Nogal wiedes in die kwaliteitquote:Op donderdag 11 december 2014 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Terwijl dit toch nergens meer naar klinkt:
Queen is een popbandje dat door iedere mongool wordt aanbeden. Denken dat Queen 'moeilijke' muziek maaktquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:01 schreef Roces18 het volgende:
Mensen die tegenwoordig Queen nog pretentieus idoliseren om zo te laten zien hoe open-minded en geweldige muzieksmaak ze hebben.
[ afbeelding ]
Ik vind zelf somebody to love met george michael nog wel oke maar daar blijft het bijquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Queen zonder Freddie Mercury is voor mij geen Queen.
Ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Queen is een popbandje dat door iedere mongool wordt aanbeden. Denken dat Queen 'moeilijke' muziek maakt
Hij is geen homo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon een random plaatje van internet. En daar gaat het niet om. Het gaat dat pretentieuze gelul dat iedereen dit maar mooi moet vinden. Hartstikke fijn voor je, maar als ik bijv. Frans Bauer leuk vind ga ik ook mijn facebook niet overspoelen en 9gag bijv. En met open minded bedoel ik dat veel mensen hier alleen op geilen omdat freddy mercury een homo was. En ondertussen durf ik te wedden dat niemand van hen Queen op zn ipod heeft
Queen heeft redelijk wat toegankelijke stadionrock en rockballads gemaakt. Ook een aantal goede technische liedjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja.
Luister maar eens naar de gitaarpartij in Good Company. Brian die een dixieband emuleert met zijn gitaar.
Bicycle Race. In 3 minuten gebeurt er ontzettend veel: modulaties, tempowisselingen etc.
Ach, de nummers March of the Black Queen en The Fairy Fellers Master Stroke zijn al ontzettend gecompliceerd.
Zo zijn er nog tal van voorbeelden. Met name het oude werk.
Domme opmerking dus. Freddie was en is een genie
Het is pop geworden. In het begin waren ze toch echt hardrock.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Queen heeft redelijk wat toegankelijke stadionrock en rockballads gemaakt. Ook een aantal goede technische liedjes.
Maar het blijft pop, het is geen Sunn-O)))
Freddie hield van alles en iedereen. Letterlijk.quote:
Sharon Osbourne heeft hem gay gemaakt volgens haar biografie.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Freddie hield van alles en iedereen. Letterlijk.
Seems legit.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sharon Osbourne heeft hem gay gemaakt volgens haar biografie.
De muziek is enkel "pop" geworden omdat het populair is/was. Ik neem aan dat je weet dat pop de afkorting van populair is?quote:Op donderdag 11 december 2014 08:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het is pop geworden. In het begin waren ze toch echt hardrock.
Ook al ben je geen fan: luister eens naar het nieuwe live album Live at the Rainbow 1974. Bijna niemand kent deze periode van ze. Ruig, rauw, hard en veel gitaar. Beste release sinds tijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |