abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147426801
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar het is ons probleem. Het is niet het probleem van Marokko waar ze ongevraagd de nationaliteit van krijgen.

Als op die criminele daden uitzetting staat moet dat voor iedereen gelden die dat doet en niet alleen voor een bepaalde groep.
Je herhaalt gewoon je eigen puntje (wat geen puntje is, omdat het NIET exclusief "ons" probleem is).

Je doet geen enkele moeite te discussieren, dus laat maar weer, je getroll is echt te zielig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147426823
pi_147426838
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je herhaalt gewoon je eigen puntje (wat geen puntje is, omdat het NIET exclusief "ons" probleem is).

Je doet geen enkele moeite te discussieren, dus laat maar weer, je getroll is echt te zielig.
Het is geen getroll. Iedere Nederlander hoort gelijk behandeld te worden en dat doe jij niet.
pi_147426839
quote:
Juist.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147426858
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is geen getroll. Iedere Nederlander (die gelijke kenmerken heeft) hoort gelijk behandeld te worden en dat doe jij niet.
Trollolololollll.

pi_147426868
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Trollolololollll.
Je vindt het gewoon geen Nederlanders.
pi_147426870
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Trollolololollll.
De enige die aan het trollen is ben jij op dit moment.
pi_147426904
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar het is ons probleem. Het is niet het probleem van Marokko waar ze ongevraagd de nationaliteit van krijgen.

Als op die criminele daden uitzetting staat moet dat voor iedereen gelden die dat doet en niet alleen voor een bepaalde groep.
Als een kennis van jou, met 3 kinderen waarvan 1 onhandelbaar, vraagt of hij 3 jaar bij jou kan wonen want hij heeft geen huis meer, zeg je dan ook ja? Het is tenslotte jouw probleem dan.
pi_147426911
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ga gewoon door joh.

pi_147426924
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ga gewoon door joh.
Ja hoezo ga je er niet op in ?
pi_147426958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als een kennis van jou, met 3 kinderen waarvan 1 onhandelbaar, vraagt of hij 3 jaar bij jou kan wonen want hij heeft geen huis meer, zeg je dan ook ja? Het is tenslotte jouw probleem dan.
Inderdaad, ook haar redenering dat de meeste Marokkanen hier Nederlanders zijn omdat ze hier geboren zijn , is ridicuul.

Je huis is ook niet opeens eigendom van de spinnen die er misschien wel geboren zijn.
pi_147426965
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Veel van hen vinden zichzelf geen Nederlander.

Is je dat ontgaan?
pi_147426975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:26 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Veel van vinden zichzelf geen Nederlander.

Is je dat ontgaan?
Dat is nu niet het punt.
pi_147426977
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja hoezo ga je er niet op in ?
Op dat soort lasterlijk getroll?

Jij bewijst keer op keer niet eens te lezen, dus ik praat tegen een blinde Chinese muur.

dinsdag 9 december 2014 @ 17:26:49 #190
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_147426991
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

*zucht* Je leest niet.

En wat jij "eng" vindt mag je steken waar de zon niet schijnt.

Ik vind het "enger" dat uit alle macht getracht wordt juist het goorste tuig in Nederland te houden. Yasmina die kickt op kopschoppende kankerlijers (met excuses voor alle kankerpatienten).
Weet je, we hebben een probleem. Het probleem is ontstaan in Nederland and dus moeten we het oplossen in Nederland. We hebben daar gevangenissen voor. Het is echt niet redelijk om een ander land dat niks met de situatie te maken heeft, met de problemen op te zadelen. Verder is het internationaal gezien ook kortzichtig, maar dat zijn de plannen van Wilders wel vaker.
Siesta & Fiesta!
pi_147426995
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is nu niet het punt.
Bepaal jij dat?
pi_147427013
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bewijst keer op keer niet eens te lezen, dus ik praat tegen een blinde Chinese muur.
Nee het is geen getroll. Jij hebt net duidelijk gemaakt dat Marokkaanse Nederlanders een andere straf verdienen dan andere Nederlanders. Ondanks dat het niet het probleem van Marokko is.
pi_147427035
quote:

[..]

Bepaal jij dat?
Ff serieus....
pi_147427042
quote:

[..]

Dat deed ze bij mij ook. Als het te lastig wordt dan begint ze over mijn username of de Telegraaf. Je kent het rijtje wel.
pi_147427058
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:28 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat deed ze bij mij ook. Als het te lastig wordt dan begint ze over mijn username of de Telegraaf. Je kent het rijtje wel.
Je doet het toch echt zelf vriend.
pi_147427073
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij hebt net duidelijk gemaakt dat Marokkaanse Nederlanders een andere straf verdienen dan andere Nederlanders.
Juist, omdat ze dat zijn.

quote:
Ondanks dat het niet het probleem van Marokko is.
En daarom tijd dat we dat wel hun probleem gaan maken. Ze genieten van alle miljarden die emigranten binnenbrengen, mogen ze dus ook opdraaien voor de ratten.

In wiens belang denk jij eigenlijk? Dat van Marokko of van Nederland?

Retorische vraag natuurlijk.

dinsdag 9 december 2014 @ 17:29:24 #197
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_147427076
quote:

[..]

Bepaal jij dat?
Ja, en? Ik voel me ook allereerst Brabander (en Katholiek) en daarna pas Nederlander.

En nu?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147427084
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:28 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ja, een dyslectische mocro met een IQ van 75 is nog een zinniger gesprek mee te voeren dan met deze troll.

pi_147427085
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juist, omdat ze dat zijn.

[..]

En daarom tijd dat we dat wel hun probleem gaan maken. Ze genieten van alle miljarden die emigranten binnenbrengen, mogen ze dus ook opdraaien voor de ratten.

In wiens belang denk jij eigenlijk? Dat van Marokko of van Nederland?

Retorische vraag natuurlijk.
Wat is volgens jou een Nederlander dan ?
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:30:08 #200
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_147427096
quote:

[..]

Ze is het niet met je eens en geeft ook nog aan waarom. Jij doet hetzelfde. Einde discussie blijkbaar.
Siesta & Fiesta!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')