quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Queen zonder Freddie Mercury is voor mij geen Queen.
Hoewel ik George Michael hem uitstekend vond vervangen met het nummer '39 tijdens de Freddy Mercury tribute.quote:Op woensdag 10 december 2014 02:10 schreef Szura het volgende:
Niemand kan Freddie vervangen.
Gewoon niet luisteren naar die shit.
DITquote:Op woensdag 10 december 2014 02:10 schreef Szura het volgende:
Niemand kan Freddie vervangen.
Gewoon niet luisteren naar die shit.
Maar dit ook een beetjequote:Op woensdag 10 december 2014 18:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoewel ik George Michael hem uitstekend vond vervangen met het nummer '39 tijdens de Freddy Mercury tribute.
Die werd oorspronkelijk ook niet gezongen door Freddie.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoewel ik George Michael hem uitstekend vond vervangen met het nummer '39 tijdens de Freddy Mercury tribute.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Queen zonder Freddie Mercury is voor mij geen Queen.
Maar dat kwam ook doordat John Deacon het voor gezien hield. Hij wilde na de dood van Freddie ook niet meer verder.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:23 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het te sneu om aan te zien hoe Brian May en Roger Taylor een beetje voortmodderen.
Nadat Freddie was overleden, was het eigenlijk al afgelopen met Queen.
Brian May nummer inderdaad, maar naderhand nog talloze keren door Freddy zelf gezongen. Queen nummer bij uitstek.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:37 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Die werd oorspronkelijk ook niet gezongen door Freddie.
Brian heeft hem altijd beter gezongen dat Freddie imo. Qua toonhoogte en zangstijl past het nummer gewoon niet bij Freddie's stem.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Brian May nummer inderdaad, maar naderhand nog talloze keren door Freddy zelf gezongen. Queen nummer bij uitstek.
Maar Brian heeft geen rockstem, en Freddie was veel veelzijdiger binnen alle nummersquote:Op donderdag 11 december 2014 00:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Brian heeft hem altijd beter gezongen dat Freddie imo. Qua toonhoogte en zangstijl past het nummer gewoon niet bij Freddie's stem.
Het is dan ook een folk nummer, geen rockquote:Op donderdag 11 december 2014 00:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar Brian heeft geen rockstem, en Freddie was veel veelzijdiger binnen alle nummers
Kijk hier maar eens:
Niks mis mee. Bovendien heeft Freddie alle flair om dit nummer te zingen en dat is net iets wat bij Brian ontbreekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |