Muziek icoon van de 21e eeuwquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
gelukkig hebben we tegenwoordig braddie
Ik wist niet eens dat ze nog bestondenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Queen zonder Freddie Mercury is voor mij geen Queen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Nee, dit is kwalitatief hoogstaand, dit is Idiocracy in full effect, dat dat populair is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:01 schreef Roces18 het volgende:
Mensen die tegenwoordig Queen nog pretentieus idoliseren om zo te laten zien hoe open-minded en geweldige muzieksmaak ze hebben.
[ afbeelding ]
Welnee, wat een gewauwel, Queen was/is een van de meest bekende rockbands, dus er is helemaal niks open-minded of pretentieus aan het leuk vinden daar van.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:01 schreef Roces18 het volgende:
Mensen die tegenwoordig Queen nog pretentieus idoliseren om zo te laten zien hoe open-minded en geweldige muzieksmaak ze hebben.
[ afbeelding ]
Gewoon een random plaatje van internet. En daar gaat het niet om. Het gaat dat pretentieuze gelul dat iedereen dit maar mooi moet vinden. Hartstikke fijn voor je, maar als ik bijv. Frans Bauer leuk vind ga ik ook mijn facebook niet overspoelen en 9gag bijv. En met open minded bedoel ik dat veel mensen hier alleen op geilen omdat freddy mercury een homo was. En ondertussen durf ik te wedden dat niemand van hen Queen op zn ipod heeftquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dit is kwalitatief hoogstaand, dit is Idiocracy in full effect, dat dat populair is.
Dit is klaagbaak jankzak. Ik zeg helemaal niet dat 'iedereen Queen goed moet vinden'. Ik zeg dat het droevig is hoe ze zijn afgegleden na de dood van Freddie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon een random plaatje van internet. En daar gaat het niet om. Het gaat dat pretentieuze gelul dat iedereen dit maar mooi moet vinden. Hartstikke fijn voor je, maar als ik bijv. Frans Bauer leuk vind ga ik ook mijn facebook niet overspoelen en 9gag bijv. En met open minded bedoel ik dat veel mensen hier alleen op geilen omdat freddy mercury een homo was. En ondertussen durf ik te wedden dat niemand van hen Queen op zn ipod heeft
kan me niet verrottenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak jankzak. Ik zeg helemaal niet dat 'iedereen Queen goed moet vinden'. Ik zeg dat het droevig is hoe ze zijn afgegleden na de dood van Freddie.
Misschien kan je gaan zingen bij Queen, de lat schijnt tegenwoordig niet zo hoog te liggen. Beetje spray-on borsthaar, panterprint colbertje, en een homofiele kroon op je harsesquote:
verdient dat nog wat danquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien kan je gaan zingen bij Queen, de lat schijnt tegenwoordig niet zo hoog te liggen. Beetje spray-on borsthaar, panterprint colbertje, en een homofiele kroon op je harses
quote:
quote:Adam Lambert tops annual list of highest-paid singers
In 2012 it looked like the singer’s spectacular career was winding down. Suddenly, he was back on top. People With Money reports on Monday (December 8) that Lambert is the highest-paid singer in the world, pulling in an astonishing $75 million between November 2013 and November 2014, a nearly $40 million lead over his closest competition.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |