Hoewel ik George Michael hem uitstekend vond vervangen met het nummer '39 tijdens de Freddy Mercury tribute.quote:Op woensdag 10 december 2014 02:10 schreef Szura het volgende:
Niemand kan Freddie vervangen.
Gewoon niet luisteren naar die shit.
DITquote:Op woensdag 10 december 2014 02:10 schreef Szura het volgende:
Niemand kan Freddie vervangen.
Gewoon niet luisteren naar die shit.
Maar dit ook een beetjequote:Op woensdag 10 december 2014 18:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoewel ik George Michael hem uitstekend vond vervangen met het nummer '39 tijdens de Freddy Mercury tribute.
Die werd oorspronkelijk ook niet gezongen door Freddie.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoewel ik George Michael hem uitstekend vond vervangen met het nummer '39 tijdens de Freddy Mercury tribute.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Queen zonder Freddie Mercury is voor mij geen Queen.
Maar dat kwam ook doordat John Deacon het voor gezien hield. Hij wilde na de dood van Freddie ook niet meer verder.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:23 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het te sneu om aan te zien hoe Brian May en Roger Taylor een beetje voortmodderen.
Nadat Freddie was overleden, was het eigenlijk al afgelopen met Queen.
Brian May nummer inderdaad, maar naderhand nog talloze keren door Freddy zelf gezongen. Queen nummer bij uitstek.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:37 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Die werd oorspronkelijk ook niet gezongen door Freddie.
Brian heeft hem altijd beter gezongen dat Freddie imo. Qua toonhoogte en zangstijl past het nummer gewoon niet bij Freddie's stem.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Brian May nummer inderdaad, maar naderhand nog talloze keren door Freddy zelf gezongen. Queen nummer bij uitstek.
Maar Brian heeft geen rockstem, en Freddie was veel veelzijdiger binnen alle nummersquote:Op donderdag 11 december 2014 00:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Brian heeft hem altijd beter gezongen dat Freddie imo. Qua toonhoogte en zangstijl past het nummer gewoon niet bij Freddie's stem.
Het is dan ook een folk nummer, geen rockquote:Op donderdag 11 december 2014 00:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar Brian heeft geen rockstem, en Freddie was veel veelzijdiger binnen alle nummers
Kijk hier maar eens:
Niks mis mee. Bovendien heeft Freddie alle flair om dit nummer te zingen en dat is net iets wat bij Brian ontbreekt.
Nogal wiedes in die kwaliteitquote:Op donderdag 11 december 2014 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Terwijl dit toch nergens meer naar klinkt:
Queen is een popbandje dat door iedere mongool wordt aanbeden. Denken dat Queen 'moeilijke' muziek maaktquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:01 schreef Roces18 het volgende:
Mensen die tegenwoordig Queen nog pretentieus idoliseren om zo te laten zien hoe open-minded en geweldige muzieksmaak ze hebben.
[ afbeelding ]
Ik vind zelf somebody to love met george michael nog wel oke maar daar blijft het bijquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Queen zonder Freddie Mercury is voor mij geen Queen.
Ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Queen is een popbandje dat door iedere mongool wordt aanbeden. Denken dat Queen 'moeilijke' muziek maakt
Hij is geen homo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon een random plaatje van internet. En daar gaat het niet om. Het gaat dat pretentieuze gelul dat iedereen dit maar mooi moet vinden. Hartstikke fijn voor je, maar als ik bijv. Frans Bauer leuk vind ga ik ook mijn facebook niet overspoelen en 9gag bijv. En met open minded bedoel ik dat veel mensen hier alleen op geilen omdat freddy mercury een homo was. En ondertussen durf ik te wedden dat niemand van hen Queen op zn ipod heeft
Queen heeft redelijk wat toegankelijke stadionrock en rockballads gemaakt. Ook een aantal goede technische liedjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja.
Luister maar eens naar de gitaarpartij in Good Company. Brian die een dixieband emuleert met zijn gitaar.
Bicycle Race. In 3 minuten gebeurt er ontzettend veel: modulaties, tempowisselingen etc.
Ach, de nummers March of the Black Queen en The Fairy Fellers Master Stroke zijn al ontzettend gecompliceerd.
Zo zijn er nog tal van voorbeelden. Met name het oude werk.
Domme opmerking dus. Freddie was en is een genie
Het is pop geworden. In het begin waren ze toch echt hardrock.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Queen heeft redelijk wat toegankelijke stadionrock en rockballads gemaakt. Ook een aantal goede technische liedjes.
Maar het blijft pop, het is geen Sunn-O)))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |