Geen probleem hoor. Went ook wel een beetje denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hoe kan je biologische wekker dat aan dan.
?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die van Samzz ook bij jou neergezet.
Hehequote:Op dinsdag 9 december 2014 07:39 schreef Faxie het volgende:
Gdv blijkbaar doet de benzinemeter het niet goed meerNaald was nog niet beneden, toch tank leeg
En volgens de dagteller had ik nog wel 50 km kunnen rijden...
Pa wakker gebeld en heeft me naar de pomp gesleept
Ik denk dat heel veel mensen, mij incluis, zich kunnen vinden in deze postquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:19 schreef Californium het volgende:
Ik voel me even verplicht om te reageren op de van jezelf houden / van een ander houden discussie. Ik hou van heel veel mensen om me heen. Heb heel veel goede vrienden en heb ook relaties gehad. Ik heb echter een hele lage zelfwaardering. Nu werk ik hieraan, maar het zal altijd een hekelpunt blijven. Betekent niet dat ik niet gelukkig kan zijn in relaties of in mijn leven, hoewel ik net uit een hele slechte periode kom.
Heel veel succes GVR!quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:25 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
Klaar voor de sollicitatie om 9 uur, nog even wat doornemen en dan gaan we ervoor!
Eens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:19 schreef Californium het volgende:
Ik voel me even verplicht om te reageren op de van jezelf houden / van een ander houden discussie. Ik hou van heel veel mensen om me heen. Heb heel veel goede vrienden en heb ook relaties gehad. Ik heb echter een hele lage zelfwaardering. Nu werk ik hieraan, maar het zal altijd een hekelpunt blijven. Betekent niet dat ik niet gelukkig kan zijn in relaties of in mijn leven, hoewel ik net uit een hele slechte periode kom.
D'awwwwquote:
Thanks Yv!quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Succes Thijs.
En jeetje wat is het koud. Vandaag wel een lekker schilder dagje als het goed is.
Nu eerst hopen dat de file meevalt
Succes!quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:25 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
Klaar voor de sollicitatie om 9 uur, nog even wat doornemen en dan gaan we ervoor!
succes!quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:25 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
quote:
Thanks!quote:
Veel succes.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:25 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
presentatiesquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Bwahh even een powerpoint in elkaar draaien en straks een presentatie houden. Wel over een heel interessant artikel, dus dat scheelt. Maar ik vind het alles behalve leuk.
Ik haat het, brengt de spreekbeurt spanning van vroeger weer terugquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Dat dus.Slechts voor 10 personen gelukkig.
Op de basisschool moesten we elk jaar 3 spreekbeurten, 3 voordrachten en 3 boekbesprekingen doen. Ik zag daar dan het hele jaar tegenop en kon de week van tevoren niet slapen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik haat het, brengt de spreekbeurt spanning van vroeger weer terug
Ik wilde altijd als eerste, waren de eisen altijd wat minderquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op de basisschool moesten we elk jaar 3 spreekbeurten, 3 voordrachten en 3 boekbesprekingen doen. Ik zag daar dan het hele jaar tegenop en kon de week van tevoren niet slapen.Terwijl het meestal wel goed ging, als in geen grote blunders, maar het is geen talent van me. Boeiend vertellen vind ik lastig.
Teach me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
Voor groepen spreken, boeiend vertellen, presenteren etc is juist een van mijn enige talenten
Succes.quote:
Herkenbaar. Wat kiddo's betreft dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
Voor groepen spreken, boeiend vertellen, presenteren etc is juist een van mijn enige talenten
Zie gewoon de laatste tijd wat dingen bevestigd wordenquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Dat dus.Slechts voor 10 personen gelukkig.
Zin om in details te treden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie gewoon de laatste tijd wat dingen bevestigd worden
Shrouded in a mist of secrecy.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:49 schreef S15 het volgende:
[..]
We wachten allemaal met smart op Faxie's details
Kom je eindelijk uit de kast?quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:09 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben ik weer.
Gesprek ging vrij goed. Functie is ook technisch van aard maar dat wordt me allemaal geleerd. Ik hoor deze week meer. Aardige mensen en het is nog geen 5 minuten van me vandaan.
Geef maar toe dat ik in de juiste richting zit.quote:
Die heb ik dus wel gehad op mijn opleiding. Het helpt echtquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Teach me.
Nah. Ik heb er al zoveel mee geoefend. Misschien moet ik acteerlessen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |