abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147407319
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef TjetMaster het volgende:
PeterRdeV twitterde op maandag 08-12-2014 om 21:56:04 De geliquideerde vrouw in Amstelveen is NIET de zus van #WillemHolleeder en de ex-vrouw van #CorvanHout. Onjuiste berichtgeving!!!! reageer retweet
Spuit 11.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_147407335
Daar gaat de sensatie. Hopelijk is de Telegraaf nog niet gedrukt.
pi_147407340
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Huisdealer het volgende:

[..]

Ben jij dan Vosss? Ik had je al een tijdje gemist namelijk.
Wie ben jij in godsnaam?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_147407364
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Spuit 11.
Jaja, ik zag te laat dat het al was vermeld.
pi_147407380
Waarom is Peter eigenlijk als één van de eerste hiervan op de hoogte?

Heeft hij er soms iets mee te maken?
  maandag 8 december 2014 @ 22:13:59 #37
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147407411
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Oh, ze hebben dus de verkeerde neergeknald..
_O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 8 december 2014 @ 22:14:13 #38
168304 Mani89
pi_147407421
quote:
13s.gif Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Tem het volgende:
Kutnieuws weer van Mani.
Ik blijf pal achter mijn bron staan.
pi_147407425
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 22:13 schreef Infection het volgende:

De dader zal het wel weten, hè?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 8 december 2014 @ 22:14:42 #40
168304 Mani89
pi_147407443
quote:

Mafiamaatje.
pi_147407450
quote:

Hij heeft even zijn wereldberoemde 'goenavund' tactiek ingezet toen hij die zus en ex-vrouw belde met de vraag of ze nog leefde en te antwoorden met niets anders dan de waarheid.
  maandag 8 december 2014 @ 22:16:20 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147407502
Kan een blauwe de TT even aanpassen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147407566
Zus van Willem Holleeder niet koudgemaakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2014 22:18:02 ]
pi_147407581
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Leandra het volgende:
Kan een blauwe de TT even aanpassen?
'Zus van Willem Holleeder niet koudgemaakt.' ;)
pi_147407588
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef Tem het volgende:
Zus van Willem Holleeder niet koudgemaakt.
gvd :(
  maandag 8 december 2014 @ 22:48:12 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147408920
Ik ga er vanuit dat die H. niet voor Hari staat..... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147408997
Ze hebben de zus van Willem Holleeder warm gekookt, hoor ik niet.
pi_147409433
Van de AT5 site;

quote:
Er is geprobeerd de vrouw te reanimeren, maar dat heeft niet mogen baten. Ze overleed ter plaatse aan haar verwondingen. Over de identiteit van het slachtoffer en de toedracht van het schietincident is nog niets bekend. Omstanders melden dat het om een vrouw met 'Braziliaans uiterlijk' gaat.
Hendrik Jan Korterink, misdaadjournalist.nl ;
quote:
Schokkend nieuws. Weer een nieuwe fase in ‘het liquidatieproces’? Na een serie vergismoorden lijkt het er haast op dat nu doelgericht een vrouw slachtoffer is van een moordaanslag – een professioneel uitgevoerd liquidatie -in het criminele milieu.Het is er ‘zwart van de pers’ en het gonst van de geruchten. Veel vrouwen en vriendinnen van bekende criminelen wonen hier. Adres: Beeckestijn.

Ik heb inmiddels wat mensen gesproken uit en in Amstelveen, maar voorlopig is er nog geen zweem van een naam.

Het eerste gerucht was dat het iets met Sonja, vriendin van Cor van Hout te maken had. Zij woont in Amstelveen, er is daar eerder een aanslag gepleegd op Cor, bij het huis waar ze toen woonden, maar dat blijkt niet het geval.

Er wonen veel vriendinnen, exen en weduwen van al dan niet overleden of vastzittende criminelen in Amstelveen.

Meer bij AT5
De tweede quote verwijst naar de eerste quote. _O- ^O^

Ik blijf de zaak volgen, maar ga zo meteen wel naar Brammetje Moskowicz luisteren die bij Pauw op NPO1 zit. Zie topic brammetje
pi_147409657
www.at5.nl

quote:
De vrouw die maandagavond om het leven gekomen is de vriendin van een crimineel die een grote rol speelt in de Amsterdamse onderwereld. Het zou gaan om H., een kopstuk uit de organisatie rond Gwenette Martha.

Dat meldt Het Parool.
www.Parool.nl

quote:
Het slachtoffer van de liquidatie in Amstelveen is de vriendin van een crimineel die een grote rol speelt in de Amsterdamse onderwereld. Deze H. is een vermoed kopstuk van de organisatie rond wijlen Gwenette Martha. Hij zit zelf al een tijd ondergedoken, uit vrees voor een aanslag op zijn leven.

De politie kan de identiteit van het slachtoffer niet bevestigen, maar bevestigt wel dat de liquidatie waarschijnlijk te maken heeft met de vete in de onderwereld.

H. werd in 2013 genoemd in een tip aan de Criminele Inlichtingeneenheid (CIE), waarin iemand gedetailleerd uitlegde dat H. samen met twee anderen van plan zou zijn geweest een liquidatie uit te voeren. Een van die anderen was een neef van Martha, de ander Noufal 'Noffel' F., die door opsporingsdiensten wordt gezien als een van de schutters tijdens de wildwestschietpartij in de Staatsliedenbuurt, waarbij twee jongemannen om het leven kwamen.

De auto die speciaal voor de geplande liquidatie zou zijn 'koudgezet', werd door de recherche voorzien van afluisterapparatuur. De inzittenden werden bij Arnhem door een arrestatieteam klemgereden. Op de achterbank lag een tas vol met zware wapens. Een van de inzittenden was Ali B., een broer van Anouar B., die door justitie wordt vervolgd omdat hij een van de andere schutters zou zijn geweest in de Staatsliedenbuurt.

H. ontkwam in het verleden zelf aan een liquidatie door in Amsterdam-Zuid in het water te springen, toen er op hem werd geschoten. Hij wordt al langere tijd in verband gebracht met de groep rond Martha. Martha werd in mei van dit jaar met veel kogels doodgeschoten in Amstelveen.

(Door: Paul Vugts en Maarten van Dun)
Zie hele artikel op site parool
pi_147410118
quote:

Misschien is het wel de vrouw van Peter
pi_147411591
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien is het wel de vrouw van Peter
In het artikel van Parool word gesproken over het slachtoffer als de vriendin van H.

Na wat speurwerk heb ik deze H. teruggevonden. Bron Hendrik Jan Korterink

quote:
Paar fragmenten uit de reacties van een kennelijk goed ingewijde, op website camilleri, over de moorden op Youssef en Saïd in de Staatsliedenbuurt.

In Nieuwe Revu vandaag een achtergrondreportage van mij over deze zaak, over wat er daar werkelijk aan de hand is. Gaat dus ook over die Hoes (Hoessein) en Benhouf (die bij mij ‘grote Ben’ heet). Kern van het conflict is een soort competentiestrijd tussen deze Ben en Najib, de man die in Antwerpen werd geliquideerd.

Ben ontsnapte in Amsterdam aan de aanslag, Youssef en Saïd, neven van Hoessein, niet.

Nog een fragment van de reactie:

“Nadat Hoes hoorde dat Yassin Chakor gedood is, trok hij champagneflessen open om het te vieren. Ik kan er nu nog om huilen. Nu weet Hoes hoe het voelt om familieleden te verliezen. Hoes brengt nu al zijn kleine neefjes in gevaar door ze op pad te sturen met foute jongens., die zelf niet weten wat er speelt. Zijn eigen nicht heeft me dit verteld, dat Hoes al zijn familie in
gevaar brengt en zelf veilig verborgen zit in het buitenland.”
Samengevat; De bende van Gwennette Martha waaronder Said el Yazidi en Youssef Lkhorf.
Said en Youssef zijn geliquideerd in de Staatsliedenbuurt te Amsterdam, welke liquidatie als het begin van de onderwereldoorlog word genoemd. (Ten onrechte, de eerste liquidatie was in Antwerpen, daarna de Staatsliedenbuurt). Bij deze liquidatie in de Staatsliedenbuurt ontkomt een neef van de slachtoffers, Hoessein (Hoes, H.) die ook in de auto zat, Hoessein (Hoes) wiens vriendin nu in Amstelveen is geliquideerd.

:)

Voor meer achtergrond waarin deze, en alle eerdere, liquidaties zich afspeelt, de onderwereldoorlog, zie dit artikel van Hendrik Jan Korterink welke een zo duidelijk doch compleet mogelijk overzicht geeft.

Nog een mooi citaat van Hendrik Jan;

quote:
een flinke hersenkraker. Veel namen: door de bomen zie je het bos haast niet meer. In dit geval: door de coke zie je de neus niet meer. Of: door de kogels zie het pistool niet meer. Maar vergeet niet de duizenden tranen die vergoten zijn om deze bloedbaden.
pi_147412227
Raadsel, of raadselachtig;

AT5

Over de liquidatie van vanavond, de Vriendin van Hoes, Hoessein of H.
quote:
volgens buurtbewoners gaat het om een vrouw met en 'Braziliaans uiterlijk'. Op het adres ter hoogte van het schietpartij is een bedrijf gevestigd dat Braziliaanse en Colombiaanse kleding verkoopt.
Telefoonboek.nl
quote:
Empório Brasil Amstelveen

Beeckestijn 35
1187GP
Amstelveen
Google Maps, de winkel.

De winkel blijkt een rijtjeshuis te zijn. Echter een winkel zonder website, zonder facebook, er is helemaal niets over te vinden op Internet.

Hoe raadselachtig is dat? :? :? Was het geen kleding winkel maar werd er gewassen? Voornamelijk wit. :P :D
  dinsdag 9 december 2014 @ 00:32:09 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147412383
Waarom zou het de winkel moeten zijn? Als ik op google maps kijk dan zitten er rond mijn huis een stuk of wat bedrijven, terwijl het toch echt gewoon woonhuizen zijn.
Dus dat is gewoon het adres waar degene woont die bij de KvK ingeschreven is bij een bepaald bedrijf, en dan neem ik gaan dat Google niet zomaar KvK gegevens gaat koppelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 9 december 2014 @ 00:36:40 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147412465
Het andere/vorige adres was ook geen winkel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147412559
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:24 schreef Het_fijtje het volgende:
Raadsel, of raadselachtig;

AT5

Over de liquidatie van vanavond, de Vriendin van Hoes, Hoessein of H.

[..]

Telefoonboek.nl

[..]

Google Maps, de winkel.

De winkel blijkt een rijtjeshuis te zijn. Echter een winkel zonder website, zonder facebook, er is helemaal niets over te vinden op Internet.

Hoe raadselachtig is dat? :? :? Was het geen kleding winkel maar werd er gewassen? Voornamelijk wit. :P :D
Waarschijnlijk wel. Ik woonde boven een winkel waar ze souveniertjes verkochten. Nog nooit een klant gezien die naar binnen ging. Ik vroeg voor de gein "wat verkopen jullie het meest?". Toen zat die te stotteren en kon hij geen duidelijk antwoord geven. Die winkel had ook geen site of zo. De overheid vindt het ook allemaal best denk ik. Zolang de belastingcentjes maar naar binnenstromen.
pi_147412587
Ik begrijp ook heus wel dat een winkel in KvK inschrijving op een woonadres kan, en dat is op zich niet vreemd maar gangbaar. Heb daar eigen ervaring zelfs mee.

Het is alleen erg toevallig dat het slachtoffer een Braziliaans uiterlijk heeft, er vlakbij een KvK inschrijving van een winkel in Braziliaanse kleding welke daar sinds 2005 al is gevestigd, maar waarover op Internet geen informatie of verdere gegevens te vinden zijn.

Geen site, geen facebook, geen instagram, geen linkedin. Hoe bizar, wel een KvK inschrijving maar geen enkel ander digitaal teken van leven van te vinden. Sorry voor de uitdrukking geen teken van leven. :@
  dinsdag 9 december 2014 @ 00:46:14 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147412628
Omdat het bij sommige sites als winkel geregistreerd staat, wil nog niet zeggen dat het werkelijk een winkel is, de kans is groot dat ze alleen maar importeren en distributie doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147412656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:46 schreef Leandra het volgende:
Omdat het bij sommige sites als winkel geregistreerd staat, wil nog niet zeggen dat het werkelijk een winkel is, de kans is groot dat ze alleen maar importeren en distributie doen.
Lieve schat, het staat juist nergens geregistreerd, dat is juist raadsel. :*
Behalve KvK en telefoonboek dan.
  dinsdag 9 december 2014 @ 00:59:25 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147412835
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Lieve schat, het staat juist nergens geregistreerd, dat is juist raadsel. :*
Behalve KvK en telefoonboek dan.
En dus blij allerlei sites als "kledingwinkel", terwijl het gewoon het registratieadres van een groothandel is, en die groothandel hoeft niet eens onder die naam te opereren.
Ik kan mijn handel ook onderbrengen in de Pietluttig BV, terwijl ik verkoop onder de naam Tuttebel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147413027
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:43 schreef Het_fijtje het volgende:
Ik begrijp ook heus wel dat een winkel in KvK inschrijving op een woonadres kan, en dat is op zich niet vreemd maar gangbaar. Heb daar eigen ervaring zelfs mee.

Het is alleen erg toevallig dat het slachtoffer een Braziliaans uiterlijk heeft, er vlakbij een KvK inschrijving van een winkel in Braziliaanse kleding welke daar sinds 2005 al is gevestigd, maar waarover op Internet geen informatie of verdere gegevens te vinden zijn.

Geen site, geen facebook, geen instagram, geen linkedin. Hoe bizar, wel een KvK inschrijving maar geen enkel ander digitaal teken van leven van te vinden. Sorry voor de uitdrukking geen teken van leven. :@
Nou post je zoveel informatie over de Nederlandse onderwereld en noem je dit, in al je (gespeelde?) naiviteit "hoe bizar", "raadselachtig", etc.

Ik denk dat ze heel wat anders uit Colombia en Brazilie lieten overkomen.

En geef ze es ongelijk. :6
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 9 december 2014 @ 01:20:49 #62
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_147413107
Mijn tante woont in Amstelveen , het komt nu wel erg dichtbij ;(
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')