Honden en hun scherpe scheten.quote:
Onze hond ruftte zichzelf wel eens wakker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Honden en hun scherpe scheten.En uiteraard kijken ze alsof ze omschuld zelve zijn.
wij hadden er ooit 1 ie niet snapte dat hij het zelf wasquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Honden en hun scherpe scheten.En uiteraard kijken ze alsof ze omschuld zelve zijn.
Of dan liepen ze de trap op en dan hoorde je soms ook pfffttgt. En dan keken ze geschrokken omquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij hadden er ooit 1 ie niet snapte dat hij het zelf wasAls ie dan een scheetje met geluid liet ging ie altijd zo kijken van wtf? wie maakt dat geluid? waarom?
Hondjesquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dan liepen ze de trap op en dan hoorde je soms ook pfffttgt. En dan keken ze geschrokken om
Gewoon doen alsof hij slaapt. En dan nog lief tegen je aan rollen en kroelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat laatste ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onze hond ruftte zichzelf wel eens wakker.
Al was het erger als hij niet wakker werd, want die stonken veel meer. Dan was het alsof er een stinkdier naast je lag te ontbinden.
Ik wil heel veel doen maar kan me er niet toe zetten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde net wat doen, maar ben vergeten wat.
Mijn hoofd staat er niet naar vandaag.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik zit als een echte autist al weer klaar met mijn jas aan, terwijl mijn rijles pas over 20 minuten is.
Ik ben echt het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik zit als een echte autist al weer klaar met mijn jas aan, terwijl mijn rijles pas over 20 minuten is.
Nog 10 minutenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik denk altijd dat ik het tegenovergestelde ben, daarom heb ik altijd stress en haast. Maar in de praktijk ben ik overal ook gewoon veel te vroeg voor dus ik zal wel meer zo zijn dan ik denkquote:
Ik ben altijd iemand die wacht.quote:
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vet leuk. Bakkes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |