Het is wel ons probleem, die kutmarokkaantjes zijn hier geboren en getogen en dus een product van onze maatschappij. Daar heeft Marokko helemaal niets mee te maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je herhaalt gewoon je eigen puntje (wat geen puntje is, omdat het NIET exclusief "ons" probleem is).
Je doet geen enkele moeite te discussieren, dus laat maar weer, je getroll is echt te zielig.
Dus dat !quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel ons probleem, die kutmarokkaantjes zijn hier geboren en getogen en dus een product van onze maatschappij. Daar heeft Marokko helemaal niets mee te maken.
Erg volwassen dit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, een dyslectische mocro met een IQ van 75 is nog een zinniger gesprek mee te voeren dan met deze troll.
Ehm, jawel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:30 schreef remlof het volgende:
Daar heeft Marokko helemaal niets mee te maken.
Kom eens een keer met een harde veroordeling van de groepen Marokkaanse randdebielen waar we in dit land last van hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee het is geen getroll. Jij hebt net duidelijk gemaakt dat Marokkaanse Nederlanders een andere straf verdienen dan andere Nederlanders. Ondanks dat het niet het probleem van Marokko is.
Het zijn geen emigranten. Het zijn in Nederland geboren en getogen kutventjes.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist, omdat ze dat zijn.
[..]
En daarom tijd dat we dat wel hun probleem gaan maken. Ze genieten van alle miljarden die emigranten binnenbrengen, mogen ze dus ook opdraaien voor de ratten.
In wiens belang denk jij eigenlijk? Dat van Marokko of van Nederland?
Retorische vraag natuurlijk.
Ik heb nergens gezegd dat ik dat allemaal tof vind. Ik vind dat iedereen gelijk behandeld moet worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Kom eens een keer met een harde veroordeling van de groepen Marokkaanse randdebielen waar we in dit land last van hebben.
Jij ook toch?
In plaats van het steeds weer bagatelliseren , omzeilen en wegduiken en een "bijzondere" plek willen blijven geven aan iets dat stinkt en hardhandig aangepakt moet worden.
Dan komen we nog ergens.
Misschien.
Ik veroordeel Marokkanen die crimineel zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Kom eens een keer met een harde veroordeling van de groepen Marokkaanse randdebielen waar we in dit land last van hebben.
Jij ook toch?
In plaats van het steeds weer bagatelliseren , omzeilen en wegduiken en een "bijzondere" plek willen blijven geven aan iets dat stinkt en hardhandig aangepakt moet worden.
Dan komen we nog ergens.
Misschien.
Laten we gewoon doen: de vervuiler betaalt. Want ik wil helemaal niet dat het mijn probleem is. Laten we dan op zijn minst de mensen, die willen dat die criminele Marokkanen hier blijven, financieel verantwoordelijk stellen voor de misdaden van hun.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel ons probleem, die kutmarokkaantjes zijn hier geboren en getogen en dus een product van onze maatschappij. Daar heeft Marokko helemaal niets mee te maken.
Uiteraard. Terwijl ik een Marokkaans meisje nog nooit zoiets heb zien doen: http://www.geenstijl.nl/m(...)chopt_scholiere.htmlquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, het verzandt weer in een 'open seizoen op Marokkanen' geleuter.
Het zijn geen criminele Marokkanen, het zijn criminele Nederlanders.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laten we gewoon doen: de vervuiler betaalt. Want ik wil helemaal niet dat het mijn probleem is. Laten we dan op zijn minst de mensen, die willen dat die criminele Marokkanen hier blijven, financieel verantwoordelijk stellen voor de misdaden van hun.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Marokkaanse krijgen ze ongevraagd hè?
Maak een wet die mogelijk maakt buitenlanders die crimineel zijn uit te zetten. Behandel Nederlander als Nederlanders.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Jij ook toch?
Dan komen we nog ergens.
Misschien.
Die is er al. Alleen is niemand die een Nederlands paspoort heeft een buitenlander.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:36 schreef Bramito het volgende:
Maak een wet die mogelijk maakt buitenlanders die crimineel zijn uit te zetten.
Tussen Nederland en België moeten ze sowieso een groot hek neerzetten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Deze vlag hangt ook in mijn werkkamer:
[ afbeelding ]
Naast deze:
[ afbeelding ]
Geen Nederlandse vlag aan de wand.
Ik moet het land uit.
Ik heb hier alleen deze aan de wand hangen:quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Deze vlag hangt ook in mijn werkkamer:
[ afbeelding ]
Naast deze:
[ afbeelding ]
Geen Nederlandse vlag aan de wand.
Ik moet het land uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |