Je herhaalt gewoon je eigen puntje (wat geen puntje is, omdat het NIET exclusief "ons" probleem is).quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar het is ons probleem. Het is niet het probleem van Marokko waar ze ongevraagd de nationaliteit van krijgen.
Als op die criminele daden uitzetting staat moet dat voor iedereen gelden die dat doet en niet alleen voor een bepaalde groep.
Het is geen getroll. Iedere Nederlander hoort gelijk behandeld te worden en dat doe jij niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je herhaalt gewoon je eigen puntje (wat geen puntje is, omdat het NIET exclusief "ons" probleem is).
Je doet geen enkele moeite te discussieren, dus laat maar weer, je getroll is echt te zielig.
Juist.quote:
Trollolololollll.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is geen getroll. Iedere Nederlander (die gelijke kenmerken heeft) hoort gelijk behandeld te worden en dat doe jij niet.
Als een kennis van jou, met 3 kinderen waarvan 1 onhandelbaar, vraagt of hij 3 jaar bij jou kan wonen want hij heeft geen huis meer, zeg je dan ook ja? Het is tenslotte jouw probleem dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar het is ons probleem. Het is niet het probleem van Marokko waar ze ongevraagd de nationaliteit van krijgen.
Als op die criminele daden uitzetting staat moet dat voor iedereen gelden die dat doet en niet alleen voor een bepaalde groep.
Ga gewoon door joh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon geen Nederlanders.
Inderdaad, ook haar redenering dat de meeste Marokkanen hier Nederlanders zijn omdat ze hier geboren zijn , is ridicuul.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als een kennis van jou, met 3 kinderen waarvan 1 onhandelbaar, vraagt of hij 3 jaar bij jou kan wonen want hij heeft geen huis meer, zeg je dan ook ja? Het is tenslotte jouw probleem dan.
Veel van hen vinden zichzelf geen Nederlander.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon geen Nederlanders.
Dat is nu niet het punt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Veel van vinden zichzelf geen Nederlander.
Is je dat ontgaan?
Op dat soort lasterlijk getroll?quote:
Weet je, we hebben een probleem. Het probleem is ontstaan in Nederland and dus moeten we het oplossen in Nederland. We hebben daar gevangenissen voor. Het is echt niet redelijk om een ander land dat niks met de situatie te maken heeft, met de problemen op te zadelen. Verder is het internationaal gezien ook kortzichtig, maar dat zijn de plannen van Wilders wel vaker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*zucht* Je leest niet.
En wat jij "eng" vindt mag je steken waar de zon niet schijnt.
Ik vind het "enger" dat uit alle macht getracht wordt juist het goorste tuig in Nederland te houden. Yasmina die kickt op kopschoppende kankerlijers (met excuses voor alle kankerpatienten).
Nee het is geen getroll. Jij hebt net duidelijk gemaakt dat Marokkaanse Nederlanders een andere straf verdienen dan andere Nederlanders. Ondanks dat het niet het probleem van Marokko is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op dat soort lasterlijk getroll?
Jij bewijst keer op keer niet eens te lezen, dus ik praat tegen een blinde Chinese muur.
Dat deed ze bij mij ook. Als het te lastig wordt dan begint ze over mijn username of de Telegraaf. Je kent het rijtje wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bewijst keer op keer niet eens te lezen, dus ik praat tegen een blinde Chinese muur.
Je doet het toch echt zelf vriend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat deed ze bij mij ook. Als het te lastig wordt dan begint ze over mijn username of de Telegraaf. Je kent het rijtje wel.
Juist, omdat ze dat zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij hebt net duidelijk gemaakt dat Marokkaanse Nederlanders een andere straf verdienen dan andere Nederlanders.
En daarom tijd dat we dat wel hun probleem gaan maken. Ze genieten van alle miljarden die emigranten binnenbrengen, mogen ze dus ook opdraaien voor de ratten.quote:Ondanks dat het niet het probleem van Marokko is.
Ja, en? Ik voel me ook allereerst Brabander (en Katholiek) en daarna pas Nederlander.quote:
Ja, een dyslectische mocro met een IQ van 75 is nog een zinniger gesprek mee te voeren dan met deze troll.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat deed ze bij mij ook. Als het te lastig wordt dan begint ze over mijn username of de Telegraaf. Je kent het rijtje wel.
Wat is volgens jou een Nederlander dan ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist, omdat ze dat zijn.
[..]
En daarom tijd dat we dat wel hun probleem gaan maken. Ze genieten van alle miljarden die emigranten binnenbrengen, mogen ze dus ook opdraaien voor de ratten.
In wiens belang denk jij eigenlijk? Dat van Marokko of van Nederland?
Retorische vraag natuurlijk.
Ze is het niet met je eens en geeft ook nog aan waarom. Jij doet hetzelfde. Einde discussie blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |