Hier kan ik me volledig in vinden.Alhoewel die echt slechte periode al even geleden is.Maar soms heb je even een soort 'terugval'.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:19 schreef Californium het volgende:
Ik voel me even verplicht om te reageren op de van jezelf houden / van een ander houden discussie. Ik hou van heel veel mensen om me heen. Heb heel veel goede vrienden en heb ook relaties gehad. Ik heb echter een hele lage zelfwaardering. Nu werk ik hieraan, maar het zal altijd een hekelpunt blijven. Betekent niet dat ik niet gelukkig kan zijn in relaties of in mijn leven, hoewel ik net uit een hele slechte periode kom.
Jawel.quote:
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had het iets te maken met een stijfje?
of vrouwen in het algemeen. Of de oneerlijkheid van het levenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:35 schreef Fascination het volgende:
Ach, Fax kennende zal het iets negatiefs over de liefde zijn.
Terecht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:35 schreef Fascination het volgende:
Ach, Fax kennende zal het iets negatiefs over de liefde zijn.
Immer terecht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of vrouwen in het algemeen. Of de oneerlijkheid van het leven
De zwaan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:38 schreef Fera het volgende:
Ik ga maar eens van een brug springen.Nu nog even beslissen welke.
Probeer het bruggetje richting de voetbalclub en hockeyclub bij jou in het park,dan val je maximaal een meter en blijf je heel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:38 schreef Fera het volgende:
Ik ga maar eens van een brug springen.Nu nog even beslissen welke.
In Roffa kun je dan beter van de Rotterdam afspringen.quote:
Nah, een beetje ver weg. Ik heb er meerdere in de buurt. John Frost, Nelson Mandela en anders de Waalbrug of de Oversteek.quote:
Ik was gewoon aan het rotzooien. Zo depressief ben ik niet hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:42 schreef yats het volgende:
[..]
Probeer het bruggetje richting de voetbalclub en hockeyclub bij jou in het park,dan val je maximaal een meter en blijf je heel.
Maar even serieus,was loos?
Het zou me ook verbaasd hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het rotzooien. Zo depressief ben ik niet hoor.
Honden en hun scherpe scheten.quote:
Onze hond ruftte zichzelf wel eens wakker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Honden en hun scherpe scheten.En uiteraard kijken ze alsof ze omschuld zelve zijn.
wij hadden er ooit 1 ie niet snapte dat hij het zelf wasquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Honden en hun scherpe scheten.En uiteraard kijken ze alsof ze omschuld zelve zijn.
Of dan liepen ze de trap op en dan hoorde je soms ook pfffttgt. En dan keken ze geschrokken omquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij hadden er ooit 1 ie niet snapte dat hij het zelf wasAls ie dan een scheetje met geluid liet ging ie altijd zo kijken van wtf? wie maakt dat geluid? waarom?
Hondjesquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dan liepen ze de trap op en dan hoorde je soms ook pfffttgt. En dan keken ze geschrokken om
Gewoon doen alsof hij slaapt. En dan nog lief tegen je aan rollen en kroelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat laatste ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onze hond ruftte zichzelf wel eens wakker.
Al was het erger als hij niet wakker werd, want die stonken veel meer. Dan was het alsof er een stinkdier naast je lag te ontbinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |