98% van de bevolking wil ook het hele jaar door zon.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Criminele allochtonen het land uit, lijkt me toch vrij duidelijk wat hij daar mee wil.
Ik wil ook graag criminele autochtonen het land uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Criminele allochtonen het land uit, lijkt me toch vrij duidelijk wat hij daar mee wil.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik gedraag me ook en voel me benadeeld door Marokkanen
Ja en? Minder Marokkanen binnen laten of er een paar criminele uitschoppen is best wel te doen hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
98% van de bevolking wil ook het hele jaar door zon.
Als je net doet alsof we in een bananenrepubliek wonen wellicht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja en? Minder Marokkanen binnen laten of er een paar criminele uitschoppen is best wel te doen hoor.
Dat is discriminatie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil ook graag criminele autochtonen het land uit.
Nee hoor, dat is gewoon wat een overheid hoort te doen om de mensen veiligheid te bieden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je net doet alsof we in een bananenrepubliek wonen wellicht.
Wilders draagt juist bij aan een onveiliger Nederland.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon wat een overheid hoort te doen om de mensen veiligheid te bieden.
Tuurlijk. Zonder Wilders zouden alle problemen opgelost zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wilders draagt juist bij aan een onveiliger Nederland.
Nee, maar Wilders zorgt wel voor meer problemen i.p.v. dat problemen afnemen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zonder Wilders zouden alle problemen opgelost zijn.
Wilders zat nog in de schoolbanken toen er al problemen waren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, maar Wilders zorgt wel voor meer problemen i.p.v. dat problemen afnemen.
Mja hij heeft in ieder geval niet geleerd hoe je ze moet oplossen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wilders zat nog in de schoolbanken toen er al problemen waren.
Xapet heeft in zoverre gelijk dat als de politieke elites middels patsy Van der Graaff de kale professor niet hadden koudgemaakt, een intellectueel zwakke Wilders nooit de kans had gehad zo te groeien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Zonder Wilders zouden we elkaar allemaal omhelzen. De Marokkaantjes zouden banen gaan zoeken en de Imams zouden vrede gaan prediken.
De politieke elite is een beetje geïrriteerd dat het zo lang duurt voordat Wilders aan de beurt is. Uit frustratie laten ze hem in de tussentijd maar vervolgen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Xapet heeft in zoverre gelijk dat als de politieke elites middels patsy Van der Graaff de kale professor niet hadden koudgemaakt, een intellectueel zwakke Wilders nooit de kans had gehad zo te groeien.
Trias politica? Nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De politieke elite is een beetje geïrriteerd dat het zo lang duurt voordat Wilders aan de beurt is. Uit frustratie laten ze hem in de tussentijd maar vervolgen.
In theorie bestaat die, in praktijk uiteraard niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Trias politica? Nooit van gehoord?
Bullshit. Als er in dit land ook maar de schijn van belangenverstrengeling ontstaat dan springen de media er bovenop.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In theorie bestaat die, in praktijk uiteraard niet.
De bestuurlijke macht die een ongewenst persoon uit de wetgevende macht wil elimineren. Is dat ook onderdeel van de Trias Politica?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Trias politica? Nooit van gehoord?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Bullshit. Als er in dit land ook maar de schijn van belangenverstrengeling ontstaat dan springen de media er bovenop.
Je bedoelt de rechterlijke macht, neem ik aan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De bestuurlijke macht die een ongewenst persoon uit de wetgevende macht wil elimineren. Is dat ook onderdeel van de Trias Politica?
Toon maar aan dat dit systematisch is dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]De media zijn keihard onderdeel van die belangenverstrengeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |