quote:Op maandag 8 december 2014 16:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bij een moderator op FOK! of welk ander internetforum dan ook moet ik altijd denken aan een gozer van in de 30 met heel veel puisten en pukkels, lijkbleek, heftig transpirerend, met een dikke bril die zelfs in Noord-Korea nog niet modieus overkomt, met een vieze slobbertrui van het kaliber Spekman met vlekken erin van koffie en pizza en een zolderkamer die volgestouwd is met half-defekte elektronica, pizzadozen, koffieprut, snoep en chips.
De vraag is: klopt dit?
KLB / Ontwerpfout in de mensquote:Op maandag 8 december 2014 16:31 schreef Kingstown het volgende:
Ik wacht wel even totdat jij met je 3 users komt die dat ook kunnen. Dan praten we verder.
Bijna.quote:Op maandag 8 december 2014 16:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bij een moderator op FOK! of welk ander internetforum dan ook moet ik altijd denken aan een gozer van in de 30 met heel veel puisten en pukkels, lijkbleek, heftig transpirerend, met een dikke bril die zelfs in Noord-Korea nog niet modieus overkomt, met een vieze slobbertrui van het kaliber Spekman met vlekken erin van koffie en pizza en een zolderkamer die volgestouwd is met half-defekte elektronica, pizzadozen, koffieprut, snoep en chips.
De vraag is: klopt dit?
Eigenlijk ziet elke FOK!ker er ongeveer zo uit, we moeten deze pijnlijke waarheid onder ogen zien, broeders.quote:
Ik kan het nog veranderen hoorquote:Op maandag 8 december 2014 16:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
is dat een inside joke? mij emphatisch noemen
![]()
Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".quote:
Wie jij wil, zolang je maar onthoud: "Fokkertjes die vragen zijn sneue onzekere kneusjes die het verdienen te worden overgeslagen."quote:
Hier maak je jezelf niet erg geliefd mee.quote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoi PuurLouter, als je mij als meest geliefde user nomineert zou ik dat erg fijn vinden.
dus je hebt liever mensen die je negeren?quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Hier maak je jezelf niet erg geliefd mee.
was er maar een categorie voor ''Grootste klootzak'', had jij ckertjes gewonnenquote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie jij wil, zolang je maar onthoud: "Fokkertjes die vragen zijn sneue onzekere kneusjes die het verdienen te worden overgeslagen."
En als ik jou nou bij Meest geliefde user invul?quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".
Hij gaat daar niet over.quote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef HPLC het volgende:
En als ik jou nou bij Meest geliefde user invul?
dat zou ik uiteraard een goed plan vinden.quote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
En als ik jou nou bij Meest geliefde user invul?
Pleng die tranen maar, ik heb dorst. jam jamquote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was er maar een categorie voor ''Grootste klootzak'', had jij ckertjes gewonnen
Dus ik moet dermann voor de sneue onzekere kneus award nomineren?quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie jij wil, zolang je maar onthoud: "Fokkertjes die vragen zijn sneue onzekere kneusjes die het verdienen te worden overgeslagen."
ik kijk idd ook south parkquote:Op maandag 8 december 2014 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pleng die tranen maar, ik heb dorst. jam jam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |