Ik wil heel veel doen maar kan me er niet toe zetten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde net wat doen, maar ben vergeten wat.
Mijn hoofd staat er niet naar vandaag.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik zit als een echte autist al weer klaar met mijn jas aan, terwijl mijn rijles pas over 20 minuten is.
Ik ben echt het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik zit als een echte autist al weer klaar met mijn jas aan, terwijl mijn rijles pas over 20 minuten is.
Nog 10 minutenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik denk altijd dat ik het tegenovergestelde ben, daarom heb ik altijd stress en haast. Maar in de praktijk ben ik overal ook gewoon veel te vroeg voor dus ik zal wel meer zo zijn dan ik denkquote:
Ik ben altijd iemand die wacht.quote:
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vet leuk. Bakkes.
Okayquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet poepen maar heb een erectie
Zegt me nietsquote:
Waarom moest ik lachen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pis je dalijk in je bakkesquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |