Zolang je dit er bij zegt mag je natuurlijk alles zeggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef theunderdog het volgende:
Wilders is er naar eigen zeggen niet op uit mensen te kwetsen of beledigen of haat te zaaien en te discrimineren
Zouden er ook MArokkanen bij zitten die minder Marokkanen in Nederland willen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:42 schreef Braindead2000 het volgende:
43% van de Nederlanders wil minder Marokkanen. 43% is dus racistisch. En dat was een onderzoek onder alle Nederlanders. Het percentage autochtone Nederlanders dat minder Marokkanen wil is dus waarschijnlijk groter dan 50%. Het is toch wat hè.
Maar Wilders ageert niet tegen de multiculturele samenleving. Links, rechts, Joden, Christenen, Chinezen, homo's, jong oud, genoeg (sub)culturen waar Wilders het nooit over heeft. Hij heeft het over het weren van bepaalde culturen op basis van afkomst en religie. En overheidshandelen op basis van afkomst betekent willekeur, en dat is een groter gevaar voor de rechtstaat dan een stel criminelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt oogkleppen op als je niet ziet wat deze "geweldige" multiculturele samenleving veroorzaakt heeft.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef Montov het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die Wilders verdedigen omdat het alleen over criminele Marokkanen/moslims gaat?
Ja, behalve dan mensen met hoofddoek (verbieden), mensen die de Koran bezitten (verbieden), mensen die een nieuwe moskee willen bouwen (tegenhouden), ... De PVV wil remigratie ook nog eens stimuleren, tweede nationaliteiten afpakken, emigratie uit moslimlanden tegenhouden, Wilders schuimbekt over 'schrikbarende' aantallen allochtonen in Nederland, hij schuimbekt over het feit dat er 177 soorten nationaliteiten in Amsterdam zitten. Allochtonen moeten een assimilatiecontract tekenen of vertrekken. Minaretten worden verboden. Islamitische scholen moeten dicht. Alles wat niet past in een "Joods-Christelijke oorsprong" is fout.
Wilders zet stapje voor stapje richting minder vrijheden richting bepaalde groepen en brengt haatretoriek in de discussie. Je hebt oogkleppen op wanneer je niet ziet dat Wilders steeds extremer wordt in zijn woorden en acties.
Af en toe zie je wel eens een Marokkaan met bijvoorbeeld een echt Brabants accent. Ik kan me voorstellen dat die het ook wel wat minder willen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:44 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Zouden er ook MArokkanen bij zitten die minder Marokkanen in Nederland willen?
56% wil ook minder gele auto's op straat. Zolang de overheid maar geen discriminerende verboden gaat opleggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:42 schreef Braindead2000 het volgende:
43% van de Nederlanders wil minder Marokkanen. 43% is dus racistisch. En dat was een onderzoek onder alle Nederlanders. Het percentage autochtone Nederlanders dat minder Marokkanen wil is dus waarschijnlijk groter dan 50%. Het is toch wat hè.
Minder van zichzelf ja?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Af en toe zie je wel eens een Marokkaan met bijvoorbeeld een echt Brabants accent. Ik kan me voorstellen dat die het ook wel wat minder willen.
98% wil het hele jaar door zon.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef Montov het volgende:
[..]
56% wil ook minder gele auto's op straat. Zolang de overheid maar geen discriminerende verboden gaat opleggen.
Dat is toch mooi. Elke groep die zich gedraagt of iig niet buitensporig hoge criminaliteitscijfers veroorzaakt is hier gewoon welkom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar Wilders ageert niet tegen de multiculturele samenleving. Links, rechts, Joden, Christenen, Chinezen, homo's, jong oud, genoeg (sub)culturen waar Wilders het nooit over heeft. Hij heeft het over het weren van bepaalde culturen op basis van afkomst en religie. En overheidshandelen op basis van afkomst betekent willekeur, en dat is een groter gevaar voor de rechtstaat dan een stel criminelen.
Uiteraard moet je niet bij Wilders zijn voor behoud van de rechtsstaat, want hij is bereid de rechtsstaat opzij te zetten om mogelijke criminelen aan te pakken...
En ik herhaal mijn bericht wel over standpunten en acties die Wilders wil en niet slaan op criminelen en alleen maar wordt gebruikt als haatretoriek:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet helemaal, Wilders gaat wel degelijk tekeer tegen links, want die hebben volgens hem ALLE problemen veroorzaakt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Links, rechts, Joden, Christenen, Chinezen, homo's, jong oud, genoeg (sub)culturen waar Wilders het nooit over heeft.
[..]
Het is niet Wilders niet om het voorkomen van criminaliteit te doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is toch mooi. Elke groep die zich gedraagt of iig niet buitensporig hoge criminaliteitscijfers veroorzaakt is hier gewoon welkom.
Ah, eindelijk komt er iets verstandigs uit je mond.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet helemaal, Wilders gaat wel degelijk tekeer tegen links, want die hebben volgens hem ALLE problemen veroorzaakt.
Nee. Ook mensen die zich gewoon gedragen voelen zich benadeeld door de retoriek van Wilders.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:51 schreef agter het volgende:
[..]
Of mss voelen die mensen zich op de eerste plaats NLer?
Criminele allochtonen het land uit, lijkt me toch vrij duidelijk wat hij daar mee wil.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is niet Wilders niet om het voorkomen van criminaliteit te doen.
Nu bij jou nog.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ah, eindelijk komt er iets verstandigs uit je mond.
Ik gedraag me ook en voel me benadeeld door Marokkanenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. Ook mensen die zich gewoon gedragen voelen zich benadeeld door de retoriek van Wilders.
98% van de bevolking wil ook het hele jaar door zon.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Criminele allochtonen het land uit, lijkt me toch vrij duidelijk wat hij daar mee wil.
Ik wil ook graag criminele autochtonen het land uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Criminele allochtonen het land uit, lijkt me toch vrij duidelijk wat hij daar mee wil.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik gedraag me ook en voel me benadeeld door Marokkanen
Ja en? Minder Marokkanen binnen laten of er een paar criminele uitschoppen is best wel te doen hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
98% van de bevolking wil ook het hele jaar door zon.
Als je net doet alsof we in een bananenrepubliek wonen wellicht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja en? Minder Marokkanen binnen laten of er een paar criminele uitschoppen is best wel te doen hoor.
Dat is discriminatie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil ook graag criminele autochtonen het land uit.
Nee hoor, dat is gewoon wat een overheid hoort te doen om de mensen veiligheid te bieden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je net doet alsof we in een bananenrepubliek wonen wellicht.
Wilders draagt juist bij aan een onveiliger Nederland.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon wat een overheid hoort te doen om de mensen veiligheid te bieden.
Tuurlijk. Zonder Wilders zouden alle problemen opgelost zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wilders draagt juist bij aan een onveiliger Nederland.
Nee, maar Wilders zorgt wel voor meer problemen i.p.v. dat problemen afnemen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zonder Wilders zouden alle problemen opgelost zijn.
Wilders zat nog in de schoolbanken toen er al problemen waren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, maar Wilders zorgt wel voor meer problemen i.p.v. dat problemen afnemen.
Mja hij heeft in ieder geval niet geleerd hoe je ze moet oplossen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wilders zat nog in de schoolbanken toen er al problemen waren.
Xapet heeft in zoverre gelijk dat als de politieke elites middels patsy Van der Graaff de kale professor niet hadden koudgemaakt, een intellectueel zwakke Wilders nooit de kans had gehad zo te groeien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Zonder Wilders zouden we elkaar allemaal omhelzen. De Marokkaantjes zouden banen gaan zoeken en de Imams zouden vrede gaan prediken.
De politieke elite is een beetje geïrriteerd dat het zo lang duurt voordat Wilders aan de beurt is. Uit frustratie laten ze hem in de tussentijd maar vervolgen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Xapet heeft in zoverre gelijk dat als de politieke elites middels patsy Van der Graaff de kale professor niet hadden koudgemaakt, een intellectueel zwakke Wilders nooit de kans had gehad zo te groeien.
Trias politica? Nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De politieke elite is een beetje geïrriteerd dat het zo lang duurt voordat Wilders aan de beurt is. Uit frustratie laten ze hem in de tussentijd maar vervolgen.
In theorie bestaat die, in praktijk uiteraard niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Trias politica? Nooit van gehoord?
Bullshit. Als er in dit land ook maar de schijn van belangenverstrengeling ontstaat dan springen de media er bovenop.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In theorie bestaat die, in praktijk uiteraard niet.
De bestuurlijke macht die een ongewenst persoon uit de wetgevende macht wil elimineren. Is dat ook onderdeel van de Trias Politica?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Trias politica? Nooit van gehoord?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Bullshit. Als er in dit land ook maar de schijn van belangenverstrengeling ontstaat dan springen de media er bovenop.
Je bedoelt de rechterlijke macht, neem ik aan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De bestuurlijke macht die een ongewenst persoon uit de wetgevende macht wil elimineren. Is dat ook onderdeel van de Trias Politica?
Toon maar aan dat dit systematisch is dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]De media zijn keihard onderdeel van die belangenverstrengeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |