen die belang hebben bij oorlog en chaos. Als je dit al niet eens gelooft dan heeft het weinig zin om sowieso verder te discussieren. Dit is nl iets wat constant gebeurt. Zo sponsorde opa Bush bv de nazi's.

Dus jij bent een perfect voorbeeld van hoe de mind control technieken werken. Jij gelooft nu dat ISIS verschrikkelijke enge terroristen zijn die koste wat kost bestreden moeten worden. Zonder verder te kijken naar waar ISIS vandaan komt, wie er echt achter zitten, wat de motivatie daarvoor is etc etc. En je ziet zelfs niet dat burgerrechten (onze privacy) onder druk komen te staan door zoiets. Dus perfect materiaal om te misleiden.
Dat vindt toch iedereen in zijn right mind?
  donderdag 11 december 2014 @ 16:06:04 #116
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147485336
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dus jij gelooft werkelijk dat de mensen die het beste zijn in besturen bovenaan zitten in de politiek bv? Werkelijk waar???

Degene die bovenaan zitten zijn degene die graag bovenaan willen zitten omdat ze kicken op macht, een carriere etc. Net zoals in het bedrijfsleven de mensen die geld erg belangrijk vinden aan de top kunt vinden. Je kunt toch werkelijkwaar de meeste politici toch geen goed voorbeeld vinden voor andere mensen? Liegen en bedriegen is daar de normaalste zaak van de wereld. En tuurlijk zijn er uitzonderingen, mensen die echt om hun idealisme in de politiek zitten maar die worden mee gesleurd door de rest.

Maar goed politiek is natuurlijk ook geen elite. Dat zijn loopjongens voor de mensen die de boel echt besturen, de adel, geestelijkheid en bepaalde uberrijke families.
Goed bezig Japie ! :Y
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147485395
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat schreef ik niet

quote:

Het was de politiek die het koninklijk huis van z'n bevoegdheden stripte. Je mag het machtsverschuiving noemen en zeggen dat het koninklijk huis nog steeds de dienst uitmaakt, maar het is de taak van iedereen om de vinger op de zere plek te leggen zodat dit ook aangepakt kan worden. We zullen de perfecte utopie nooit halen, die van jou is niet die van mij en die van 10 anderen loopt daar mogelijk ook niet aan gelijk, maar het is allemaal beter dan pak en beet 300 jaar geleden en drie generaties later zullen ze ook beweren dat het nu allemaal stukken primitiever was.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:11:04 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147485460
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:34 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Sciptkiddie :') :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de telefoon en pc van Ivo Opstelten monitoren en al die data publiceren, dat zou er moeten gebeuren.

Ohja, hoi Ivo :W
De meeste "hoogwaardigheid"(kuch) bekleders hebben zelf geen telefoon, die mailen overigens encrypted ook nog. Dus het is niet van 'ff inbreken in zn googlemail en hoppa je hebt al zijn omkoopschenkingen gevonden.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:13:10 #119
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147485509
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vindt toch iedereen in zijn right mind?
Nee ik vind dat je de krachten achter de schermen moet bestrijden, de mensen die ervoor zorgen dat ISIS aan geld en wapens komt. Anders blijf je bezig want als ISIS dan kapot is komt er wel weer een andere ISIS, net zoals met Al Qaida is gebeurd.
Feyenoord!
pi_147485547
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De meeste "hoogwaardigheid"(kuch) bekleders hebben zelf geen telefoon, die mailen overigens encrypted ook nog. Dus het is niet van 'ff inbreken in zn googlemail en hoppa je hebt al zijn omkoopschenkingen gevonden.
Die hebben ze wel, maar ik bedoel te zeggen dat er ook aan die gegevens te komen is.

Direct, dan wel indirect (via personen waarmee ze contact hebben,).

Maar laten we daar niet teveel op ingaan, anders verliezen we de focus waar het eigenlijk om gaat.
pi_147485570
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Erdogan belde gewoon met z'n zoon om miljoenen te schuiven en noemde de tapes gefabriceerd. Het is allemaal niet heel slim, maar hij is in elk geval vrij transparant. :P Hem wacht trouwens wel diverse veroordelingen ivm fraude als hij niet meer op de positie zit. Iedere politieke stroming verkloot 't altijd wel een beetje, maar de besten zijn degenen die 't tot een minimum beperken en integriteit belangrijk vinden bij 't verkrijgen van macht.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:15:11 #122
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147485574
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Die hebben ze wel,

Geloof me, die hebben ze niet. Hoogstens een pager.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:15:48 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147485593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Erdogan belde gewoon met z'n zoon om miljoenen te schuiven en noemde de tapes gefabriceerd. Het is allemaal niet heel slim
Ik heb het over mobiele telefoons he, een vaste lijn op locatie is er altijd wel ja.
pi_147485596
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Geloof me, die hebben ze niet. Hoogstens een pager.
Merkel had zeker ook geen telefoon?
  donderdag 11 december 2014 @ 16:16:26 #125
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147485604
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat schreef ik niet

[..]

Het was de politiek die het koninklijk huis van z'n bevoegdheden stripte. Je mag het machtsverschuiving noemen en zeggen dat het koninklijk huis nog steeds de dienst uitmaakt, maar het is de taak van iedereen om de vinger op de zere plek te leggen zodat dit ook aangepakt kan worden. We zullen de perfecte utopie nooit halen, die van jou is niet die van mij en die van 10 anderen loopt daar mogelijk ook niet aan gelijk, maar het is allemaal beter dan pak en beet 300 jaar geleden en drie generaties later zullen ze ook beweren dat het nu allemaal stukken primitiever was.
Perfecte utopie is in mijn ogen compleet wat anders als een horror gevangenis planeet. Dat is de realiteit namelijk. Een planeet vol met leugens, martelingen, honger, oorlog en andere ellende.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')