Pak even een drankje en zet wat sombere muziek op.quote:Op maandag 8 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Komt (uiteindelijk) wel goed
[..]
Dat niet.Het was een prima gesprek,alleen de strekking is duidelijk.
[..]
Ja, ik, eventjes
[..]
Ze vind me leuk en aardig,we hebben het inderdaad gezellig, maar ze heeft geen vlinders. Nu heeft ze die sowieso maar 1x gehad in haar leven, maar de strekking is duidelijk.
Knuf terug.quote:Op maandag 8 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
*knuffel voor jou*
Herkenbaar gevoel ook
quote:
Ik vind het een goede vraag anders.quote:
Nee zowel pot als nat zijn meestal vrouwen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Mannen, vrouwen, allemaal een pot nat.
Zijn we ook niet!quote:Op maandag 8 december 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, zo zijn we nooit gelijk natuurlijk.
Ik wil wel oordelen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
Ik had dit weekend wat kleding gekocht (had niets voor de winter) en ik twijfel nu de hele tijd of het me wel of niet goed staat.
![]()
Pics.quote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
Ik had dit weekend wat kleding gekocht (had niets voor de winter) en ik twijfel nu de hele tijd of het me wel of niet goed staat.
![]()
van jezelf weet ik niet, maar Royco1 approves.quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Jelia het volgende:
Zou ik nu nog een pizza mogen maken van mezelf?
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
![]()
Dat werkt niet, daar heb ik ervaring meequote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pak even een drankje en zet wat sombere muziek op.
Even schelden op vrouwen en de wereld. je hand kapot slaan op een verkeersbord en je kunt er weer tegen.
Thxs for the support, al geloof ik er niet zo in.quote:
Beide liefde, maar voor de 1 net iets meer dan voor de ander. Niet echt discriminatie volgens mij.quote:
quote:
Wij zijn lief en zachtquote:
Zal het doorgeven aan Jeliaquote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
van jezelf weet ik niet, maar Royco1 approves.
Ik had het wel aan Hep gevraagd. Zegt hij bij één shirtje wel: "Wow, hierin komen je tieten wel goed in uit. Deze moet je houden".quote:
En ik ben lief en heb iets hards.quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beide liefde, maar voor de 1 net iets meer dan voor de ander. Niet echt discriminatie volgens mij.
[..]
[..]
Wij zijn lief en zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |